
[ AKE 2.5 180 KM] Audi bardzo ciężko pali pomocy!!!
Teraz to ja już nic nie wiem
Po nocnym postoju probuje odpalic krece.. i nic. Siedzac w aucie zrezygnowany zaczelem wlaczac i wylaczac stacyjke (przekrecalem kluczyk tam i z powrotemz 6-7 razy ) tak jakbym chcial nagrzac swiece po czym sprobowalem odaplic i audica odpalila Byc moze to tylko przypadek ale trzeba to sprawdzic. Jak przyjde z pracy sprobuje jeszcze raz ... pozyjemy zobaczymy...

No i dalej nie wiem dlaczego auto cięzko odpala.... Zauwazylem 1 zaleznosc ... Jak krece rozrusznikiem dlugo pozyzej 5-10sek nawet pare razy to wogole nawet silnik nie zaskakuje... Natomiast jak krece krotko tak jakby raz po razie tzn krece z 2 sek, szybko przekrecam kluczyk tam i z powrotem i znowu krece to zaczyna zaskakiwac i odpala. Jakjuz odpali to troche bialego dymu pokazuje sie na tyle, tak jakby dostawal za duzo ropy... Ma ktos jakies pomysly? 

- Quattrorulezz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Mam podobny problem, tyle ze raz nie odpalił. Dostał plaka i ruszył, dzieje sie tak jak postoi 2+ dni. Właśnie wróciłem z trasy i lece rozbierać to ustrojstwo. Dam znać wieczorem.
@edit
Do wymiany wężyki przelewowe, wtryski były wkręcone na sylikon i zaczynają puszczać.
Poza tym obryzgane wszystko olejem, prawdopodobnie uszczelniacz na wale;/
@edit
Do wymiany wężyki przelewowe, wtryski były wkręcone na sylikon i zaczynają puszczać.
Poza tym obryzgane wszystko olejem, prawdopodobnie uszczelniacz na wale;/
- Quattrorulezz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Hej,
Jeżeli mechanikowi kiedyś ukazał się błąd sporadyczny/intermittent od wtrysku sterującego to istnieje duże prawdowpodobieństwo że przyczyną jest zapowietrzanie się układu (bąble powietrza nie są w stanie podnieść iglicy i nie ma sygnału do sterownika). Dobrze by było żebyś zvagował autko aktualnie. Wtrysk sterujący nawet jeżeli by był uszkodzony nie ma większego wpływu (odziwo) na zimny start. Masa samochodów jeździ z uszkodzonym (spory koszt).
Jeżeli mechanikowi kiedyś ukazał się błąd sporadyczny/intermittent od wtrysku sterującego to istnieje duże prawdowpodobieństwo że przyczyną jest zapowietrzanie się układu (bąble powietrza nie są w stanie podnieść iglicy i nie ma sygnału do sterownika). Dobrze by było żebyś zvagował autko aktualnie. Wtrysk sterujący nawet jeżeli by był uszkodzony nie ma większego wpływu (odziwo) na zimny start. Masa samochodów jeździ z uszkodzonym (spory koszt).
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro