Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.5 tdi ael nie odpala przy niskiej temperatuze ponizej -10

Silniki wysokoprężne
derbyking1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
Lokalizacja: Łódź

2.5 tdi ael nie odpala przy niskiej temperatuze ponizej -10

Post autor: derbyking1988 » 26 sty 2014, 15:33

Witam jestem tu nowy
Mam nadziej ze ktos mi pomoze .
Mam audi a6 c4 2.5 tdi ael 140 km
Mam nastepujacy problem samochod mi nie odpala jak jest wiecej niz - 10 stopni
dodam ze samochod odpala tylko dobrze jak jest juz troche chociaz rozgrzany i w przedaile temperaturowy od 5 stopni do -8
jak jest po wyzej 5 stopni trzba go długo krecic i tez odpali a jak jest wiecej niz -8 nie odpala wogole
Swiece zarowe nowe napiecie dochodzi do swiec z kontem wtrysku tez wojowąłem i jest ustawiony nawet vageim zminiłem dawke startowa z fabrycznej 128 na 90 nic nie pomogło paliwo sie nie cofa uszczelniaęłm całą obudowe filtra filt r wyminiony niema powietrza wrazie czego jest zaworek na zasilaniu zwrotny.
Czy ktos mi doradzi co i jak bo juz mi rece opadaja do tego wozu?????

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 26 sty 2014, 15:37

kompresje sprawdz.
i czujnik połozenia wału jak czujnik siada to przy róznych tem. ma rózna opornosc.

derbyking1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: derbyking1988 » 26 sty 2014, 15:39

wydaje mi sie ze ma dobra silnik jak odpali to moge go odrazu zgasic i juz odpala normalnie

[ Dodano: 2014-01-26, 15:40 ]
a powiedz mi jak sprawdzic ten czujnik bo na wagu nie pokazuje błędow??

[ Dodano: 2014-01-26, 16:18 ]
dodam ze przed chwila poszedłęm wykrecic czujnik połozenia wału i była tak jakby przytarty na czubku i ten element metalowy co siedzi w bloku to obrcął sie na cąłym czujniku. czy tak powinno byc??

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 26 sty 2014, 22:39

a mozesz zrobic foto

derbyking1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: derbyking1988 » 29 sty 2014, 20:04

dzieki stary miałes racje z tym czujnikiem. pół roku kminiłem co to moze byc ale jezdziłem dopuki odpalał po chwili krecenia a czujnik spóchł na czubku i wal go walnoł a po zatym sie rozmagnesował koniec czujnika. teraz przy -10 stopniach odpala z perwszeg nawet jak nie poczekam na grzanie swec i odrazu zaczne krecic. dzieki stary. i postaram sie jutro wrzucic foto czujnika tutaj

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 29 sty 2014, 22:24

Fajnie ze mogłem pomóc <radocha>

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 25 cze 2014, 21:26

Ja też walczę z swoim AEL i nie wiem co jest bo jak zimy nawet +10 i nie chce odpalać , teraz mam pompę przestawioną na 90 według VCDS i na 0.9 BC czy jakoś tak nie pamiętam skrótu , i teraz odpala od strzała ale nie wiem czy jest jakiś taki nie do jazdy :/
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

derbyking1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: derbyking1988 » 26 cze 2014, 19:18

0.9 to chyba idealny kąt wtrysku z tego co kojaze

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 26 cze 2014, 20:14

aj pomyłka mam ustawione na 5,0 a chciałby być 0.9
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

derbyking1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: derbyking1988 » 28 cze 2014, 12:43

to musisz kompa podpiac wejsc w parametry i na pracujacym silniku przekrecic pompa po uprzednim poluzowaniu jej

[ Dodano: 2014-06-28, 12:43 ]
jak niemasz kompa to pruboj na oko zrob znaczek jak jest pompa i odciagnij ja tam 1 lub 2 mm na poacztek i zobacz jak lata
ja u siebie tak ustawiałęm na oko na słuch a potem jak na kompa pojechałęm akurat było idealnie raz mi sie udało ha ha

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 28 cze 2014, 23:10

No tak ale nie rozumiesz , jak ustawie na miej więcej 60 kąt to nie chce odpalać :/
a najlepsze jest to że jak odpalę go na chwile to potem już odpala
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 29 cze 2014, 09:38

axidix, A rozrząd dobrze ustawiony? Tzn. Wg. liniałów i szczelinomierzy?

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 29 cze 2014, 10:41

no jak chodzi ci o tył , wałek to nie do końca na szczelinomierze , a czy to może być przyczyną tak zachowującego się silnika ? czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 29 cze 2014, 10:51

axidix, Chodzi mi o przód. Jeśli wałek byłby przekręcony względem korby, to ustawienie na znaki nic nie da.
viewtopic.php?t=14939

A jak silnik rozgrzany na max, np. po butowaniu po jakiejś ekspresówce, odpala od strzała czy dusi się?
I na ile masz ustawiony teraz wtrysk? Bo VAG podaje 2 cyfrową liczbę.


axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 29 cze 2014, 11:45

Nie niema problemów z odpalaniem raczej nie zauważyłem cofniętego kopa , a co do tego t mam dwucyfrowa liczbę 90 chodzi o to że jak ustawię na 55-60 to odpali po długim kręceniu ale jak jest ciepełko nawet na dworze ostatni było 30+ to stał pod praca to prawie na kopa odpalił a jak rano odpalałem to przy 10 + już miał spory problem
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga