Witajcie .
wymienilem walek i szklanki zlozylem to w calosc nie przeprowadzajac regulacji pompek i nie zakladajac kola pasoego rowniez bez plynu chlodniczego i auto nie chce zapalic .
Ustawienie rozrzadu jest niby ok i wszystkie znaki sie pokrywaja krecac walem korbowym nie blokuje silnika wiec o co chodzi ?
Prosze as o szybka pomoc ...
[ Dodano: 2011-05-21, 14:18 ]
dodam ze na vagu nie ma bledow
[A6 C5 1.9 Tdi] AVF nie odpala po wymianie walka i szklanek
[A6 C5 1.9 Tdi] AVF nie odpala po wymianie walka i szklanek
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 maja 2011, 20:21
- Lokalizacja: Gdańsk/Rybno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 23 kwie 2009, 13:04
- Lokalizacja: Rybnik
Niestety nie poniewaz dzisiaj nic nie robilem i nie wiem czy jutro bede cos robil bo musialbylm wziac wolne i nastepne koszta gotowe , ale problem w tym ze to mi nie daje spac .Musze go odpalic aby miec spokoj a reszte moge zrobic wieczorami .PAUL_2,5TDi pisze:Sa juz jakies postepy ?
Wiec co za tym idzie
chetnie poczytam lekturke .PAUL_2,5TDi pisze:Gdzies czytalem jak odpowietrza sie pompowtryski
Prosze forumowiczow o pomoc .
Moze pawelk600 by cos podpowiedzial bo wnioskuje po przeczytaniu jego kilku odpowiedzi ze jest dobrym jak to sie mowi specjalista .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
Zrozumialempawelk600 pisze:Koleżeńska rada: Nie odpalaj silnika bez koła pasowego!!!!!
Tak robilem to bez blokad lecz piaste walka blokowalem wiertlem 6mmpawelk600 pisze:Czytając również inne tematy związane z wymianą tego wałka wnioskuje, że nie korzystałeś z blokad ustawiając rozrząd. Jeśli mam rację to bezwzględnie zrób to z blokadami!!!!!
Na kole walu zaznaczylem farba
Przez caly proces ciagle obserwowalem czy wal korbowy sie nie przestawil
Znak na kole zamachowym tez sie pokrywa
po zalozeniu paska i niby ustawieniu ciagle sledzac instrukcje elsy lecz bez blokad
obracalem silnikiem z 6 obrotow i sprawdzalem ponownie
Co dwa obroty kola walu korbowego wszystkie znaki sie pokrywaja a wiertlo wchodzi w otwor piasty i glowicy bez problemu
Nastepnie pokrecilem jeszcze raz i jeszcze raz sprawdzajac czy nie blokuje silnika i ciagle kontrolujac czy wszystkie znaki sie pokrywaja i sie pokrywaly
Pozniej zakrecilem rozrusznikiem ale tylko na jeden obrot i nie capnal
jeszcze raz sprawdzilem ustawienie rozrzadu i krecilem walem korbowym i sprubowalem ponownie i tym razem pokrecilem az wlaczyla sie kontrolka od oleju .
pozniej jeszcze kilka prob uruchomienia silnika i nic .
kiedys po wymianie filtra w warsztacie tez nie chcial zapalic i krecili go dlugo az zalapal ale ja jednak krecilem krucej .
Filtra nie zalewali ropa .
Przewodow z pompy nie zciagalem . Odkrecilem pompe i delikatnie odsunalem ale walek wciaz nie chcial wyjsc wiec obrucilem walek recznie o 90° tak aby wyciecie bylo w pionie i tak mi wyszedl do gory bez problemu i uzycia jakiej kolwiek silypawelk600 pisze:Przewody paliwowe na pompie podwójnej założyłeś prawidłowo?
Zamontowalem walek tak samo ale pokrecilem reka wypustem z pompy i moglem sie pogubic
nie posiadam zegara aby to wykonac a i rowniez trzeba jakas giga sufmiarke zeby cos tam mierzyc chodzi chyba o rownolegle ustawienie do glowicy .pawelk600 pisze:Następnie wykonaj regulacje pompowtryskiwaczy!!!!!!!
Pompek przez cala operacje nie dotykalem tylko ich dzwigienki i z ta regulacja to nie wiem co zrobic .
Wtyczka zapieta i sprawdzona kilkakrotnie jak i wtyczki na pompkach i cala reszta okablowaniapawelk600 pisze:Zapiąłeś wtyczkę na głowicy od pompowtryskiwaczy?
Przyznam ze niewiem i nie wiem jak to sprawdzicpawelk600 pisze:Masz ciśnienie paliwa na pompie podwójnej?
w kazdym razie zdejmujac wezyk doprowazajacy paliwo do filtra i przekrecajac kluczyk w pozycje on paliwo pompuje a pozniej bylem juz na tyle zmeczony psychicznie ze to zostawilem
Wszystkiego nazbiera sie pewnie ze 30 sekundpawelk600 pisze:Jak długo kręciłes rozrusznikiem?
[ Dodano: 2011-05-22, 23:53 ]
Mam jeszcze akumulator ktory jest jeszcze fabryczny i juz jest na wykonczeniu
Jutro postaram sie zalatwic nowy bo nie ide do roboty i bede grzebal .
Istnieje tez mozliwosc video polaczenia np przez skype podczas grzebaniy itd .
[ Dodano: 2011-05-23, 17:09 ]
Kupilem dzisiaj blokady rozrzadu i zalozylem je na ustawiony rozrzad bez blokad i co ?pawelk600 pisze:Jeśli mam rację to bezwzględnie zrób to z blokadami!!!!!
Uff nic takiego moje znaki sie pokryly z blokadami lecz wal korbowy trzeba bylo cofnac o jakis milimetr a max 2mm i blokada weszla .
Wszedlem rowniez w posiadanie zegara do obrotow w ° i czekam na czlowieka ktory przyjedzie wyregulowac pompki skontrolowac wszystko i bedziemy prubowac odpalac autko .
Mam nadzieje ze odpali i wszystko bedzie ok .
PAWELK600 po pierwsze dziekuje za zainteresowanie a po drogie wciaz czekam i licze na twoje wskazowki jak i wskazowki innych uzytkownikow i znawcow tematu .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
Moge zapytac z jakiego powodu wymieniales walek i szklanki?
Jak wygląda zapchany DPF? Przeczytaj w tym temacie a6-c7-diesel/wypalanie-dpf-a-gaszenie-s ... 94209.html