Witam!
Czy powinno sie regulowac pompowtryski po jakims przebiegu? Dodam ze Vag w kanale 13 pokazuje odchylki na kazdym wtrysku maksymalnie od -0.45 do 0.45 czyli w normie.
Czy regulacja pomoze uzyskac 0 ? znalazlem taka instrukcje regulacji, ze gdy wtryskiwacz jest w najnizszym punkcie, trzeba dokrecic srube regulujaca do oporu i odkrecic o 225stopni lub 180stopni (ktora wartosc jest poprawna?) i zakatrowac nakretka.
[A6 C5 1.9 Tdi] AVF Regulacja pompowtryskow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
masz w normie , wiec po co ruszac .Mario83 pisze:Czy powinno sie regulowac pompowtryski po jakims przebiegu? Dodam ze Vag w kanale 13 pokazuje odchylki na kazdym wtrysku maksymalnie od -0.45 do 0.45 czyli w normie.
Równiez nie słyszałem zeby pompowtryskiwacze regulowac jakąs nakrętką .
a tu piszesz o wtryskiwaczu , ty masz pompowtryskiwacz .Mario83 pisze:znalazlem taka instrukcje regulacji, ze gdy wtryskiwacz jest w najnizszym punkcie, trzeba dokrecic srube regulujaca do oporu i odkrecic o 225stopni lub 180stopni (ktora wartosc jest poprawna?) i zakatrowac nakretka.
Wydaje mi sie ze jezeli pokazuje ci wszystko w normie to nie ruszaj nic przy pompowtryskach . I nie kręc żadną srubka .
Wtryskiwacz i pompowtyskiwacz to dwie różne częsci .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
pszesz o wtryskiwaczuMario83 pisze:znalazlem taka instrukcje regulacji, ze gdy wtryskiwacz jest w najnizszym punkcie

[ Dodano: 2011-03-07, 11:52 ]
Mario83,
19tdi-pd-awx-problem-z-pompowtryskiwaczami-vt20790.htm
Witam. Przymierzamy się z kumplem do wymiany pompek w silniku AVf. Chciałem zapytać o jaki kąt powinna być cofnięta śruba regulacyjna skoku pompowtryskiwaczy w silniku AVF? Czy to ma być 180 czy 225 stopni? I jeszcze jedno, czy ma ktoś jakiś swój sposób na dokładne cofnięcie śruby o 225 stopni? Użycie małego szkolnego kątomierza chyba nie jest najwygodniejsze, czy moze być jakiś szablon wyciety z kartonu itp? Ktoś coś podpowie w tym temacie?
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI