wiskoza nie, to zędzi nizej ale niewiem dom końca
aha dawniej troche tak żedziło jak silnik był zimny ale jak sie rozgrza ł to cichło , teraz słychać cały czas
[ Dodano: 2011-01-07, 19:43 ]
EW w razie wymiany -panowie jak już jakie koło byście polecali - jakiej firmy ?
AHA czy do jego wymiany trzeba demontowac cały przód ?
CO sie stanie jeżeli bede totalnym hardkorem i dorobie idealnie takie samo nowe koło na wzór u bdb tokarza - z kawałka aluminium aby mieś raz na zawsze z tym spokuj - w tym, że bedzie ono sztywne - - co wtedy coś może bzikować - klima , etc???
[A6 C4 2,5TDI AEL] Stuki w silniku
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Rocznik: 1992
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 07 sty 2011, 20:20 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
Łan tu sri TDI :mrgreen:
witam
Miałem to samo, okazało się, że do wymiany nadało się koło pasowe wału korbowego. U mechanika zapłaciłem 970 zł. W tym 300 za robotę bo powiedzieli, że cały przód trzeba było demontować chłodnice, wszystko . . . A koło dobrali mi z marki " FEBI " podobno dobra firma, i najczęściej używają produktów tej marki do aut zachodnich. Po wymianie hałas ustąpił i auto jak na razie sprawuje się bez zarzutów.
Miałem to samo, okazało się, że do wymiany nadało się koło pasowe wału korbowego. U mechanika zapłaciłem 970 zł. W tym 300 za robotę bo powiedzieli, że cały przód trzeba było demontować chłodnice, wszystko . . . A koło dobrali mi z marki " FEBI " podobno dobra firma, i najczęściej używają produktów tej marki do aut zachodnich. Po wymianie hałas ustąpił i auto jak na razie sprawuje się bez zarzutów.
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Rocznik: 1992
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
jak zwykle zaczałem sie martwić na zapas - koło pasowe mam ok
a tu usterka zdiagnozowana po odkreceniu napinacza paska ..... poszedł alternator - a własciwie jego łożyska- dopiero co skoncvzyłem go bebeszyć - i moim oczom ukazało sie wytarty prawie na maxa wałek stojana - w miejscu styku ze szczotkami -- tzreba odać go do regenarecji
2 mam małe luzy na łozysku wiskozy ( dokładnie wiatrak delikatnie lata na boki przy przekreceniu nim ale nic w nim nie żegocze - czy bez demontaerzu przodu sie nie obejdzie
- ile jest w wiskozie łozysk 1 czy 2 ?
3 luz na łozysku ma też rolka napinacza paska alternatora - :oops: juz nie mam siły juz coś wyjdzie to jedno za drugim
panowie jest jakiś manual jak łatwo zdjąć pas przedni
???
a tu usterka zdiagnozowana po odkreceniu napinacza paska ..... poszedł alternator - a własciwie jego łożyska- dopiero co skoncvzyłem go bebeszyć - i moim oczom ukazało sie wytarty prawie na maxa wałek stojana - w miejscu styku ze szczotkami -- tzreba odać go do regenarecji
2 mam małe luzy na łozysku wiskozy ( dokładnie wiatrak delikatnie lata na boki przy przekreceniu nim ale nic w nim nie żegocze - czy bez demontaerzu przodu sie nie obejdzie
- ile jest w wiskozie łozysk 1 czy 2 ?
3 luz na łozysku ma też rolka napinacza paska alternatora - :oops: juz nie mam siły juz coś wyjdzie to jedno za drugim
panowie jest jakiś manual jak łatwo zdjąć pas przedni

Łan tu sri TDI :mrgreen: