auto płynie pow. 200 km/h
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Ja jeździłem na oponach pirelli p zero już zurzytych do ogranicznika i auto się prowadziło stabilnie pewnie sztywno (a8 d3 pneumatyka sport) po zmianie opon na unoroyal Rain sport 3 DRAMAT! Fakt że na wodzie świetnie pewnie i mega kleją, ale na suchym powyżej 150, samochód jest jak gumowy, gdzie wczesnjej każdy ruch kierownicą był mega precyzyjny. Dlatego opony mają bardzo duże znaczenie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
U mnie opony raczej odpadaja. Kupowalem nowe continentale sport contact 6 a to twarda opona. Ja juz sporo tulei powymienialem,koncowki drazka tylko czekam teraz na chwile zeby przetestowac. Powiem wam tylko tyle,ze przy przebiegu 132tys ori tuleje mialy juz mniejsze lub wieksze pekniecia,praktycznie kazda. W tylnej zawieszcze jedynie wygladaly ok takze jak na tak drogie auta to kiepski tez pierwszy montaz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Poprawy brak,rece opadaja. Jedyne co zostalo do wymiany to w tylnym zawieszeniu tuleje gornych wahaczy i ewentualnie tuleje tych tzw pajakow ktorych nie ma w zamienniku lub tuleje sanek. Przod caly zmieniony,amortyzatory suche i nie stukaja,pneumatyczna zawieszke mam. Problem od 160km/h w gore pozostal. Chyba zostawie auto w serwisie audi niech sie przejada i zobacza bo to jakies nieporozumienie jest zeby w trybie dynamic tak sie auto prowadzilo. Przy 140km/h objawow zero.
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
u mnie też pływało od 200 w góre... w sumie to walka z samochodem
W Koszalinie ustawił mi gościu kąty i zbieżnosć tyłu + zalożyłem dystans na tył 1,5cm na strone...
efekt taki że przy 240km/h jedną reką na spokojnie się prowadzi
aaa... kiedyś w sprinetrze sprawdzałem czy mam koła podokręcane, tak go przy 160 nosiło...
prawdopodobnie szybka jazda + temperatura otoczenia spowodowały że bus pływał
W Koszalinie ustawił mi gościu kąty i zbieżnosć tyłu + zalożyłem dystans na tył 1,5cm na strone...
efekt taki że przy 240km/h jedną reką na spokojnie się prowadzi
aaa... kiedyś w sprinetrze sprawdzałem czy mam koła podokręcane, tak go przy 160 nosiło...
prawdopodobnie szybka jazda + temperatura otoczenia spowodowały że bus pływał
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
Podłączam się do tematu,
wcześniej jeździłem A3 8P 2,0 SB, auto sztywne idealne prowadzenie i wchodzenie w zakręty. Lecz zachciało mi się komfortu i obecnie już dwa lata na A6 i do tej pory nie mogę się przyzwyczaić do tego miękkiego układu kierowniczego a ustawione mam dynamic. Koła 18' 245/45. Na szybszych zakrętach czuć jak jest lekko podsterowny, jakby lekko wypływał na zewnątrz łuku na oponach czy zawieszeniu. Muszę go wtedy dociągać kierownicą aby utrzymać tor jazdy. Na autostradzie czuje natomiast podmuchy wiatru co mnie denerwuje. Zbieżność i luzy sprawdzane i jest ok.
Pytanie do użytkowników 18' i 19', czy na felgach 19' ta dokładność prowadzenia jest lepsza i bardziej precyzyjna? Śmigałem na letnich nowych oponach Goodyear Eagle F1, tydzień temu kupiłem zimówki Michelin Pilot 4, ku mojemu zdziwieniu precyzja prowadzenia w zakrętach się poprawiła (a na zimowych zazwyczaj jest gorsza). Zastanawiam się teraz czy na lato może założyć zmienić opony na Michelin Piloty do tych moich 18" czy zainwestować lepiej w całe 19'? Trochę boje się o utratę komfortu w przypadku 19'. Może to wina tylko opon? Proszę o podpowiedź.
wcześniej jeździłem A3 8P 2,0 SB, auto sztywne idealne prowadzenie i wchodzenie w zakręty. Lecz zachciało mi się komfortu i obecnie już dwa lata na A6 i do tej pory nie mogę się przyzwyczaić do tego miękkiego układu kierowniczego a ustawione mam dynamic. Koła 18' 245/45. Na szybszych zakrętach czuć jak jest lekko podsterowny, jakby lekko wypływał na zewnątrz łuku na oponach czy zawieszeniu. Muszę go wtedy dociągać kierownicą aby utrzymać tor jazdy. Na autostradzie czuje natomiast podmuchy wiatru co mnie denerwuje. Zbieżność i luzy sprawdzane i jest ok.
Pytanie do użytkowników 18' i 19', czy na felgach 19' ta dokładność prowadzenia jest lepsza i bardziej precyzyjna? Śmigałem na letnich nowych oponach Goodyear Eagle F1, tydzień temu kupiłem zimówki Michelin Pilot 4, ku mojemu zdziwieniu precyzja prowadzenia w zakrętach się poprawiła (a na zimowych zazwyczaj jest gorsza). Zastanawiam się teraz czy na lato może założyć zmienić opony na Michelin Piloty do tych moich 18" czy zainwestować lepiej w całe 19'? Trochę boje się o utratę komfortu w przypadku 19'. Może to wina tylko opon? Proszę o podpowiedź.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
c7 w zwykłaej wersji to nie auto na wścicgi..
to auto do komfortowego przemieszczania się..
ja mam sportowe zawieszenie i też mi wyjeżdża na ostrych zakrętach które doskonale znam i poprzednią octavią wchodziłem pewniej. może w s-line jest lepiej.
na podmuchy wiatru też trzeba uważać,
jeżedżę na razie na 17 ale w akacje pojeździłem z 2tyś na 19 ..na pewno lepsze trzymanie ale nie idealne , duży spadek komfortu na kiepskiej jakości drodze jaką przemieszczałem sie na codzień ponad 70km do pracy.
jakbym codziennie jeździł po równej szosie to bm zakładał 18-19 ..ale w tej chwili się nad 18 waham .
mój problem jest taki że w lecie jeżdżę po gorszej nawierzchni a w zimie po bardzo dobrej..szkoda że nie odwrotnie..
to auto do komfortowego przemieszczania się..
ja mam sportowe zawieszenie i też mi wyjeżdża na ostrych zakrętach które doskonale znam i poprzednią octavią wchodziłem pewniej. może w s-line jest lepiej.
na podmuchy wiatru też trzeba uważać,
jeżedżę na razie na 17 ale w akacje pojeździłem z 2tyś na 19 ..na pewno lepsze trzymanie ale nie idealne , duży spadek komfortu na kiepskiej jakości drodze jaką przemieszczałem sie na codzień ponad 70km do pracy.
jakbym codziennie jeździł po równej szosie to bm zakładał 18-19 ..ale w tej chwili się nad 18 waham .
mój problem jest taki że w lecie jeżdżę po gorszej nawierzchni a w zimie po bardzo dobrej..szkoda że nie odwrotnie..
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga