Drgania-wibracje na nadwoziu
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 668
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Drgania-wibracje na nadwoziu
Witam, auto posiadam niecały tydzień więc za bardzo nie znam swojego auta oraz jego bolączek. Problemem są wibracje wyczuwalne na nadwoziu jadąc 100 km/h. zawieszenie wybiera jazdę po asfalcie tak jakby jechało po tarce, czyli są wyczuwalne szybkie drgania nadwozia z tyłu do przodu, takie delikatne szybkie szarpanie. Jestem zawiedziony przesiadką z C6 na C7, miało być wygodniej a jest wielka porażka i jedna wielka niewiadoma.
Czy ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem?
Pozdrawiam.
Czy ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem?
Pozdrawiam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 668
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Witam, pojeździłem troszkę autkiem i jestem pod wrażeniem z jazdy. Pomimo piątkowego problemu z jazdą z drganiami na karoserii to muszę powiedzieć że dzisiaj było wszystko jak należy tj. drgań nic nie wyczułem. Auto postało od wczoraj na podnośniku ponieważ malowałem zaciski hamulcowe czyli wszystkie amorki pozostawione na 3-4 godziny w powietrzu, jestem bliski tego co było z poprzednim modelem C6, czyli auto powisiało, wibracji brak, trochę się pojeździło to wibracje wracały. Druga sprawa to taka że miałem w piątek krótkie śruby przykręcone do felg, łapały po 4 do 5 zwoi, oraz to że brakowało pierścieni centrujących. Dzisiaj natomiast auto dostało dystanse poszerzające oraz odpowiedniej długości śruby do felg i pierścienie centrujące. Może to wszystko zaowocowało tą jazdą która była naprawdę super. Zobaczymy w środę jak wybiorę się do PL, trasa 1000 km. Oby zostało tak jak dzisiaj.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 668
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Tak jak pisze kolega 'leszekmw', dystanse maja duży wpływ na komfort jazdy. Jeśli są zamocowane z dużym przepychem są na minus jeśli chodzi o komfort jazdy a jeśli mieszczą się w granicach rozsądku to pogorszenie jazdy nie jest tak odczuwalne.
Podczas drogi do PL chyba je na ten moment zdemontuję. Pozdrawiam.
Podczas drogi do PL chyba je na ten moment zdemontuję. Pozdrawiam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 483
- Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
- Imię: Wiktor
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ciechanów
Ja mam dystanse 13mm i zmieniło to geometrię. Było jeszcze w granicach ale już nie na 0. Po ponownym ustawieniu jest dużo na plus 😀
Temat na forum Audi A6 C5 AFN. Paliwa w zbiorniku.
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 668
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Ciekawa uwaga i nowe spostrzeżenie na problem drgań. W sobote podjadę na geometrię.
[ Dodano: 2018-08-17, 10:47 ]
Jestem po trasie 1000 km do PL. Auto ma chyba całkiem nowe zawieszenie bo nie stwierdziłem żadnych drgań na karoserii. W porównaniu do poprzedniego modelu (A6 C6) prowadzi się jak prawdziwą limuzynę, pomimo tego że dochodzi napęd quattro. Pierwotne drgania były spowodowane zbyt krótkimi śrubami do montażu kół oraz brakiem pierścieni centrujących. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2018-08-17, 10:49 ]
Jutro jeszcze geometria i uzupełnienie płynu w układzie klimatyzacji a w niedzielę powrót do DE. Tam w nowym tygodniu wymiana kompletnego rozrządu, zaczyna mi się podobać ten model auta.
[ Dodano: 2018-08-17, 10:47 ]
Jestem po trasie 1000 km do PL. Auto ma chyba całkiem nowe zawieszenie bo nie stwierdziłem żadnych drgań na karoserii. W porównaniu do poprzedniego modelu (A6 C6) prowadzi się jak prawdziwą limuzynę, pomimo tego że dochodzi napęd quattro. Pierwotne drgania były spowodowane zbyt krótkimi śrubami do montażu kół oraz brakiem pierścieni centrujących. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2018-08-17, 10:49 ]
Jutro jeszcze geometria i uzupełnienie płynu w układzie klimatyzacji a w niedzielę powrót do DE. Tam w nowym tygodniu wymiana kompletnego rozrządu, zaczyna mi się podobać ten model auta.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm