Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C5 2.5 Tdi] 2.5 tdi nie odpala po dłuższym postoju.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

[ A6 C5 2.5 Tdi] 2.5 tdi nie odpala po dłuższym postoju.

Post autor: feniulolo » 26 kwie 2011, 20:22

Mam problem z moim samochodem, po nocnym postoju nie chce odpalić, na zaciąg pali. Jak się już zagrzeje auto odpala 'od strzała'. Zauważyłem, że w przeźroczystym wężyku przy filtrze paliwa jest powietrze, konkretniej bańka. Na vagu nie wykazuje żadnych błędów, pompa w baku jest sprawna na 100%. Gdzie szukać przyczyny? Może ktoś uporał się już z tym problemem, bo widzę, że jest cała masa tematów, ale nic konkretnego :(

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 28 kwie 2011, 09:25

widać że się zapowietrza ,do zweryfikowania masz jeszcze ,zaworek zwrotny na filtrze paliwa,przewody przelewowe przy wtryskach ,ew wymiana filtra paliwa na nowy

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 29 kwie 2011, 14:15

krzycho0110 pisze:widać że się zapowietrza ,do zweryfikowania masz jeszcze ,zaworek zwrotny na filtrze paliwa,przewody przelewowe przy wtryskach ,ew wymiana filtra paliwa na nowy
Kolega feniulolo , pisze o benzyniaku ....chyba... <mysli>

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 29 kwie 2011, 14:53

citrin pisze:
krzycho0110 pisze:widać że się zapowietrza ,do zweryfikowania masz jeszcze ,zaworek zwrotny na filtrze paliwa,przewody przelewowe przy wtryskach ,ew wymiana filtra paliwa na nowy
Kolega feniulolo , pisze o benzyniaku ....chyba... <mysli>
Wysłany: 2011-04-26, 20:22 [ A6 C5 2.5 Tdi] 2.5 tdi nie odpala po dłuższym postoju. ;)

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 29 kwie 2011, 18:19

Pisze o 2.5 tdi.

Odpowietrzony został cały układ, pompa sprawna, paliwo podaje do wtrysków, nie cofa się. Okazało się , że wszystkie 6 świec przepalone. Po wymianie na nowe, żadnej odmiany.

Rano znów odpalanie na samostart.

Nie wiem gdzie już szukać przyczyny.

Awatar użytkownika
łapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
Imię: Łukasz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Kontakt:

Post autor: łapek » 29 kwie 2011, 20:11

kolo wtryskiwaczy sucho?
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 30 kwie 2011, 09:50

tak na mój rozum >>Skoro paliwo nie cofa się ,a czeka tylko na podanie w komorę spalania to nic innego jak źle ustawiony kąt wtrysku ,albo zrób logi i zapodaj na forum wtedy troszeczkę temat sie rozjaśni
ps .dobrze że wymieniłeś świece ,ale przy tych temperaturach nie będzie różnicy przy zapalaniu(zły trop)
SAMOSTART=SAMO ZÂŁO <szok> te autko ma palić od kopa nawet po 30 dniach stania !!!

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 30 kwie 2011, 20:26

krzycho0110 pisze:SAMOSTART=SAMO ZÂŁ
jak miałem raz problem z odpaleniem to na Plaka ..jest delikatniejszy.
Posluchaj kolegi krzycho0110, i sprawdź kat wtrysku :)

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 01 maja 2011, 00:07

ooo to jest dobry trop. Możecie mi napisać jaki powinien być i mniej więcej gdzie to się sprawdza na vagu ?

Krzysieksle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
Lokalizacja: Tilburg

Post autor: Krzysieksle » 01 maja 2011, 12:01

witam ostatnio miałem te same objawy i u mnie były to wężyki przelewowe do wymiany. Wiec najpierw sprawdź je dokladnie.
Kat wtrysku sprawdza sie w 1>8>004 potem trzecia kolumna.

Z tego co wiem najlepiej jest ustawić na 1*ATDC

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl