Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Audi bardzo ciężko pali pomocy!!!

Silniki wysokoprężne
lstomas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 26 lip 2011, 20:20
Lokalizacja: Lwówek Śląski

Post autor: lstomas » 06 wrz 2012, 13:17

Teraz to ja już nic nie wiem :[ Po nocnym postoju probuje odpalic krece.. i nic. Siedzac w aucie zrezygnowany zaczelem wlaczac i wylaczac stacyjke (przekrecalem kluczyk tam i z powrotemz 6-7 razy ) tak jakbym chcial nagrzac swiece po czym sprobowalem odaplic i audica odpalila Byc moze to tylko przypadek ale trzeba to sprawdzic. Jak przyjde z pracy sprobuje jeszcze raz ... pozyjemy zobaczymy...

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 07 wrz 2012, 07:10

Zapowietrzanie pochodzi od pompy VP , przynajmniej objawy na to wskazują i od czasu do czas da się odpalić bez wspomagania odpowietrzania/etc.placka.

lstomas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 26 lip 2011, 20:20
Lokalizacja: Lwówek Śląski

Post autor: lstomas » 07 wrz 2012, 09:04

citrin, czyli raczej nie czepiać się świec ?

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 07 wrz 2012, 09:32

Przy tej pogodzie nawet przy 4 świecach czy 5 walniętych odpalać powinien, co prawda z bujaniem silnika ale odpaliłby.
ÂŚwiec bym się nie czepiał co nie znaczy że powinny być sprawne.

lstomas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 26 lip 2011, 20:20
Lokalizacja: Lwówek Śląski

Post autor: lstomas » 21 wrz 2012, 20:18

No i dalej nie wiem dlaczego auto cięzko odpala.... Zauwazylem 1 zaleznosc ... Jak krece rozrusznikiem dlugo pozyzej 5-10sek nawet pare razy to wogole nawet silnik nie zaskakuje... Natomiast jak krece krotko tak jakby raz po razie tzn krece z 2 sek, szybko przekrecam kluczyk tam i z powrotem i znowu krece to zaczyna zaskakiwac i odpala. Jakjuz odpali to troche bialego dymu pokazuje sie na tyle, tak jakby dostawal za duzo ropy... Ma ktos jakies pomysly? <zalamka>

Awatar użytkownika
Quattrorulezz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
Imię: Przemek
Rocznik: 2005
Moje auto: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Quattrorulezz » 21 wrz 2012, 21:14

Jaki prawdopodobny przebieg ma twoje cacuszko??? Czy po nie udanym rozruchu zapisane są jakiekolwiek błędy w sterowniku silnika?
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro

lstomas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 26 lip 2011, 20:20
Lokalizacja: Lwówek Śląski

Post autor: lstomas » 21 wrz 2012, 21:43

Cacko ma około 250.000 km Co do błędów to za bardzo nie wiem..... ale dowiem sie :) Jakies sugestie co moze byc przyczyna ???Cos mi sie przypomina ze jeden z mechanikow u których byłem mowil cos o "sporadycznym bledzie wtrysku "czy cos takiego.

Panky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 13 wrz 2012, 11:30
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Panky » 22 wrz 2012, 13:39

Mam podobny problem, tyle ze raz nie odpalił. Dostał plaka i ruszył, dzieje sie tak jak postoi 2+ dni. Właśnie wróciłem z trasy i lece rozbierać to ustrojstwo. Dam znać wieczorem.


@edit

Do wymiany wężyki przelewowe, wtryski były wkręcone na sylikon i zaczynają puszczać.
Poza tym obryzgane wszystko olejem, prawdopodobnie uszczelniacz na wale;/

Awatar użytkownika
Quattrorulezz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
Imię: Przemek
Rocznik: 2005
Moje auto: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Quattrorulezz » 23 wrz 2012, 11:50

Hej,
Jeżeli mechanikowi kiedyś ukazał się błąd sporadyczny/intermittent od wtrysku sterującego to istnieje duże prawdowpodobieństwo że przyczyną jest zapowietrzanie się układu (bąble powietrza nie są w stanie podnieść iglicy i nie ma sygnału do sterownika). Dobrze by było żebyś zvagował autko aktualnie. Wtrysk sterujący nawet jeżeli by był uszkodzony nie ma większego wpływu (odziwo) na zimny start. Masa samochodów jeździ z uszkodzonym (spory koszt).
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro

Panky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 13 wrz 2012, 11:30
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Panky » 09 gru 2012, 13:26

Mojej C5 pomogło zamontowanie gruszki na przewodzie paliwowym pomiędzy pompą a filtrem. Koszt ok 35 zł z allegro, 10 min roboty + piwko. Cyka ładnie bez problemu. Za to skrzynia padła <wnerw>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja