Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AJM 1.9 115 KM] Brak mocy przy obrotach do 2800

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
borys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 04 sty 2009, 22:02
Lokalizacja: lubuskie

[ AJM 1.9 115 KM] Brak mocy przy obrotach do 2800

Post autor: borys » 27 mar 2013, 07:17

Witam serdecznie i proszę o pomoc.Mam problem z moją audiczką troszkę odwrotny niż koledzy a mianowicie całkowity brak mocy od 0 do 2800 obr.Po ciężkich staraniach,jak już osiągnę tę granicę to następuje odpał i nagle idzie jak złoto i to bez znaczenia czy się zatrzymam czy zwalniam poniżej tej granicy obrotów byle tylko nie wyłączyć silnika .Po wyłączeniu zabawa od nowa.Czyściłem turbinkę ,zaworki i nic.Pozdrawiam i proszę o wskazówki .

[ Dodano: 2013-03-29, 06:54 ]
Szkoda że jest brak wiedzy na ten temat muszę radzić sobiesam :[ :[
borys

ding.chavez2.0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 08 maja 2012, 10:39
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ding.chavez2.0 » 29 mar 2013, 10:58

Hmm nie jestem specem ale może jest to kwestia sterowania przepływomierzem?
Może podaje Ci zbyt ubogą mieszankę do momentu załączenia turbo?

Napisz jak już rozwiążesz ten problem bo ciekawi mnie to zagadnienie.

borys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 04 sty 2009, 22:02
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: borys » 29 mar 2013, 20:28

ding.chavez2.0, dzięki za sugestie jest to prawdopodobne i jeszcze jedno czasami ten odpał jest gdy trafiam w dziurę no ale już mi szkoda zawieszenia bo sporo koszty.Będę szedł tropem przepływki.Dzięki dam znać jak już znajdę przyczynę
borys

dragon100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 17 mar 2012, 14:37
Lokalizacja: łódź

Post autor: dragon100 » 30 mar 2013, 13:47

http://obrazki.elektroda.pl/4593924900_1301826894.jpg zacznij od sprawdzenie wg tego zdjęcia podciśnienia w aucie. Potem zobacz jakie masz wskazania MAF sensora. Na vagu są podane dwie wartości, jedna to pożądana a druga zadana. Blok pomiarowy 003 MAF specyfied -żądanie potem MAF actual - dostano. Jeśli wyjdzie że dostał więcej jak potrzebował to bardzo dobrze i nie ma się czym martwić, i znaczy że przepływka żyje. Do tego będą Ci potrzebne logi dynamiczne czyli: rozgrzewasz auto do 90 stopni ustawiasz się na prostym odcinku trasy, i od 2tyś do ok 4tyś pedał podłoga na trzecim biegu. Po osiągnięciu tych obrotów zatrzymujesz logi i sprawdzasz wartości jakie wyszły przy jakich obrotach. Przykładowo :http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77554.html

[ Dodano: 2013-03-30, 13:59 ]
Pisałeś że czyszczona turbina. SprawdÂź zachowanie czujnika sterowania turbiną: czyli odpal auto i zobacz czy sztanga pociąga sterowaniem vnt (gruszka do której jest podpięte podciśnienie pociąga ramię w kierunku gruszki) ÂŁopatki ustalają się na maksymalne doładowanie. W miarę wzrastania obrotów ramie wychodzi z gruszki i turbina zmiejsza ciśnienie doładowania (tak działa zmienna geo) takie sprawdzenie weryfikuje z miejsca czy masz jakieś problemy w sterowaniu turbo. tutaj zrobiłem wyjaśnienie jak to działa. Niestety przemyślawszy wszystko na spokojnie zobaczyłem katastrofalny błąd swojej wypowiedzi który sprostowałem pod filmikiem.

borys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 04 sty 2009, 22:02
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: borys » 30 mar 2013, 15:16

Panowie! Wszystkim duże podziękowania za zainteresowanie i podpowiedzi.Zaraz po świętach biorę się kro po kroku za sprawdzenie wszystkiego.Myślę że nareszcie coś znajdę bo walczę z tym od dłuższego czasu a i paru mechaników się poddał.Pozdrawiam Wesołych ÂŚwiąt i odezwę się po sprawdzeniach.
borys

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja