2.5 tdi ael nie odpala przy niskiej temperatuze ponizej -10
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
- Lokalizacja: Łódź
2.5 tdi ael nie odpala przy niskiej temperatuze ponizej -10
Witam jestem tu nowy
Mam nadziej ze ktos mi pomoze .
Mam audi a6 c4 2.5 tdi ael 140 km
Mam nastepujacy problem samochod mi nie odpala jak jest wiecej niz - 10 stopni
dodam ze samochod odpala tylko dobrze jak jest juz troche chociaz rozgrzany i w przedaile temperaturowy od 5 stopni do -8
jak jest po wyzej 5 stopni trzba go długo krecic i tez odpali a jak jest wiecej niz -8 nie odpala wogole
Swiece zarowe nowe napiecie dochodzi do swiec z kontem wtrysku tez wojowąłem i jest ustawiony nawet vageim zminiłem dawke startowa z fabrycznej 128 na 90 nic nie pomogło paliwo sie nie cofa uszczelniaęłm całą obudowe filtra filt r wyminiony niema powietrza wrazie czego jest zaworek na zasilaniu zwrotny.
Czy ktos mi doradzi co i jak bo juz mi rece opadaja do tego wozu?????
Mam nadziej ze ktos mi pomoze .
Mam audi a6 c4 2.5 tdi ael 140 km
Mam nastepujacy problem samochod mi nie odpala jak jest wiecej niz - 10 stopni
dodam ze samochod odpala tylko dobrze jak jest juz troche chociaz rozgrzany i w przedaile temperaturowy od 5 stopni do -8
jak jest po wyzej 5 stopni trzba go długo krecic i tez odpali a jak jest wiecej niz -8 nie odpala wogole
Swiece zarowe nowe napiecie dochodzi do swiec z kontem wtrysku tez wojowąłem i jest ustawiony nawet vageim zminiłem dawke startowa z fabrycznej 128 na 90 nic nie pomogło paliwo sie nie cofa uszczelniaęłm całą obudowe filtra filt r wyminiony niema powietrza wrazie czego jest zaworek na zasilaniu zwrotny.
Czy ktos mi doradzi co i jak bo juz mi rece opadaja do tego wozu?????
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
- Lokalizacja: Łódź
wydaje mi sie ze ma dobra silnik jak odpali to moge go odrazu zgasic i juz odpala normalnie
[ Dodano: 2014-01-26, 15:40 ]
a powiedz mi jak sprawdzic ten czujnik bo na wagu nie pokazuje błędow??
[ Dodano: 2014-01-26, 16:18 ]
dodam ze przed chwila poszedłęm wykrecic czujnik połozenia wału i była tak jakby przytarty na czubku i ten element metalowy co siedzi w bloku to obrcął sie na cąłym czujniku. czy tak powinno byc??
[ Dodano: 2014-01-26, 15:40 ]
a powiedz mi jak sprawdzic ten czujnik bo na wagu nie pokazuje błędow??
[ Dodano: 2014-01-26, 16:18 ]
dodam ze przed chwila poszedłęm wykrecic czujnik połozenia wału i była tak jakby przytarty na czubku i ten element metalowy co siedzi w bloku to obrcął sie na cąłym czujniku. czy tak powinno byc??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
- Lokalizacja: Łódź
dzieki stary miałes racje z tym czujnikiem. pół roku kminiłem co to moze byc ale jezdziłem dopuki odpalał po chwili krecenia a czujnik spóchł na czubku i wal go walnoł a po zatym sie rozmagnesował koniec czujnika. teraz przy -10 stopniach odpala z perwszeg nawet jak nie poczekam na grzanie swec i odrazu zaczne krecic. dzieki stary. i postaram sie jutro wrzucic foto czujnika tutaj
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Ja też walczę z swoim AEL i nie wiem co jest bo jak zimy nawet +10 i nie chce odpalać , teraz mam pompę przestawioną na 90 według VCDS i na 0.9 BC czy jakoś tak nie pamiętam skrótu , i teraz odpala od strzała ale nie wiem czy jest jakiś taki nie do jazdy
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
aj pomyłka mam ustawione na 5,0 a chciałby być 0.9
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
- Lokalizacja: Łódź
to musisz kompa podpiac wejsc w parametry i na pracujacym silniku przekrecic pompa po uprzednim poluzowaniu jej
[ Dodano: 2014-06-28, 12:43 ]
jak niemasz kompa to pruboj na oko zrob znaczek jak jest pompa i odciagnij ja tam 1 lub 2 mm na poacztek i zobacz jak lata
ja u siebie tak ustawiałęm na oko na słuch a potem jak na kompa pojechałęm akurat było idealnie raz mi sie udało ha ha
[ Dodano: 2014-06-28, 12:43 ]
jak niemasz kompa to pruboj na oko zrob znaczek jak jest pompa i odciagnij ja tam 1 lub 2 mm na poacztek i zobacz jak lata
ja u siebie tak ustawiałęm na oko na słuch a potem jak na kompa pojechałęm akurat było idealnie raz mi sie udało ha ha
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
No tak ale nie rozumiesz , jak ustawie na miej więcej 60 kąt to nie chce odpalać
a najlepsze jest to że jak odpalę go na chwile to potem już odpala
a najlepsze jest to że jak odpalę go na chwile to potem już odpala
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
no jak chodzi ci o tył , wałek to nie do końca na szczelinomierze , a czy to może być przyczyną tak zachowującego się silnika ? czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
axidix, Chodzi mi o przód. Jeśli wałek byłby przekręcony względem korby, to ustawienie na znaki nic nie da.
viewtopic.php?t=14939
A jak silnik rozgrzany na max, np. po butowaniu po jakiejś ekspresówce, odpala od strzała czy dusi się?
I na ile masz ustawiony teraz wtrysk? Bo VAG podaje 2 cyfrową liczbę.
viewtopic.php?t=14939
A jak silnik rozgrzany na max, np. po butowaniu po jakiejś ekspresówce, odpala od strzała czy dusi się?
I na ile masz ustawiony teraz wtrysk? Bo VAG podaje 2 cyfrową liczbę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Nie niema problemów z odpalaniem raczej nie zauważyłem cofniętego kopa , a co do tego t mam dwucyfrowa liczbę 90 chodzi o to że jak ustawię na 55-60 to odpali po długim kręceniu ale jak jest ciepełko nawet na dworze ostatni było 30+ to stał pod praca to prawie na kopa odpalił a jak rano odpalałem to przy 10 + już miał spory problem
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga