Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

auto płynie pow. 200 km/h

Zawieszenie
Pczester
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 03 sie 2018, 16:22

Ja jeździłem na oponach pirelli p zero już zurzytych do ogranicznika i auto się prowadziło stabilnie pewnie sztywno (a8 d3 pneumatyka sport) po zmianie opon na unoroyal Rain sport 3 DRAMAT! Fakt że na wodzie świetnie pewnie i mega kleją, ale na suchym powyżej 150, samochód jest jak gumowy, gdzie wczesnjej każdy ruch kierownicą był mega precyzyjny. Dlatego opony mają bardzo duże znaczenie.

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 04 sie 2018, 05:48

U mnie opony raczej odpadaja. Kupowalem nowe continentale sport contact 6 a to twarda opona. Ja juz sporo tulei powymienialem,koncowki drazka tylko czekam teraz na chwile zeby przetestowac. Powiem wam tylko tyle,ze przy przebiegu 132tys ori tuleje mialy juz mniejsze lub wieksze pekniecia,praktycznie kazda. W tylnej zawieszcze jedynie wygladaly ok takze jak na tak drogie auta to kiepski tez pierwszy montaz.

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 04 sie 2018, 08:19

no tuleje przy wielowahaczu zazwyczaj sie dość szybko zużywają chyba , niezależnie od marki..
wiele osób jeżdżących powoli nawet nie wie że ma wywalone dopuki im nie zacznie stukać..
a ta geometrie robiłeś w końcu ?

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 04 sie 2018, 13:16

Wczoraj robilem,dzisiaj poprawialem katy pochylenia z tylu i calosc jest ok. Nie testowalem jeszcze na autostradzie ale na dniach to zrobie.

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 06 sie 2018, 09:04

no to ciekawe czy będzie poprawa..

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 06 sie 2018, 10:05

Poprawy brak,rece opadaja. Jedyne co zostalo do wymiany to w tylnym zawieszeniu tuleje gornych wahaczy i ewentualnie tuleje tych tzw pajakow ktorych nie ma w zamienniku lub tuleje sanek. Przod caly zmieniony,amortyzatory suche i nie stukaja,pneumatyczna zawieszke mam. Problem od 160km/h w gore pozostal. Chyba zostawie auto w serwisie audi niech sie przejada i zobacza bo to jakies nieporozumienie jest zeby w trybie dynamic tak sie auto prowadzilo. Przy 140km/h objawow zero.

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 06 sie 2018, 11:30

kurde..no to problem masz..

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 06 sie 2018, 12:38

No biore sie za tuleje sanek bo jedna wedlug diagnosty ma maly luz ale nie gwarantuje mi,ze to jest przyczyna. No i tylne gorne wahacze,tylko to juz zostalo.

Awatar użytkownika
adrian1000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
Imię: Adrian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: ZGY

Post autor: adrian1000 » 08 wrz 2018, 19:47

u mnie też pływało od 200 w góre... w sumie to walka z samochodem
W Koszalinie ustawił mi gościu kąty i zbieżnosć tyłu + zalożyłem dystans na tył 1,5cm na strone...
efekt taki że przy 240km/h jedną reką na spokojnie się prowadzi

aaa... kiedyś w sprinetrze sprawdzałem czy mam koła podokręcane, tak go przy 160 nosiło...
prawdopodobnie szybka jazda + temperatura otoczenia spowodowały że bus pływał

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 09 wrz 2018, 22:31

A powiedz jak Ci sie jezdzi na dystansach przy wiekszych predkosciach?masz dystanse tylko na tyl?nie ma jakiegos efektu drgan czy czegokolwiek negatywnego?myslalem o dystansach juz kiedys ale obawiam sie bezpieczenstwa przy duzych predkosciach.

Awatar użytkownika
adrian1000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
Imię: Adrian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: ZGY

Post autor: adrian1000 » 16 wrz 2018, 11:34

generalnie wszystko jest ok, dystanse mam póki co tylko na tyle bo jeśli nie sprzedam tych co mam to pójdą do tokarni na obróbke na mniejsze

filipo

Post autor: filipo » 02 gru 2018, 21:46

Podłączam się do tematu,
wcześniej jeździłem A3 8P 2,0 SB, auto sztywne idealne prowadzenie i wchodzenie w zakręty. Lecz zachciało mi się komfortu i obecnie już dwa lata na A6 i do tej pory nie mogę się przyzwyczaić do tego miękkiego układu kierowniczego a ustawione mam dynamic. Koła 18' 245/45. Na szybszych zakrętach czuć jak jest lekko podsterowny, jakby lekko wypływał na zewnątrz łuku na oponach czy zawieszeniu. Muszę go wtedy dociągać kierownicą aby utrzymać tor jazdy. Na autostradzie czuje natomiast podmuchy wiatru co mnie denerwuje. Zbieżność i luzy sprawdzane i jest ok.
Pytanie do użytkowników 18' i 19', czy na felgach 19' ta dokładność prowadzenia jest lepsza i bardziej precyzyjna? Śmigałem na letnich nowych oponach Goodyear Eagle F1, tydzień temu kupiłem zimówki Michelin Pilot 4, ku mojemu zdziwieniu precyzja prowadzenia w zakrętach się poprawiła (a na zimowych zazwyczaj jest gorsza). Zastanawiam się teraz czy na lato może założyć zmienić opony na Michelin Piloty do tych moich 18" czy zainwestować lepiej w całe 19'? Trochę boje się o utratę komfortu w przypadku 19'. Może to wina tylko opon? Proszę o podpowiedź.

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 03 gru 2018, 08:53

c7 w zwykłaej wersji to nie auto na wścicgi..
to auto do komfortowego przemieszczania się.. ;)
ja mam sportowe zawieszenie i też mi wyjeżdża na ostrych zakrętach które doskonale znam i poprzednią octavią wchodziłem pewniej. może w s-line jest lepiej.
na podmuchy wiatru też trzeba uważać,
jeżedżę na razie na 17 ale w akacje pojeździłem z 2tyś na 19 ..na pewno lepsze trzymanie ale nie idealne , duży spadek komfortu na kiepskiej jakości drodze jaką przemieszczałem sie na codzień ponad 70km do pracy.
jakbym codziennie jeździł po równej szosie to bm zakładał 18-19 ..ale w tej chwili się nad 18 waham .
mój problem jest taki że w lecie jeżdżę po gorszej nawierzchni a w zimie po bardzo dobrej..szkoda że nie odwrotnie.. :)

filipo

Post autor: filipo » 03 gru 2018, 09:33

Dzięki za odpowiedź, niestety u mnie są słabej jakości drogi, dużo kolein, boje się że na 19' będzie mi dobijał. Tak myślę, że może zostanę przy tych 18' ale zakupie Micheliny Piloty, jak na zimówkach jest poprawa to na letnich powinna być większa <mysli>

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 03 gru 2018, 10:34

ale te goodeary to pierwsza liga..
pilot sport oczywiście też.. ,
miałem klientów którzy narzekali na uślizgi sportmaxxów a to odobna opona do gooyeara..
jeździłem w octavii na dobrze podjechanych pilotach sportach 3 i były świetne.. , ale to inna masa auta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga