Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2,5TDI AEL] Stuki w silniku

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 07 sty 2011, 19:16

wiskoza nie, to zędzi nizej ale niewiem dom końca
aha dawniej troche tak żedziło jak silnik był zimny ale jak sie rozgrza ł to cichło , teraz słychać cały czas

[ Dodano: 2011-01-07, 19:43 ]
EW w razie wymiany -panowie jak już jakie koło byście polecali - jakiej firmy ?
AHA czy do jego wymiany trzeba demontowac cały przód ?

CO sie stanie jeżeli bede totalnym hardkorem i dorobie idealnie takie samo nowe koło na wzór u bdb tokarza - z kawałka aluminium aby mieś raz na zawsze z tym spokuj - w tym, że bedzie ono sztywne - - co wtedy coś może bzikować - klima , etc???
Ostatnio zmieniony 07 sty 2011, 20:20 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
lapicki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 26 paź 2010, 18:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lapicki » 07 sty 2011, 20:19

witam

Miałem to samo, okazało się, że do wymiany nadało się koło pasowe wału korbowego. U mechanika zapłaciłem 970 zł. W tym 300 za robotę bo powiedzieli, że cały przód trzeba było demontować chłodnice, wszystko . . . A koło dobrali mi z marki " FEBI " podobno dobra firma, i najczęściej używają produktów tej marki do aut zachodnich. Po wymianie hałas ustąpił i auto jak na razie sprawuje się bez zarzutów.

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 10 sty 2011, 22:25

jak zwykle zaczałem sie martwić na zapas - koło pasowe mam ok

a tu usterka zdiagnozowana po odkreceniu napinacza paska ..... poszedł alternator - a własciwie jego łożyska- dopiero co skoncvzyłem go bebeszyć - i moim oczom ukazało sie wytarty prawie na maxa wałek stojana - w miejscu styku ze szczotkami -- tzreba odać go do regenarecji

2 mam małe luzy na łozysku wiskozy ( dokładnie wiatrak delikatnie lata na boki przy przekreceniu nim ale nic w nim nie żegocze - czy bez demontaerzu przodu sie nie obejdzie

- ile jest w wiskozie łozysk 1 czy 2 ?
3 luz na łozysku ma też rolka napinacza paska alternatora - :oops: juz nie mam siły juz coś wyjdzie to jedno za drugim


panowie jest jakiś manual jak łatwo zdjąć pas przedni ?????
Łan tu sri TDI :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga