Cześć.
Co raz częściej opadało mi zawieszenie(prawy tył) na ustawieniu comfort, a po pewnym czasie doszło do tego, że na dynamic słychać było uchodzące powietrze. Zaczął pojawiać się błąd zawieszenia, zwykle żółty, a czasem czerwony.
Wymieniłem więc tego miecha, stary miał problem z gwintem, okazał się wyrobiony i chyba to było przyczyną. Zrobiłem adaptację i niby wszystko jest ok. Wysokości były zbliżone. Przejechałem 70km bez żadnych komunikatów ale raz na dynamic zniknęły kreski wysokości zawieszenia ale po podpięciu do vcds nie pokazało żadnych błędów. Zrobiłem więc raz jeszcze adaptacje, bo były rozbieżności około 0.8cm na osi. Teraz jest max 0.3. Nie przejechałem się jeszcze więc nie wiem czy znowu coś pokaże.
Ciśnienie w miechach jest generalnie bardzo równe. Na ustawieniu allroad około 8bar.
Czy przez różnice wysokości i zalanie baku do pełna(pierwsza adaptacja była praktycznie na pustym baku) mogło to spowodować wyszarzenie kresek?
Na noc zostawiłem go na dynamic i nic nie opadł.
Czy wam po otworzeniu drzwi słychać jakiś dźwięk przez 2-3 sekundy? Być może jest to kompresor ale nie jestem pewny.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Allroad wymieniony tylny miech i kilka pytań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2019, 16:11
- Imię: Art
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dzianisz
Re: Allroad wymieniony tylny miech i kilka pytań
Na dynamic jednak pokazuje się w czasie jazdy na żółto suspension to low. Po wjeździe do garażu było ok. Po 15 min przychodzę, a tył siedzi. Otworzyłem drzwi, kompresor napompował i już nie opadło. O co może chodzić? Czemu po jeździe opadło w kiła minut, a być może sekund, a po napompowaniu trzyma całą noc?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2019, 16:11
- Imię: Art
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dzianisz
Re: Allroad wymieniony tylny miech i kilka pytań
Dobra wymieniłem też lewy tył i już podczas jazdy żaden błąd się nie pokazuje.
Zastanawia mnie tylko różnica ciśnienia między lewym, a prawym miechem.
Prawy ma 6.2 bara, a lewy 5.2. Czy różnica może wynikać z tego, że samochód jest zatankowany do pełna i prawy żeby unieść na odpowiednią wysokość musi mieć większe ciśnienie?
Zastanawia mnie tylko różnica ciśnienia między lewym, a prawym miechem.
Prawy ma 6.2 bara, a lewy 5.2. Czy różnica może wynikać z tego, że samochód jest zatankowany do pełna i prawy żeby unieść na odpowiednią wysokość musi mieć większe ciśnienie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2019, 16:11
- Imię: Art
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dzianisz
Re: Allroad wymieniony tylny miech i kilka pytań
Żaden błąd się już nie pokazał, auto nie opada podnosi się szybciej w porównaniu do tego co było, także operacja zakończona sukcesem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2019, 16:11
- Imię: Art
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dzianisz
Re: Allroad wymieniony tylny miech i kilka pytań
Mała aktualizacja.
Po pewnym czasie pokazał się na żółto błąd awaria zawieszenia ale vcds nic nie pokazał. Przez kilka tygodni był spokój aż w końcu powrócił błąd na czerwono. Vcds pokazał jakieś 4 błędy między innymi błąd czujnika zawieszenia, przegrzany kompresor i coś jeszcze. Zostawiłem auto na noc ale nic nie opadło. Postanowiłem skalibrować zawieszenie i po sprawdzeniu parametrów prawy przód pokazywał że jest wyżej o 12cm od lewego przodu ale były równo. Przy próbie kalibracji nie dało się zatwierdzić wysokości prawego przodu, wyskakiwał błąd. Przeczyscilem czujnik ale nic to nie dało. Zamówiłem więc nowy, podmienilem, skalibrowalem i wszystko jest ok.
Po pewnym czasie pokazał się na żółto błąd awaria zawieszenia ale vcds nic nie pokazał. Przez kilka tygodni był spokój aż w końcu powrócił błąd na czerwono. Vcds pokazał jakieś 4 błędy między innymi błąd czujnika zawieszenia, przegrzany kompresor i coś jeszcze. Zostawiłem auto na noc ale nic nie opadło. Postanowiłem skalibrować zawieszenie i po sprawdzeniu parametrów prawy przód pokazywał że jest wyżej o 12cm od lewego przodu ale były równo. Przy próbie kalibracji nie dało się zatwierdzić wysokości prawego przodu, wyskakiwał błąd. Przeczyscilem czujnik ale nic to nie dało. Zamówiłem więc nowy, podmienilem, skalibrowalem i wszystko jest ok.