Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] audi a6 c5 2.5 tdi 180km. w czasie jazdy z

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

[ AKE 2.5 180 KM] audi a6 c5 2.5 tdi 180km. w czasie jazdy z

Post autor: patrosss » 29 paź 2012, 22:28

Koledzy pomozcie szybko bo cos wydaje mi sie ze goscie z warsztatu chca mnei naciagnac na kase ..
chca robic regeneracje pompy podlaczyli pod komputer i pokazuje blad g80 czyli polozenia iglicy
a mialem sytuacje taka ze jechalem z poznania do lodzi bylo wszystko ok a nagle zapalila mi sie kontrolka od swiec zarowych i mrugala po czym silnik zgasl i od tamtej pory nei chcial odpalic
auto zostalo scholowane do elektryka wzieli odlaczyli rure od filtra wtryskali plaka i kazali mi krecic i o dziwo odpalil ale po chwili zgasl nei reagowal na gaz .
pytanie co to moze byc moze jest ktos kumaty co mogl by podjechac i zobaczyc auto bo stoi 3 km od wrzesni ???
bym byl bardzo wdzieczny o pomoc!!! bo cos mi sie wydaje ze chca mnei oni naciagnac na kase na regeneracje pompy

libi1003ml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: libi1003ml » 29 paź 2012, 22:38

jak masz błąd g80 to wtrysk sterujący padł. ja też o miałem niedawno :)

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 29 paź 2012, 22:52

boje sie ze gosc chce mnei naciagnac na kase jest mozliwosc zeby pompa nagle przestala chodzic w czasie jazdy ? a i na kompie pokazala blad tego czujnika g80 i obok sporadyczny .. i teraz jak np byl odpalany silnik ich sposobami to przy wlanczaniu zaplonu swiecila sie ale zgasla i jak odpalilem to juz si enei palila .

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 29 paź 2012, 23:52

Kolego przede wszystkim popraw sobie profil bo masz w opisie 1.8 benzyna a piszesz że kontrolka świec mrugala a auto odpalali na plaka.
Jak masz diesla jednakże i mrugala kontrolka świec to przy roczniku który masz w opisie można śmiało podejrzewać pompkę w koszu spiętrzajacym w baku paliwa.
Sprawdź błędy czy nie zapisał się przypadkiem błąd czujnika niskiego stanu paliwa.
Ja właśnie przed jakąś godziną skończyłem wymianę dzięki bogu już 6 pompki.
Sprawdź błąd bo jak mrugala kontrolka to na pewno się zapisał

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 30 paź 2012, 00:28

sorka zeczywiscie poprawie profil silnik to 2.5tdi 180 koni
kontrolka sie zapalila od swiec zarowych i blad wyszedl od czujnika wziosu iglicy g80 zostal znaleziony skasowany i juz sie nei pali ale nei odpala paliwo do filtra idzie ale nei odpala.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 30 paź 2012, 07:15

Niestety Kolego pompy paliwa w tych samochodach maja to do siebie, ze padaja wtedy kiedy jestes daleko od domu :P.

Mi padla 150 km od domu...

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 30 paź 2012, 09:23

michok
to 'te nasze' wersje padaja jak muchy (znaczy wersje ze 150 km), kolega ma nieco trwalsza - ale pelnie szczescia dalby odczyt wszystkich bledow ze sterownika....

generalnie:
jezeli 'padla' pompa, to w pamieci usterek ECU powinien zapisac sie blad np cos w rodzaju: 'brak komunikacji ze sterownikiem' (efekt upalonego tranzystorka), lub bledy dotyczace zaworu dawki paliwa 'n iles tam', mozliwe ze uszkodzony zawor przestawiacza kata (to 'drugie nXX') tez nie pozwoli na uruchomienie. Moze sie zdarzyc blad czujnika obrotow w pompie - rowniez skutkuje unieruchomieniem.

Jezeli nie ma bledow typowych dla pompy vp44, to sprawdzilbym czy w ogole podaje paliwo na 'rurki' (poluzowac i patrzyc czy leci przy kreceniu) - pompa powinna wyraznie budowac cisnienie. (nie anemicznie kapiac, lecz pryskajac na wszystkie strony przy poluzowanych nakretkach). Oczywiscie proby przy zapelnionym paliwem 'zasilaniu' pompy.

patrosss tylko przeprowadzenie powyzszych prob i odczyt wszystkich bledow ze sterownika moze wskazac winowajce. Owszem pompa mogla 'paść' (michok ma racje - nie ma wczesniejszych objawow nadchodzacego 'zgonu') - ale zazwyczaj sa konkretne bledy w ECU.

Jezeli bledow nie ma, a pompa nie daje sie odpowietrzyc i zbudowac odpowiedniego cisnienia - to moze jeszcze swiadczyc o uszkodzeniu membrany odzielajacej sekcje wysokiego cisnienia (ale nie jestem pewny czy Twoj rocznik 'jest zainfekowany' ta wada) w kazdym razie przy takich objawach pompa i tak musi trafic 'na stol' operacyjny, przynajmniej do sprawdzenia.

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 30 paź 2012, 10:46

ok pompa poszla do pompiarza wlasnei mi to sie stralow drodze 200km od domu auto zostawilem 4 km od wrzesni a jestem z lodzi .
bledu od pompy nie pokazywalo tylko od g80 . ale sprawdzali filtr poaliwa jest ok tylko nie ciagnie dalej od filtra do wtryskow . no ok jutro prawdopodonie odbior auta z warsztatu oby bylo juz wszystko ok bo w niedziele do rajchu jade..;/

Pioman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2012, 15:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pioman » 30 paź 2012, 11:45

G80 ci nie unieruchomi auta. Mialem walniety, nie dawał w ogle sygnału, mocy nie było takiej jak trzeba ale jechał.

Z pompą smutna sprawa ;/ napisz ile cie skasowali
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA :)
Plus DVD, ALU 17" z chrom :) i bla bla :)

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 30 paź 2012, 15:09

jak na razie 1100 regeneracja plus 500 zl wymiana do tego filtr bosha podobno 120 zl i ten czujnik do wymiany co jest na filtrze ale nei wiem ile ale podobno 100 zl lub 200zl. i pozniej odpowietrza caly uklad

[ Dodano: 2012-11-01, 12:49 ]
KOLEXZY POMOCY WYMIENIONA POMPA WTRYSKOWA I POMOCNICZA I FILTR I DUPA ZNOWU TO SAMO PRZEJECHALEM 80 KM I ZNOWU KONTROLKA OD SWIEC SIE ZAPALILA I AUTO NIE ODPALA KRECI KRECI ALE NEI ODPALA ;/
MIAL KTOS TAK KIEDYS ??

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 02 lis 2012, 01:12

patrosss,
Mozemy zgadywac, tylko po co...... jezeli swieci sie kontrolka swiec zarowych, to znaczy ze w sterowniu zapisal sie blad - nalezy go odczytac. (sprawdz wszystkie sterowniki).
Rozumiem ze mozesz nie dysponowac vagiem/skanerem ale uwierz, zdalnie my sie rowniez nie podlaczymy....

jest conajmniej kilka (nascie ?) bledow, ktore unieruchomia Ci silnik. Np bledy z pompy wtryskowej, czujnik poziomu paliwa, czujnik polozenia walu korbowego..... niski poziom napiecia na akumlatorze....


patrosss - naprawde mozesz liczyc na wsprcie, ale musisz nam rowniez troche pomóc - licze ze wkleisz bledy ze wszystkich sterownikow.

Mariusz777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 15 lip 2012, 10:09
Lokalizacja: Wizna

Post autor: Mariusz777 » 02 lis 2012, 08:02

Miałem kiedyś podobnie z tym że przekręcałem kluczyk paliły się świece i nie odpalał po którymś tam razie świece gasły i odpalał ale po kilku sekundach czasem minutach gasł. okazało sie że rozłączał mi sie immobilajzer.

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 02 lis 2012, 08:29

koledzy a jak usunac imobilaizer ?? ?

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 02 lis 2012, 08:30

z tego co wiem, immo mozna wylaczyc uzywajac Vagcomandera.

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 02 lis 2012, 08:32

pod komputer byl podlanczany i pokazalo czujnik wzniosu uglicy g80 jaks tak na pewno g80 .jak pryska sie plak to odpala .. nie wiem a jest mozliwosc zeby pompka pomocnicza poszla ta co jest w baku lub czujnik poziomu paliwa ?? ale jak by ten czujnik byl popsuty to by chyba wykrywalo blad no nie ?? bo pompa filtr jest nowy ... a moze zapowietrza sie uklad ... hmm dzis jade do znajomego mechanika i zobaczymy duzo czytalem na ten temat i kurde bylem w szoku ze tez ta kontrolka sie swieci i takie cyrki moga sie stac jak zarowka stopu sie przepali lub zepsuty jest czujnik hamulca. jestem troszke zalamany bo w niedziele musze jecac do niemiec a tu lipa...

[ Dodano: 2012-11-02, 08:33 ]
jak ktos mial taki przypadek to tez niech sie wypowie.. z gory dziekuje za wszystkie sugestie

[ Dodano: 2012-11-12, 17:43 ]
koledzy a moze byc walniety czujnik p[aliw i tak sie dziac ?? bo teraz auto odpala i wszystko jest ok ale po dluzszej chwili gasnie i uklad sie zapowietrza

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja