Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A8 D3] tryb podnośnika

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
olimpus104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 163
Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
Imię: Damian
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis

[A8 D3] tryb podnośnika

Post autor: olimpus104 » 05 lut 2014, 14:14

chyba nie włączony tryb podnośnika,przyczynił się u mnie do tego że teraz tylne prawe koło stoi niżej o 1,5cm .Zawieszenie działa prawidłowo,brak błędów,kalibracja zrobiona i nadal ta różnica.Macie jakieś pomysły <mysli>
kontakt administratora:
Polecam!

Awatar użytkownika
Jaceny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 25 paź 2008, 13:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Jaceny » 05 lut 2014, 16:50

Kalibracja zrobiona nie prawidłowo lub błędne odczyty z czujników poziomu zawieszenia .
AUDI - Przewaga dzięki technice

olimpus104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 163
Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
Imię: Damian
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis

Post autor: olimpus104 » 05 lut 2014, 17:04

Jaceny pisze:Kalibracja zrobiona nie prawidłowo lub błędne odczyty z czujników poziomu zawieszenia .
Przy kalibracji kierowałem się opisem http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html
Jacenty,podpowiedz jak to ogarnąc?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
kontakt administratora:
Polecam!

Awatar użytkownika
Jaceny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 25 paź 2008, 13:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Jaceny » 05 lut 2014, 18:03

Procedura ze strony Ross - tech jest prawidłowa więc musisz wiedzieć jaki typ zawieszenia posiadasz :
1. Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK): 416 mm (front) and 398 mm (rear)
2.Audi A8/S8 (4E) sport suspension (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)
i zastosować w kalibracji zmierzone wartości w mm , po kolei każdy kanał odczyt - wpis wartości - test - zapisz .
Wartości podane na stronie ross-tech nie koniecznie muszą być zgodne z twoim autem - zmierz samemu każde koło.
AUDI - Przewaga dzięki technice

olimpus104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 163
Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
Imię: Damian
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis

Post autor: olimpus104 » 05 lut 2014, 18:59

Jaceny pisze:Procedura ze strony Ross - tech jest prawidłowa więc musisz wiedzieć jaki typ zawieszenia posiadasz :
1. Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK): 416 mm (front) and 398 mm (rear)
Posiadam zawieszenie sport więc 2MA

2.Audi A8/S8 (4E) sport suspension (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)
i zastosować w kalibracji zmierzone wartości w mm , po kolei każdy kanał odczyt - wpis wartości - test - zapisz .
Wartości podane na stronie ross-tech nie koniecznie muszą być zgodne z twoim autem - zmierz samemu każde koło.
Zawias-Air Suspension - Sport -Audi A8/S8 (4E) (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)
Wartości podane,zmierzone od srodka koła do krawędzi błotnika kanał 5 nowa wartośc 1-test,zapisz.
Brak błedów,chyba dobrze <okok>
kontakt administratora:
Polecam!

Awatar użytkownika
Jaceny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 25 paź 2008, 13:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Jaceny » 05 lut 2014, 21:12

Po wpisaniu wartości w kanałach 1-4 (każde z kół) + test i zapisz , wchodzisz w kanał 5 "potwierdzenie" - new value =1 + Done, Go Back . Kasujesz ewentualne błędy , jeżeli znów będzie różnica sprawdz czujniki poziomu zawieszenia z tyłu.

PS.Wszystko robisz poza pojazdem (drzwi zamknięte , nikogo w aucie) , musisz wpisywać aktualne wartości poszczególnych kół podczas adaptacji (jeżeli tył jest niżej to taką wartość wpisz )
AUDI - Przewaga dzięki technice

olimpus104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 163
Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
Imię: Damian
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis

Post autor: olimpus104 » 05 lut 2014, 22:50

[quote="Jaceny"]Po wpisaniu wartości w kanałach 1-4 (każde z kół) + test i zapisz , wchodzisz w kanał 5 "potwierdzenie" - new value =1 + Done, Go Back . Kasujesz ewentualne błędy , jeżeli znów będzie różnica sprawdz czujniki poziomu zawieszenia z tyłu.

PS.Wszystko robisz poza pojazdem (drzwi zamknięte , nikogo w aucie) , musisz wpisywać aktualne wartości poszczególnych kół podczas adaptacji (jeżeli tył jest niżej to taką wartość wpisz )[/quote

Cały czs ci o tym pisze dokładne tak zrobiłem 3x przez 3 dni i lipa <uoee>
Sprawdzę czujnik
kontakt administratora:
Polecam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl