tx-didi pisze:z drugiej wskazuje ze wymiana pompy (poczyniona wczesniej) mogla byc wyrzuceniem kasy w bloto.... ech...
Wymieniłem ją na używkę za 1000 zł a przynajmniej mam taką jaka ma być. Musi póki co ciągnąć chociaż parę miechów
We wtryskiwacze wierzę bo w Bielsku mają dobry (i chyba najdroższy) serwis w okolicy.
001 mam:
Log (0 - 001,004,005)
tx-didi pisze:arri napisał/a:
Pewnie ten Twoj złom objechał by moje a6 mimo że cięższe
to zawsze mozemy przetestowac 'w realu' - dzieli nas raptem niecale 100 km....
Jutro będę w krk ale 12 tonową lawetą więc odpada. Ale w jakiś weekend chętnie się do małopolski wybiorę
P.S. Chyba lepiej jak wrócę w okolice 2.0 ATDC

Strasznie głośno silnik chodzi
[ Dodano: 2013-02-27, 22:36 ]
tx-didi pisze:silnik AFB... (na marginesie - sprawdzales ?)
Na silniku mam wygrawerowane AFB... hydraulika była kupiona do AFB. nie pasowała mi jedynie kostka do czujnika temp. z ASO (po vin) bo była owalna i musialem przerabiac wtyczkę na kwadratową...
[ Dodano: 2013-03-06, 18:53 ]
Wróciłem z kątem w okolice 2 ATDC i przynajmniej automat mi delikatnie biegi zmienia. Dziś dowiedziałem się apropo jakiejś kalibracji pompy pod wtryski którą się robi VAG'iem. Nie bardzo wiem bo byłem u tego mechanika przelotem, słyszałem o kalibracji na stole. a na aucie to już adaptacje same. Może tu tkwi problem??
A tu są logi po zmianie:
Log (0 - 004)
Log (1 - 000,001,003)
Log (2 - 004,005,008)
tx-didi Gdzie i kiedy można Cię w tym krk zastać ? może PW