
Zawieszenie pneumatyczne - opadnięte auto
Zawieszenie pneumatyczne - opadnięte auto
Witam ,najpierw miałem problem z kompresorem ,zaczął strasznie głosno pracować i okazało się ze wysiadł wymieniłem nowy kompresor oryginalny i dostałem silnik kompresora od mercdesa o tych samych numerach .Wszystko działało przez jakis czas i teraz auto siadło całkiem na ziemie (przódi tył ) ,kompresor chodzi bo słychac , po podłączeniu komputera nie pokazuje parametrów cisnienia . Miał ktoś coś podobnego ? Co moze być przyczyną zeby wiedzieć od czego zacząc szukanie . Z góry dzieki i pozdrawiam 

Po ponownym podłączeniu komputer pokazuje że spręzarka daje tylko maksymalnie 4 bary a jest nowy kompresor oryginalny wymieniony 2 miesiące temmu i silnik kompresora od mercedesa . Dzisiaj znajomy podjedzie i założymy na przewód wychodzący z kompresora do zmierzenia jakie ciśnienie wychodzi z kompresora
Witam
W mojej audicy padło zawieszenie pneumatyczne pierwsze zapala sie zielona kontrolka od poziomowania i słychać jakieś świsty przy lewym przednim kole, za chwile zapala się żółta kontrolka i kompresor przestaje pompowac, kompresor jest sprawny. Komp wywala blad 002646- wiarygodność regulacji poziomu zawieszenia 008 niezrozumiały sygnał MIL zapalona. Po skasowaniu błędu historia się powtarza. Ciśnienie vcds pokazuje 25bar na jednym kole, jak mogę to sprawdzić, sciagajac kolo nic nie widac woda z plynem i nic jakies pomysly czy to miech czy zawór?
W mojej audicy padło zawieszenie pneumatyczne pierwsze zapala sie zielona kontrolka od poziomowania i słychać jakieś świsty przy lewym przednim kole, za chwile zapala się żółta kontrolka i kompresor przestaje pompowac, kompresor jest sprawny. Komp wywala blad 002646- wiarygodność regulacji poziomu zawieszenia 008 niezrozumiały sygnał MIL zapalona. Po skasowaniu błędu historia się powtarza. Ciśnienie vcds pokazuje 25bar na jednym kole, jak mogę to sprawdzić, sciagajac kolo nic nie widac woda z plynem i nic jakies pomysly czy to miech czy zawór?