[C5 2.5 TDI] dziwne buczenie przy skręcie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 22 lis 2008, 23:17
- Lokalizacja: Rybnik
Koledzy powiem wam że byłem u mechanika i ten oczywiście wskazał na pompe wspomagania i zasugerował mi zeby ją wymienic, ja postanowiłem odświeżyć troche płyn w układzie i jak narazie cały dzień przejeździlem i nie było nic słychać(a ostatnio to po 15 min jazdy sie zaczynalo) i wydaje się że to pomogło jednak niestety mam inne przeczucie ale czas pokaże
[ Dodano: 2009-01-24, 23:45 ]
PS mam silnik AFB , nie chciało mi się szukać na silniku to zajzalem do karty pojazdu
[ Dodano: 2009-01-24, 23:45 ]
PS mam silnik AFB , nie chciało mi się szukać na silniku to zajzalem do karty pojazdu

Mam ten sam problem, po prawdzie to już poprzedni właściciel mojego samochodu go miał, jak sie nagrzeje płyn od wspomagania zaczyna buczeć. U niego tez wskazywali na pompę wspomagania która notabene wymienił, a problem nie zniknął. Zasięgając opinii u kilku osób w tym na tym forum wskazany został stary płyn i zawór zwrotny znajdujący się na maglownicy, albo sama maglownica. Ja mam już zakupiony ten zawór i nowiutki płyn prosto z serwisu. Chciałem na początku sam się za to zabrać, ale okazało się ze dostęp do maglownicy jest tak mizerny ze wole się za to nie brać, w ,najbliższym czasie mam się tym zając ze znajomym mechanikiem. zrobię wtedy małe fotostory i dam znać czy to pomogło.
[ Dodano: 2009-05-19, 12:28 ]
Z fotostory niestety nici bo nie wziąłem sobie aparatu , z reszta i tak na zdjęciach nie było by nic widać, w każdym razie: zawór zmieniony, nowy płyn zalany i buczenie póki co znikło. Dla pewności wymienię jeszcze zbiornik płynu do wspomagania gdzie prawdopodobnie filtr jest zapchany.
[ Dodano: 2009-05-19, 12:28 ]
Z fotostory niestety nici bo nie wziąłem sobie aparatu , z reszta i tak na zdjęciach nie było by nic widać, w każdym razie: zawór zmieniony, nowy płyn zalany i buczenie póki co znikło. Dla pewności wymienię jeszcze zbiornik płynu do wspomagania gdzie prawdopodobnie filtr jest zapchany.
Witam! Podłączam sie pod temat. Jezdze A6 C4 u mnie ten sam dzwiek pojawia sie przy 1000-1300 obr/min niezależnie od tego czy skręcam (głównie przy skręcaniu kiedy pracuje wspomoganie) czy też stoje w korku, kiedy temperatura powietrza jest wieksza niz 24C co ma bezpośredni związek z klimatyzacją, bo gdy ją wylącze nastaje cisza i spokój. Pytanie czy to pompa wspomagania czy też problem leży w "sprzęgle" kompresora klimy ?