Witam wszyskich,
Mam problem tak jak mysle z przeplywomierzem. Objawy to falujacy silnik na niskich obrotach.... Ale robi to w taki cudowny sposob ze az klekocze kiedy schodzi nizej i zaraz sie podnosi. Problem jest taki ze raz juz jeden "fachora he he " wymienil na taki ktory robi dokladnie to samo. Teraz pytanie czy to wina tego ze pan "he he" wsadzil dziadostwo czy tez moze sa jkies inne czynniki? Jezeli chodzi o przeplywomierz to gdzie kupic pewny (oczywiscie mam 19letni samochod to serwis mi sie nie usmiecha;-)) lub moze ten co mam oddac na jaks regeneracje.
dzieki za pomoc!
[C4 AEL 140km] Przeplywomierz. Falujące niskie obroty.
[C4 AEL 140km] Przeplywomierz. Falujące niskie obroty.
Wybacz im Boze bo nie wiedzieli co czynili robiac biale i srebrne audi...
Moja biedna szosteczka jest poturbowana
Moja biedna szosteczka jest poturbowana
Według mnie to nie wina przepływomierza jak byś chciał kupić oryginał boscha to kosztuje ponad 1000zł u mnie też falują obroty winą obarczałem nastawnik pompy wtryskowej bo przeważnie wystarcza wyczyścić ale po wyczyszczeniu przez specjalistę dalej faluje i podejrzenie pada na głowiczkę pompy wtryskowej ale na razie nie będę tego robił bo szkoda pieniędzy wole zawieszenie doprowadzić do dobrego stanu
jeśli silnik pracuje twardo i metalicznie do to skontrolowania układ przestawiania kąta wtrysku w pompie wtryskowej, można to zrobić za pomocą VAG'a
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga