no to fakt...
w kazdym razie co moge wiecej napisac odnosnie mojego audika jest mozliwosc zeby sprawdzic cewke? czy jest dobra? wykrecalem ostatnio swiece i 2 swiece na dwoch przednich garach mialy lekko inna barwe niz pozostale..
chlopaki a np awaria czujnika temp lub termostatu moze miec wplyw?? bo u mnie wlasnie bedzie termostat do wymiany bo auto ciezko ma trzymac 90 st , w trasie nigdy tyle nie ma..
aha i nastepna rzecz, ostatnio jak tankowalem auto to przy odkrecaniu korka z paliwa zaciagnelo powietrze, dosc sporo...
aha jeszcze jedno, jak sprawdzic ten map sensor (czujnik podcisnienia) ma ktos zdjecie gdzie to ustrojostwo sie znajduje??
[C4 2.6 v6] raz jedzie a raz nie
Witam.
Kolego masz zapewne ten sam silnik co ja czyli 2.6 V6 ABC -> MAP SENSOR <-.
Dobrze byłoby podpiąć auto pod VAGa (lista błędów może być spora).
Proszę przeczytaj spokojnie mojego posta ad. podobnego problemu: https://a6klub.pl/a6-c4-26-abc-brak-mocy-powyzej-48-tys-obr-vt12417.htm#131128
Pozdrawiam Krystian
P.S. ad. tego co dodałeś:
cytat:
" ha i nastepna rzecz, ostatnio jak tankowalem auto to przy odkrecaniu korka z paliwa zaciagnelo powietrze, dosc sporo. "
- sprawdź u elektromechanika czy zawór węgla aktywnego działa poprawnie (elektrozawór "cyka" jak jest sprawny czyli otwiera/zamyka; wy-googluj trochę na ten temat zbiornik węgla aktywnego odgrywa bardzo ważna rolę) lub odkręć lekko korek wlewu (gdzieś znalazłem taką wskazówkę to podaję - nie sprawdzałem tego u mnie).
Kolego masz zapewne ten sam silnik co ja czyli 2.6 V6 ABC -> MAP SENSOR <-.
Dobrze byłoby podpiąć auto pod VAGa (lista błędów może być spora).
Proszę przeczytaj spokojnie mojego posta ad. podobnego problemu: https://a6klub.pl/a6-c4-26-abc-brak-mocy-powyzej-48-tys-obr-vt12417.htm#131128
Pozdrawiam Krystian
P.S. ad. tego co dodałeś:
cytat:
" ha i nastepna rzecz, ostatnio jak tankowalem auto to przy odkrecaniu korka z paliwa zaciagnelo powietrze, dosc sporo. "
- sprawdź u elektromechanika czy zawór węgla aktywnego działa poprawnie (elektrozawór "cyka" jak jest sprawny czyli otwiera/zamyka; wy-googluj trochę na ten temat zbiornik węgla aktywnego odgrywa bardzo ważna rolę) lub odkręć lekko korek wlewu (gdzieś znalazłem taką wskazówkę to podaję - nie sprawdzałem tego u mnie).
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man. ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 191
- Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
a gdzie w c4 znajduje sie ten zawor? rozumiem ze jezeli jest dobry to ma byc go slychac jak cyka co jakis czas?
P.S niedlugo bede sie wybierał na VAGA wiec posprawdzam wszystko ale wiem ze nie wszystko vag wykazuje, co do tego zasysania przy otwieraniu baku to raz tak mialem jak dlugo jechealem na rezerwie i juz sie konczylo paliwko.. moze dlatego
[ Dodano: 2010-03-25, 16:02 ]
Koledzy a wiec tak
Auto mialem podlaczone pod kompa i zero bledow..
Na dzien dzisiejszy co zostalo sprawdzone lub wymienione:
- Swiece
- filtr powietrza
- filtr paliwa
- uszczelniony kolektor ssący bo sie pocil olejem i lało po calym silniku
sprawdzone zostalo cisnienie w cylindrach i na kazdym jest prawie rowne 10 a na 2 cylindrze jest 9 z groszem
po historii z mechanikiem stwiedzilem ze nie ma sensu oddawac tego do nich bo dojde do drobnych a auto nie bedzie dalej zrobione....
chcialem kupic ksiazke "sam naprawiam" bo mam zamiar zrobic kilka rzeczy ale nie moge nic znalezc
1. Czyszczenie silniczka krokowego i przepustnicy (nastawienie)
2. Jak sprawdzic wtryskiwacze??
Macie jakies info ktore pomoze mi sie z tym uporac?
Chce jeszcze cisnienie pompy paliwa sprawdzic tylko bede musial zorganizowac czas i podjechac do jakiegos zakladu jeszcze
P.S niedlugo bede sie wybierał na VAGA wiec posprawdzam wszystko ale wiem ze nie wszystko vag wykazuje, co do tego zasysania przy otwieraniu baku to raz tak mialem jak dlugo jechealem na rezerwie i juz sie konczylo paliwko.. moze dlatego
[ Dodano: 2010-03-25, 16:02 ]
Koledzy a wiec tak
Auto mialem podlaczone pod kompa i zero bledow..
Na dzien dzisiejszy co zostalo sprawdzone lub wymienione:
- Swiece
- filtr powietrza
- filtr paliwa
- uszczelniony kolektor ssący bo sie pocil olejem i lało po calym silniku
sprawdzone zostalo cisnienie w cylindrach i na kazdym jest prawie rowne 10 a na 2 cylindrze jest 9 z groszem
po historii z mechanikiem stwiedzilem ze nie ma sensu oddawac tego do nich bo dojde do drobnych a auto nie bedzie dalej zrobione....
chcialem kupic ksiazke "sam naprawiam" bo mam zamiar zrobic kilka rzeczy ale nie moge nic znalezc
1. Czyszczenie silniczka krokowego i przepustnicy (nastawienie)
2. Jak sprawdzic wtryskiwacze??
Macie jakies info ktore pomoze mi sie z tym uporac?
Chce jeszcze cisnienie pompy paliwa sprawdzic tylko bede musial zorganizowac czas i podjechac do jakiegos zakladu jeszcze
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie