[100 C4] 2.8 Brak mocy, co jeszcze sprawdzic??
[100 C4] 2.8 Brak mocy, co jeszcze sprawdzic??
Witam , mam taki problem ze auto po ruszeniu jeszcze z początku w miarę nieźle idzie a już od prędkości ok 120 strasznie wolno się rozpędza i nie ma takiego przyspieszenia jak mieć powinno,czy to na gazie czy na benzynie jest to samo,jeszcze mam problem ze na gazie co jakiś czas gaśnie na wolnych obrotach, czego to może być przyczyna?? W samochodzie jest włożony filtr stożkowy, już z nim kupiłem autko bo reduktor gazu nie wchodził to ktoś wywalił obudowę filtra lecz na początku wszystko było ok, proszę o jakieś sugestie co mogę zrobić z tym przypadku i gdzie szukać przyczyny
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 21:53 przez junior555, łącznie zmieniany 4 razy.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Przejrzyj szczelność układu podciśnienia i daj znać Jeżeli w kompie oczywiście nie ma błędu jakiegoś to to może być przyczyną.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Możesz przeczyścić pręciki przepływki (na własne ryzyko!) a jak będziesz czekał na ten cudowny kabelek :mrgreen: to zrób taki myk: odepnij akumulator na 15-20 minut po czym podepnij go i uruchom silnik ale tylko na PB (dla pewności zakręć zawór przy butli)!!! Zrób jazdę próbną i daj znać jak po zabiegu.
The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL
- jahro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 297
- Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
i co to ma dać? ECU się zrestartuje czy jak?mietek69 pisze:odepnij akumulator na 15-20 minut po czym podepnij go i uruchom silnik ale tylko na PB
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
Witam koledzy, po podłączeniu audika do kompa wywaliło parę błędów min.
01249-Fuel injestor for cylinder 1
31-00 open or short to Ground
01252-Fuel injestor for cylinder 4
31-00 open or short to Ground
Był jeszcze taki błąd chyba z 5 cylindrem ale jak usunełem to tylko te wrociły, mam jeszcze kilka błędów ale nie pokazało mi nazw co padło bo robiłem na programie shareware bo mi cos nie chciało zatrybic na full. Wie ktoś o co tu może chodzić??
01249-Fuel injestor for cylinder 1
31-00 open or short to Ground
01252-Fuel injestor for cylinder 4
31-00 open or short to Ground
Był jeszcze taki błąd chyba z 5 cylindrem ale jak usunełem to tylko te wrociły, mam jeszcze kilka błędów ale nie pokazało mi nazw co padło bo robiłem na programie shareware bo mi cos nie chciało zatrybic na full. Wie ktoś o co tu może chodzić??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Usterki wtrysków? To 3 by Ci padły? Posprawdzaj kable, może coś gazownicy słabo poskręcali jak się wpinali... Albo ja to bym zrobił jeszcze tak: odłącz te wtyczki od wszystkich wtrysków benzynowych i podłącz bezpośrednio kable od ECU do nich, tak jakby nie było LPG. Wtedy będziemy na 100%pewni ze to nie wina lpg ani jej kabli... Bo tak: jak by to był problem samego gazu to by było na PB oki a nie jest, jakby to była wina samych wtrysków PB to na gazie raczej by hulało, a tak coś pierniczy prace jednego i drugiego... Ps. Następnym razem zapisuj wszystkie błędy zanim skasujesz
The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL
Oki, jutro postaram się zrobić tak jak mówisz i napisze co i jak
[ Dodano: 2010-03-19, 20:08 ]
tak wiec ,pozdejmowałem wszystkie wtyczki wszystkie wyczyściłem spryskałem wd40 i po skasowaniu błędów było ok parę razy zgasiłem autko i po jakimś czasie wywalił wtedy wszystkich wtrysków ale gdy je skasowałem i np odpinałem pojedynczo to pokazywał tylko błąd odpiętego i narazie nie ma żadnego,doszedł jeszcze tylko błąd który był tez pewnie wczoraj a mianowicie Knock sensor 1- czujnik spalania stukowego. za co on odpowiada w aucie?jutro sprawdzę czy tam coś dało i czy idzie lepiej bo dziś mam trochę roboty i już nie miałem czasu, lecz jutro napisze co i jak
[ Dodano: 2010-03-19, 20:08 ]
tak wiec ,pozdejmowałem wszystkie wtyczki wszystkie wyczyściłem spryskałem wd40 i po skasowaniu błędów było ok parę razy zgasiłem autko i po jakimś czasie wywalił wtedy wszystkich wtrysków ale gdy je skasowałem i np odpinałem pojedynczo to pokazywał tylko błąd odpiętego i narazie nie ma żadnego,doszedł jeszcze tylko błąd który był tez pewnie wczoraj a mianowicie Knock sensor 1- czujnik spalania stukowego. za co on odpowiada w aucie?jutro sprawdzę czy tam coś dało i czy idzie lepiej bo dziś mam trochę roboty i już nie miałem czasu, lecz jutro napisze co i jak
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga