
Podejrzewam, że nie dasz rady nic zrobić teraz po za naprawą na swój koszt, albo na części. Nie mniej trzymam kciuki

pozdr.

Tak jak mówiłem sugerowałem się tym, że kierownik drugiego warsztatu z tej sieci powiedział, że kontrola nie jest potrzebna... Napisz mi proszę o jakim warsztacie mówisz w którym Ty to robiłeś?? Bardzo by mi pasowało mieć gwarancje na 100-120Tyś.km i na kilka lat i nieważne że drożej.... W jakim to mieście??bo 60tyś na podzespołach Bosch i SKF to stanowczo za mało.paw1972 pisze:Dawidos po pierwsze bardzo współczuję, ale wierzę, że wystarczy jedna nauczka. 15 tys. po wymianie rozrządu to było na serio - jak mogłeś się przekonać na własnej skórze. Ja takie przykazania dotyczące sprawdzania po serwisie poszczególnych "rzeczy" dostaję i wykonuję w terminie, a jak nie mogę przybyć na czas to dzwonię z zapytaniem, czy mogę do kolejnego serwisu przekroczyć o x km. Na jedno dostałem zgodę a na drugie nie. Po rozrządzie w AYM dostałem wyraźny nakaz sprawdzenia po 15 tys. km - bez innej możliwości. Po za tym 60 tys.km gwarancji to jakieś nieporozumienie. Na rozrząd dostajesz 2 lata lub 120 tys. km Z tym, że dostaniesz w najlepszych zakładach; wtedy, kiedy zrobiony jest na odpowiednich częściach. Koszt wtedy jest większy, ale ta 2 letnia gwarancja i jakość. 60 tys. km to chyba dla tańszych zamienników. Jaki jest pełen koszt rozrządu teraz nie wiem, ale w marcu 2008 zapłaciłem ponad 3 tys. zł (a dokładnie 4700 zł, ale tam doszedł wtryski sterujący i kilka innych "drobnostek" ). Odpowiednik w ASO był ponad 5 tys. zł, ale i tak w zakresie wymiany nie przewidywali tego, co zrobiono w moim serwisieDawidos ten zakład jest nie aż tak daleko od Ciebie i chyba najbardziej polecany na wszystkich forach Audi w PL. Moje Audi robiono 2 dni z tym, że przy tym był bardzo gruby serwis. Nadal mam wszystko na gwarancji.
Podejrzewam, że nie dasz rady nic zrobić teraz po za naprawą na swój koszt, albo na części. Nie mniej trzymam kciuki![]()
pozdr.
Audi określa częstotliwość wymiany rozrządu na 120 tys. km Niewykluczone, że dla VAG Europa kończy się na granicy z Niemcamitomek1102 pisze:Miałem nie dawno podobny traf wprawdzie przed zamieżonym przeglądem.Pompa poszła do reklamacji zobaczę co powiedzą.Wymienili mi pompę i paski.Mój mechanik twierdzi, że rolki wymienia się co 120 tys. a paski i pompe co 60 tys, ale jestem niedowiarkiem(jak to Tomasz :-D ),więc pytam jak to z tymi przebiegami bo co czytam to opini jest wiele. No i pirwszy rozrząd robiony w ASO, nie mówili nic o sprawdzaniu paska co 15 tys. pierwszy raz słyszę! I jestem przerażony, że mogłem coś zaniedbać i tym samym uszkodzić sobie autko!