Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 1.9 Tdi] AVF nie odpala po wymianie walka i szklanek

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

[A6 C5 1.9 Tdi] AVF nie odpala po wymianie walka i szklanek

Post autor: AndreCh » 21 maja 2011, 14:14

Witajcie .

wymienilem walek i szklanki zlozylem to w calosc nie przeprowadzajac regulacji pompek i nie zakladajac kola pasoego rowniez bez plynu chlodniczego i auto nie chce zapalic .

Ustawienie rozrzadu jest niby ok i wszystkie znaki sie pokrywaja krecac walem korbowym nie blokuje silnika wiec o co chodzi ?

Prosze as o szybka pomoc ...

[ Dodano: 2011-05-21, 14:18 ]
dodam ze na vagu nie ma bledow
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

damian1203
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:21
Lokalizacja: Gdańsk/Rybno

Post autor: damian1203 » 21 maja 2011, 19:17

Mielismy podobny problem, tyle ze w silniku 2.5 AKN. Samochod odpalil przy uzyciu plaka (pracował przez sekundę). Okazało się, że należy porządnie odpowietrzyć pompę wtryskową. Schemat opisany jest na forum.

AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

Post autor: AndreCh » 21 maja 2011, 19:36

Ok ale to 1.9 na pompowtryskach wiec chyba powinno sie odpowietrzac samoczynnie .
A opisu do odpowietrzenia w 1.9 nie znalazlem .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

PAUL_2,5TDi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 23 kwie 2009, 13:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: PAUL_2,5TDi » 22 maja 2011, 14:11

Sa juz jakies postepy ? Gdzies czytalem jak odpowietrza sie pompowtryski wiec moge poszukac i napisac Ci co i jak moze pomoze... :> Jak bym nie odpisywal na forum to pisz na gg

Pozdro

AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

Post autor: AndreCh » 22 maja 2011, 20:44

PAUL_2,5TDi pisze:Sa juz jakies postepy ?
Niestety nie poniewaz dzisiaj nic nie robilem i nie wiem czy jutro bede cos robil bo musialbylm wziac wolne i nastepne koszta gotowe , ale problem w tym ze to mi nie daje spac .Musze go odpalic aby miec spokoj a reszte moge zrobic wieczorami .
Wiec co za tym idzie
PAUL_2,5TDi pisze:Gdzies czytalem jak odpowietrza sie pompowtryski
chetnie poczytam lekturke .

Prosze forumowiczow o pomoc .
Moze pawelk600 by cos podpowiedzial bo wnioskuje po przeczytaniu jego kilku odpowiedzi ze jest dobrym jak to sie mowi specjalista .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

Post autor: AndreCh » 22 maja 2011, 23:44

pawelk600 pisze:Koleżeńska rada: Nie odpalaj silnika bez koła pasowego!!!!!
Zrozumialem
pawelk600 pisze:Czytając również inne tematy związane z wymianą tego wałka wnioskuje, że nie korzystałeś z blokad ustawiając rozrząd. Jeśli mam rację to bezwzględnie zrób to z blokadami!!!!!
Tak robilem to bez blokad lecz piaste walka blokowalem wiertlem 6mm
Na kole walu zaznaczylem farba
Przez caly proces ciagle obserwowalem czy wal korbowy sie nie przestawil
Znak na kole zamachowym tez sie pokrywa
po zalozeniu paska i niby ustawieniu ciagle sledzac instrukcje elsy lecz bez blokad
obracalem silnikiem z 6 obrotow i sprawdzalem ponownie
Co dwa obroty kola walu korbowego wszystkie znaki sie pokrywaja a wiertlo wchodzi w otwor piasty i glowicy bez problemu
Nastepnie pokrecilem jeszcze raz i jeszcze raz sprawdzajac czy nie blokuje silnika i ciagle kontrolujac czy wszystkie znaki sie pokrywaja i sie pokrywaly
Pozniej zakrecilem rozrusznikiem ale tylko na jeden obrot i nie capnal
jeszcze raz sprawdzilem ustawienie rozrzadu i krecilem walem korbowym i sprubowalem ponownie i tym razem pokrecilem az wlaczyla sie kontrolka od oleju .
pozniej jeszcze kilka prob uruchomienia silnika i nic .
kiedys po wymianie filtra w warsztacie tez nie chcial zapalic i krecili go dlugo az zalapal ale ja jednak krecilem krucej .
Filtra nie zalewali ropa .
pawelk600 pisze:Przewody paliwowe na pompie podwójnej założyłeś prawidłowo?
Przewodow z pompy nie zciagalem . Odkrecilem pompe i delikatnie odsunalem ale walek wciaz nie chcial wyjsc wiec obrucilem walek recznie o 90° tak aby wyciecie bylo w pionie i tak mi wyszedl do gory bez problemu i uzycia jakiej kolwiek sily
Zamontowalem walek tak samo ale pokrecilem reka wypustem z pompy i moglem sie pogubic
pawelk600 pisze:Następnie wykonaj regulacje pompowtryskiwaczy!!!!!!!
nie posiadam zegara aby to wykonac a i rowniez trzeba jakas giga sufmiarke zeby cos tam mierzyc chodzi chyba o rownolegle ustawienie do glowicy .
Pompek przez cala operacje nie dotykalem tylko ich dzwigienki i z ta regulacja to nie wiem co zrobic .
pawelk600 pisze:Zapiąłeś wtyczkę na głowicy od pompowtryskiwaczy?
Wtyczka zapieta i sprawdzona kilkakrotnie jak i wtyczki na pompkach i cala reszta okablowania
pawelk600 pisze:Masz ciśnienie paliwa na pompie podwójnej?
Przyznam ze niewiem i nie wiem jak to sprawdzic
w kazdym razie zdejmujac wezyk doprowazajacy paliwo do filtra i przekrecajac kluczyk w pozycje on paliwo pompuje a pozniej bylem juz na tyle zmeczony psychicznie ze to zostawilem
pawelk600 pisze:Jak długo kręciłes rozrusznikiem?
Wszystkiego nazbiera sie pewnie ze 30 sekund

[ Dodano: 2011-05-22, 23:53 ]
Mam jeszcze akumulator ktory jest jeszcze fabryczny i juz jest na wykonczeniu
Jutro postaram sie zalatwic nowy bo nie ide do roboty i bede grzebal .
Istnieje tez mozliwosc video polaczenia np przez skype podczas grzebaniy itd .

[ Dodano: 2011-05-23, 17:09 ]
pawelk600 pisze:Jeśli mam rację to bezwzględnie zrób to z blokadami!!!!!
Kupilem dzisiaj blokady rozrzadu i zalozylem je na ustawiony rozrzad bez blokad i co ?
Uff nic takiego moje znaki sie pokryly z blokadami lecz wal korbowy trzeba bylo cofnac o jakis milimetr a max 2mm i blokada weszla .
Wszedlem rowniez w posiadanie zegara do obrotow w ° i czekam na czlowieka ktory przyjedzie wyregulowac pompki skontrolowac wszystko i bedziemy prubowac odpalac autko .
Mam nadzieje ze odpali i wszystko bedzie ok .

PAWELK600 po pierwsze dziekuje za zainteresowanie a po drogie wciaz czekam i licze na twoje wskazowki jak i wskazowki innych uzytkownikow i znawcow tematu .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

danolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 31 mar 2009, 08:42
Lokalizacja: Belgia

Post autor: danolek » 25 maja 2011, 10:25

Moge zapytac z jakiego powodu wymieniales walek i szklanki?
Jak wygląda zapchany DPF? Przeczytaj w tym temacie a6-c7-diesel/wypalanie-dpf-a-gaszenie-s ... 94209.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl