[ AAH 2.8 174 KM] Ostra jazda= brak wentylatorów i rosnąca t
[ AAH 2.8 174 KM] Ostra jazda= brak wentylatorów i rosnąca t
Panowie ,niemoge dojść do ładu z moją audika... V6 2.8 AAH..+ lpg
Problem jest następujący : przejechałem się dzisiaj trochę ostrzej , pokręciłem ją na obrotach.. wszystko grało do momentu ,gdy za chwile zajechałem pod dom ,chwile sobie chodziła bo chciałem sprawdzić czy wlączą się wiatraki. Stoje i czekam a tu nic , po czym korek zbiorniczka wyrównawczego wywalił zagotowany płyn no i oczywiście dym ,para z pod machy. Temperatura zaczęła rosnąć na blacie ,więc ja zgasiłem - a wentylatory w ciągu tego wszystkiego ani drgnęły! Dziwi mnie to bardzo,bo jeżdrząc dzisiaj po mieście,stojąc w korkach- wentylatory się uruchamiały i niebyło problemu(przy normalnej ,spokojnej jezdzie). Męcze się z tym odkąd ją kupiłem i wymieniłem płyn chłodniczy(czujnik temp. w chłodnicy też) Kilka razy ,gdy testowałem auto na wysokich obrotach tak właśnie się działo . Mam wrażenie ,że dzieje się tak tylko wtedy ,gdy auto chodzi na wysokich obrotach ( dodam że wszystkie węże są wtedy gorące i są dosyć twardawe,niema żadnego nalotu olejowego ani tym podobnych rzeczy) Niewiem,tak jakby termostat się zawieszał i puszczał za mały obieg?? jest taka możliwość? Jaka może być przyczyna... Pomóżcie...
;/;/
Wzrost ciśnienia w układzie może powodować uszkodzony termostat ale również przyblokowany kanał chłodniczy.
Najlepiej wymień termostat i sprawdź czy wszystko chodzi jak należy. Na forum jest opis jak wymienić termostat bez rozbierania rozrządu chyba że jego też masz do wymiany. Jeśli tak to nie zapomnij wymienić pompy wody.
Co do termostatu to nie kupuj tanich badziewi tylko markową firmę.
Najlepiej wymień termostat i sprawdź czy wszystko chodzi jak należy. Na forum jest opis jak wymienić termostat bez rozbierania rozrządu chyba że jego też masz do wymiany. Jeśli tak to nie zapomnij wymienić pompy wody.
Co do termostatu to nie kupuj tanich badziewi tylko markową firmę.









