Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Utwardzenie pneumatyki.

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Utwardzenie pneumatyki.

Post autor: Pietrek78 » 22 gru 2019, 10:51

Witam wszystkich.
Obniżyłem auto o 33mm od trybu Dynamic i mam wrażenie,że zawieszenie nie jest na tyle twarde jak powinno być przy takim obniżeniu.Myślę,że skok amortyzatorów jest za duży i przy skręconych kołach przy nierównościach potrafi obcierać.Może istnieje jakiś sposób na utwardzenie poduszek?Chyba,że ma ktoś jakąś propozycję zawieszenia gwintowanego z możliwośćią podnoszenia auta(elektronicznie)Nie chcę montować AirRide ze względu na butlę której nie chcę w aucie.Przebieg auta to 145tys/km
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 22 gru 2019, 19:19

Obnizyles o 33mm w SPAM do trybu dynamic?to mega nisko. Nie wariuja Ci zadne czujniki?albo tempomat?kamera?

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 22 gru 2019, 19:50

palec85 pisze:Obnizyles o 33mm w SPAM do trybu dynamic?to mega nisko. Nie wariuja Ci zadne czujniki?albo tempomat?kamera?
Nie,bo zarządza tym moduł to kontroli pneumatyki.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 22 gru 2019, 20:07

Pytam bo w instrukcji obnizania jest napisane,ze max 17 mm jest dopuszczalne przez Audi,pozniej moga wariowac rozne czujniki. Ja chyba ostatnio przegialem i przy predkosciach powyzej 120km/h wyswietla mi blad pneumatyki i odrazu tez wali blad ACC i braking guard. Podnioslem troche ale jutro sprawdze czy pomoglo. Co do miekkosci to tez mi sie wydaje,ze.mogloby byc troche bardziej twardo. Ale to juz chyba w wersjach S i RS.

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 22 gru 2019, 20:56

palec85 pisze:Pytam bo w instrukcji obnizania jest napisane,ze max 17 mm jest dopuszczalne przez Audi,pozniej moga wariowac rozne czujniki. Ja chyba ostatnio przegialem i przy predkosciach powyzej 120km/h wyswietla mi blad pneumatyki i odrazu tez wali blad ACC i braking guard. Podnioslem troche ale jutro sprawdze czy pomoglo. Co do miekkosci to tez mi sie wydaje,ze.mogloby byc troche bardziej twardo. Ale to juz chyba w wersjach S i RS.
Oryginalny sterownik pozwolił mi opuścić o 18mm i nic nie wywalało.
Teraz mam ASC Control i opuściłem jeszcze 15mm i też nic nie wywala.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DLHA 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 23 gru 2019, 08:44

Obniżanie wysokości nie ma nic do twardości.
Za twardość odpowiada amortyzator z regulowaną siłą tłumienia.
Przy zbyt dużym obniżaniu można zniszczyć miechy bo działają poniżej zakresu swojej pracy. Muszą utrzymać ciężar auta przy małym ciśnieniu w miechu.

Dani0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 28 lis 2019, 20:57
Lokalizacja: Śląsk SPS

Post autor: Dani0 » 20 sty 2020, 00:50

Słyszałem że można puścić większe napięcie na amortyzator czyli go utwardzić bardziej niestety nie znalazłem instrukcji do C7

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga