
[A8 D3] tryb podnośnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 163
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis
[A8 D3] tryb podnośnika
chyba nie włączony tryb podnośnika,przyczynił się u mnie do tego że teraz tylne prawe koło stoi niżej o 1,5cm .Zawieszenie działa prawidłowo,brak błędów,kalibracja zrobiona i nadal ta różnica.Macie jakieś pomysły 

kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 163
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis
Przy kalibracji kierowałem się opisem http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.htmlJaceny pisze:Kalibracja zrobiona nie prawidłowo lub błędne odczyty z czujników poziomu zawieszenia .
Jacenty,podpowiedz jak to ogarnąc?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
Procedura ze strony Ross - tech jest prawidłowa więc musisz wiedzieć jaki typ zawieszenia posiadasz :
1. Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK): 416 mm (front) and 398 mm (rear)
2.Audi A8/S8 (4E) sport suspension (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)
i zastosować w kalibracji zmierzone wartości w mm , po kolei każdy kanał odczyt - wpis wartości - test - zapisz .
Wartości podane na stronie ross-tech nie koniecznie muszą być zgodne z twoim autem - zmierz samemu każde koło.
1. Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK): 416 mm (front) and 398 mm (rear)
2.Audi A8/S8 (4E) sport suspension (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)
i zastosować w kalibracji zmierzone wartości w mm , po kolei każdy kanał odczyt - wpis wartości - test - zapisz .
Wartości podane na stronie ross-tech nie koniecznie muszą być zgodne z twoim autem - zmierz samemu każde koło.
AUDI - Przewaga dzięki technice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 163
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis
Zawias-Air Suspension - Sport -Audi A8/S8 (4E) (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)Jaceny pisze:Procedura ze strony Ross - tech jest prawidłowa więc musisz wiedzieć jaki typ zawieszenia posiadasz :
1. Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK): 416 mm (front) and 398 mm (rear)
Posiadam zawieszenie sport więc 2MA
2.Audi A8/S8 (4E) sport suspension (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)
i zastosować w kalibracji zmierzone wartości w mm , po kolei każdy kanał odczyt - wpis wartości - test - zapisz .
Wartości podane na stronie ross-tech nie koniecznie muszą być zgodne z twoim autem - zmierz samemu każde koło.
Wartości podane,zmierzone od srodka koła do krawędzi błotnika kanał 5 nowa wartośc 1-test,zapisz.
Brak błedów,chyba dobrze

kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
Po wpisaniu wartości w kanałach 1-4 (każde z kół) + test i zapisz , wchodzisz w kanał 5 "potwierdzenie" - new value =1 + Done, Go Back . Kasujesz ewentualne błędy , jeżeli znów będzie różnica sprawdz czujniki poziomu zawieszenia z tyłu.
PS.Wszystko robisz poza pojazdem (drzwi zamknięte , nikogo w aucie) , musisz wpisywać aktualne wartości poszczególnych kół podczas adaptacji (jeżeli tył jest niżej to taką wartość wpisz )
PS.Wszystko robisz poza pojazdem (drzwi zamknięte , nikogo w aucie) , musisz wpisywać aktualne wartości poszczególnych kół podczas adaptacji (jeżeli tył jest niżej to taką wartość wpisz )
AUDI - Przewaga dzięki technice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 163
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis
[quote="Jaceny"]Po wpisaniu wartości w kanałach 1-4 (każde z kół) + test i zapisz , wchodzisz w kanał 5 "potwierdzenie" - new value =1 + Done, Go Back . Kasujesz ewentualne błędy , jeżeli znów będzie różnica sprawdz czujniki poziomu zawieszenia z tyłu.
PS.Wszystko robisz poza pojazdem (drzwi zamknięte , nikogo w aucie) , musisz wpisywać aktualne wartości poszczególnych kół podczas adaptacji (jeżeli tył jest niżej to taką wartość wpisz )[/quote
Cały czs ci o tym pisze dokładne tak zrobiłem 3x przez 3 dni i lipa
Sprawdzę czujnik
PS.Wszystko robisz poza pojazdem (drzwi zamknięte , nikogo w aucie) , musisz wpisywać aktualne wartości poszczególnych kół podczas adaptacji (jeżeli tył jest niżej to taką wartość wpisz )[/quote
Cały czs ci o tym pisze dokładne tak zrobiłem 3x przez 3 dni i lipa

Sprawdzę czujnik
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!