Zbieżność na zawieszeniu pneumatycznym
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
Zbieżność na zawieszeniu pneumatycznym
no to dzisiaj pojechałem na zbieżność. Mam pełną pneumatyke w swoim dyliżansie i w sumie nie było wiadomo na jakich ustawieniach to ustawic.
Zrobione na comfocie...czy dobrze?
Zrobione na comfocie...czy dobrze?
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Palecowski
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Słubice, Polska
- Kontakt:
Witam. A ja mam pytanie. Czy w c7 tez jakies specjalne ustawienia geometrii sa jak w c5 czyli krzywa zbieznosci?czy tu po prostu dobry sprzet i dobry ustawiacz wystarczy?
[ Dodano: 2018-03-02, 08:08 ]
Jakos takie podatne na nierownosci drogi mi sie wydaje w trybie comfort,tzn. niewielkie wzdluzne nierownosci przy wiekszych predkosciach. W trybie dynamic jak sie wszystko pousztywnia to leci lepiej. Tyczy sie to predkosci od 130-140km/h
[ Dodano: 2018-03-02, 08:08 ]
Jakos takie podatne na nierownosci drogi mi sie wydaje w trybie comfort,tzn. niewielkie wzdluzne nierownosci przy wiekszych predkosciach. W trybie dynamic jak sie wszystko pousztywnia to leci lepiej. Tyczy sie to predkosci od 130-140km/h
- pawelec_
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 04 paź 2012, 21:11
- Lokalizacja: Łódź/MĂźnchen/Egling
najlepiej pytać sie na geometrii jaką maszynę mają a w ASO posiadają Hunter 3D i są takowe warsztaty wyposażone w ową maszynę
palec85 dobrze mówisz że osoba która to robi tez musi sie znać...
Ciekawostka, ostatnio w Łodzi robiłem 3 razy w A8 D3 bo dwóch pierwszych nie potrafiło ustawić prosto kierownicy bo mówili że za wymagający klient jestem
palec85 dobrze mówisz że osoba która to robi tez musi sie znać...
Ciekawostka, ostatnio w Łodzi robiłem 3 razy w A8 D3 bo dwóch pierwszych nie potrafiło ustawić prosto kierownicy bo mówili że za wymagający klient jestem
Audi 80 B3 - było
Peugeot Partner - był
Peugeot Boxer - jest
Audi A8 D3 - jest
Peugeot Partner - był
Peugeot Boxer - jest
Audi A8 D3 - jest
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
to ma być hunter czy jakaś inna maszyna 3D styknie
na ZS znalazłem 3D ale innej firmy
https://forum-mechanika.pl/threads/usta ... cin.14142/
na ZS znalazłem 3D ale innej firmy
https://forum-mechanika.pl/threads/usta ... cin.14142/
-
- Administrator
- Posty: 15109
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Pochylenia przednich kół nie ustawia się, ponieważ nie ma do tego odpowiednich śrub. Jedynie wartości dla obu kół mają być jak najbardziej zbliżone do siebie oraz mieścić się w wymaganym zakresie. Oczywiście można regulować pochylenie, ale nie każdego koła z osobna. Robi się to przez poluzowanie śrub sanek silnika, które przesuwa się w lewo lub w prawo.
Natomiast pochylenie tylnych kół reguluje się śrubą mimośrodową, którą przykręcony jest górny drążek do zwrotnicy.
Przed ustawieniem geometrii należy podać diagnoście jakie jest zawieszenie w aucie (masz 1BK), ponieważ dla każdego są inne kąty i zakres tolerancji. Dodatkowo pneumatykę ustawia się na poziomie 'auto'. Obowiązkowo trzeba sprawdzić ewentualne luzy oraz ciśnienie w kołach.
Natomiast pochylenie tylnych kół reguluje się śrubą mimośrodową, którą przykręcony jest górny drążek do zwrotnicy.
Przed ustawieniem geometrii należy podać diagnoście jakie jest zawieszenie w aucie (masz 1BK), ponieważ dla każdego są inne kąty i zakres tolerancji. Dodatkowo pneumatykę ustawia się na poziomie 'auto'. Obowiązkowo trzeba sprawdzić ewentualne luzy oraz ciśnienie w kołach.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami