stukanie w zawieszeniu
stukanie w zawieszeniu
Panowie,
To zakupiłem C6 z linka który zamieszczałem w poprzednich postach. podczas sprawdzania wyszlo ze wtrysk jeden leje i klapa kolektora lewego sie nie domyka i na to sprzedajacy opuscił mi 6 tys zł ale nie o to chodzi. W czasie jazdy coś mi stuka w zawieszeniu tak głuch jak by wahacze czy łącznik stabilizatora. Zawieszenie pneumatyczne jest ok i amortyzatory też bo sprawdzone na stacji diagnostycznej a pneumatyka w ASO. pojechałem do warsztatu w celu zdiagnozowania ktore to wahacze są do wymiany no i po ogledzinach stwierdzili ze oni nic nie widzą bo to wszystko jest mocno spasowane i wysłali mnie na szarpak na stacje diagnostyczną. na szarpaku pan stwierdził również że nić nie widzi i zawsze to ciężko zdiagnozować w wielowahaczowym zaiweszeniu. Wracając do warsztatu i rozmawiając dalej została im jedna mozliwość jaką zaproponowali czyli iż będą wykręcać kązdy wahacz i oceniać go na zewnątrz. Moje pytanie jak to jest z takim zawieszeniem, stukaniem i dignoza?
Pozdrawiam
To zakupiłem C6 z linka który zamieszczałem w poprzednich postach. podczas sprawdzania wyszlo ze wtrysk jeden leje i klapa kolektora lewego sie nie domyka i na to sprzedajacy opuscił mi 6 tys zł ale nie o to chodzi. W czasie jazdy coś mi stuka w zawieszeniu tak głuch jak by wahacze czy łącznik stabilizatora. Zawieszenie pneumatyczne jest ok i amortyzatory też bo sprawdzone na stacji diagnostycznej a pneumatyka w ASO. pojechałem do warsztatu w celu zdiagnozowania ktore to wahacze są do wymiany no i po ogledzinach stwierdzili ze oni nic nie widzą bo to wszystko jest mocno spasowane i wysłali mnie na szarpak na stacje diagnostyczną. na szarpaku pan stwierdził również że nić nie widzi i zawsze to ciężko zdiagnozować w wielowahaczowym zaiweszeniu. Wracając do warsztatu i rozmawiając dalej została im jedna mozliwość jaką zaproponowali czyli iż będą wykręcać kązdy wahacz i oceniać go na zewnątrz. Moje pytanie jak to jest z takim zawieszeniem, stukaniem i dignoza?
Pozdrawiam
a jaki moze być powód tego aby amortyzatory stukały? dla mnie to nie logiczne jeżeli amortyzatory są ok
[ Dodano: 2012-09-05, 14:19 ]
Panowie
Jestem po wizycie u mechanika i w zawieszeniu nie ma luzów i faktycznie zostaje opcje amortyzatrów w tym pneumatycznym zawieszeniu. czy macie pomysł jak można sprawdzić takie amortyzatory po za trzepakiem? na trzepaku sprawności wyszly na poziomie 57%. Nowe amortyzatory kosztują 3700 za komplet i nie wiem czy ryzykować kupno i wymiane bo jak nic to nie da to wymiana i te 3700 to zbedny wydatek.
[ Dodano: 2012-09-05, 14:19 ]
Panowie
Jestem po wizycie u mechanika i w zawieszeniu nie ma luzów i faktycznie zostaje opcje amortyzatrów w tym pneumatycznym zawieszeniu. czy macie pomysł jak można sprawdzić takie amortyzatory po za trzepakiem? na trzepaku sprawności wyszly na poziomie 57%. Nowe amortyzatory kosztują 3700 za komplet i nie wiem czy ryzykować kupno i wymiane bo jak nic to nie da to wymiana i te 3700 to zbedny wydatek.
sprawdzałem przekładnie i luzu na boki nie ma jest tylko delikatny luz gora dół bardzo delikatny a to jest walenie takie jak by wszystkie wahacze byly wywalone i do zmiany. dodatkowo dodam iż puka mi na przodzie prawa i lewa strona a tam maja amortyzatory po 57% do tego puka mi tył prawy i tam amortyzator też ma 57& tylko nic nie puka tyl lewy a tam amortyzator ma 70%. jestem w kropce
amorki wlasnie przyszly i faktycznie sa ori i nowe. teraz niestety musze czekać az do środy na wymiane w ASO Piła:(
ciekawe czy ta wymiana jest trudna?
[ Dodano: 2012-09-12, 19:43 ]
Panowie to jestem po wymianie amortyzatorów w ASO i jest poprostu pieknie nic nie stuka nie puka i pieknie sie prowadzi. Cała impreza z wymianą w ASO kosztowała 5kPLN
ciekawe czy ta wymiana jest trudna?
[ Dodano: 2012-09-12, 19:43 ]
Panowie to jestem po wymianie amortyzatorów w ASO i jest poprostu pieknie nic nie stuka nie puka i pieknie sie prowadzi. Cała impreza z wymianą w ASO kosztowała 5kPLN
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga