Wahacze A6C6 przod. Wymiana, Zamienniki, Warsztat?
Wahacze A6C6 przod. Wymiana, Zamienniki, Warsztat?
Witam forumowiczow,
Oddalem samochod na przeglad kontrolny (A6C6 Avant 2010) i okazalo sie ze wahacze przod sa do wymiany. Jako, ze to koszt nie maly bo podsumowali mnie na 3600zl (za komplet wahaczy od Intercars) plus 600zl wymiana to mam pytanie do Was.
Czy i jakie polecacie godne zamienniki wahaczy od innych firm aby ta impreza wyszla nieco taniej? Moze rowniez polecice jakis warsztat w Warszawie ktory sie w tym specjalizuje, ktory dokladnie i RZETELNIE sprawdzi czy obecne wahacze sa do wymiany i nie ma az takich cen, a calosc z wymiana wyjdzie sporo mniej niz te 4200zl?
z gory dzieki
Oddalem samochod na przeglad kontrolny (A6C6 Avant 2010) i okazalo sie ze wahacze przod sa do wymiany. Jako, ze to koszt nie maly bo podsumowali mnie na 3600zl (za komplet wahaczy od Intercars) plus 600zl wymiana to mam pytanie do Was.
Czy i jakie polecacie godne zamienniki wahaczy od innych firm aby ta impreza wyszla nieco taniej? Moze rowniez polecice jakis warsztat w Warszawie ktory sie w tym specjalizuje, ktory dokladnie i RZETELNIE sprawdzi czy obecne wahacze sa do wymiany i nie ma az takich cen, a calosc z wymiana wyjdzie sporo mniej niz te 4200zl?
z gory dzieki
Kolego Kamilu, gdybym chcial kupowac chinczyki to nie zawracalbym sobie i wam glowy pytaniami i prosbami o opinie i o doradzenie w temacie tylko kupil za 600zl komplet na allegro.kamil666 pisze:Ceny są normalne, części najlepsze. Nie wiem czego szukasz, bo jak po taniości to możesz zamówić komplet chińczyka noname za 1000 zł, zamiennik warty uwagi to TRW cena niewiele niższa.
Czytajac troche natknalem sie na Lemforder (ktore to wszyscy polecaja) oraz Meyle HD z rownie dobrymi opiniami. Obie opcje to koszt 2300-2500. Wiec chyba troche wiecej niz "niewiele nizsza".
Znalazlem taka aukcje na allegro z Lemforderem: Allegro link
Czy to orginaly? Ktos zna ten sklep/allegrowicza Entercars? Same pozytywy posiada.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja osobiście sklepu nie znam, wiem również że można zaoszczędzić kupując na allegro.
Na szczęście ja tego nie zrobiłem, pomimo roboty full zawieszenia tj. wahacze, amortyzatory, poduszki coś pukało. Amortyzatory sachsa reklamowałem 3 razy tzn. 1 sztukę która ciągle pukała. Robił mi to warsztat, części mieli z hurtowni. Teraz gdybym miał się bawić w reklamacje allegro itp. to pewnie do dziś bym nie miał amortyzatora
Meyle HD montowałem w swoim poprzednim aucie i też się dobrze spisywały. Lemforder szedł na pierwszy montaż i wytrzymywał ogromne przebiegi. Hurtownie sobie liczą, szczególnie te największe (IC).
Dla porównania do poprzedniego auta klocki ate u nich ok. 230 zł, w BHMD kosztowały ok. 170 zł
ten sam model/numer.
Myślę że czego byś nie wybrał z tych "lepszych" firm to powinno być dobrze.
Na szczęście ja tego nie zrobiłem, pomimo roboty full zawieszenia tj. wahacze, amortyzatory, poduszki coś pukało. Amortyzatory sachsa reklamowałem 3 razy tzn. 1 sztukę która ciągle pukała. Robił mi to warsztat, części mieli z hurtowni. Teraz gdybym miał się bawić w reklamacje allegro itp. to pewnie do dziś bym nie miał amortyzatora

Meyle HD montowałem w swoim poprzednim aucie i też się dobrze spisywały. Lemforder szedł na pierwszy montaż i wytrzymywał ogromne przebiegi. Hurtownie sobie liczą, szczególnie te największe (IC).
Dla porównania do poprzedniego auta klocki ate u nich ok. 230 zł, w BHMD kosztowały ok. 170 zł

Myślę że czego byś nie wybrał z tych "lepszych" firm to powinno być dobrze.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
Pojechalem na klasyczne badanie techniczne, bo rowniez nie chcialo mi sie wierzyc. Calkiem neutralny mily pan na przegladze przyjrzal sie dokladniej wahaczom, hamulcom - czyli tym rzeczom ktore chcieli wymieniac w warsztacie. Okazalo sie, ze wahacze w idealnym porzadku, a klocki hamulcowe ktore mialy sie skonczyc za dwa dni pojezdza jeszcze spokojnie rok. Takie oto naciagactwo.
Warsztat to DORIMEX w Warszawie przy ul. Krakowiakow.
Warsztat to DORIMEX w Warszawie przy ul. Krakowiakow.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Klocki które mają skończyć się za 2 dni pokaże Ci błąd na desce.
Co do wahaczy to kwestia dobrej oceny, ogólnie testy na szarpakach i ogólnie na SKP nie zawsze są miarodajne. Kiedyś jeździłem żeby mi dokładnie sprawdzili i u nich igła, a w warsztacie wychodziły inne kwiatki i widziałem to na własne oczy.
Jeśli nic nie puka to sworznie są ok, jeśli gumy na tulejach nie są sparciałe i popękane to póki co jeździć i nie marudzić.
Co do wahaczy to kwestia dobrej oceny, ogólnie testy na szarpakach i ogólnie na SKP nie zawsze są miarodajne. Kiedyś jeździłem żeby mi dokładnie sprawdzili i u nich igła, a w warsztacie wychodziły inne kwiatki i widziałem to na własne oczy.
Jeśli nic nie puka to sworznie są ok, jeśli gumy na tulejach nie są sparciałe i popękane to póki co jeździć i nie marudzić.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
DanielD, ale to puka Ci cos na dziurach albo źle się prowadzi? Oddałeś samochód do sprawdzenia tak na wszelki wypadek czy coś rzeczywiście się działo?
Na badaniach technicznych zawieszenie oparte na sworzniach nie zawsze da sie skutecznie zdiagnozować, czasami trzeba lekko unosić samochód i w tym samym czasie sworznie macać a do tego najlepiej żeby były 2 osoby i na pewno nie 15min czasu tak jak standardowy przeglad
Na badaniach technicznych zawieszenie oparte na sworzniach nie zawsze da sie skutecznie zdiagnozować, czasami trzeba lekko unosić samochód i w tym samym czasie sworznie macać a do tego najlepiej żeby były 2 osoby i na pewno nie 15min czasu tak jak standardowy przeglad

A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Panowie mam maly problem cos sie tlucze jakby w prawym kole na niektorych nierownosciach.Dodam ze kompletne zawieszenie zrobione(Meyle HD) wszystkie wachacze,koncowki drazka,laczniki stabilizatora,amorki,tuleje sanek.Nie mam pojecia co to moze byc ale to brzmi jak by cos poprostu bylo luzne w kole.Pozdrawiam
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Ta amorki tez nowe z poduchami.nie mam pojecia co tam sie tlucze ale to tylko na nie ktorych dziurach porzecznych.dzis pojade do mechanika niech zobacza co sie tlucze.ale znajac zycie to nic nie znajda
[ Dodano: 2015-03-30, 23:59 ]
Problem rozwiazany zle dokrecone koncowki drazka.Cale przednie zawieszenie wymienione bylo na Mayle HD 4 lata gwarancji daja mam nadzieje ze posmigaja

[ Dodano: 2015-03-30, 23:59 ]
Problem rozwiazany zle dokrecone koncowki drazka.Cale przednie zawieszenie wymienione bylo na Mayle HD 4 lata gwarancji daja mam nadzieje ze posmigaja
