Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6 2.7 Quattro] Skrzypiące Zawieszenie Tylne

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Pawel43210
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 lis 2018, 20:25
Lokalizacja: Lingen

[A6 C6 2.7 Quattro] Skrzypiące Zawieszenie Tylne

Post autor: Pawel43210 » 29 sty 2019, 17:42

Witam. Z racji że nie znalazłem podobnego tematu, pozwoliłem sobie założyć nowy wątek. Od pewnego czasu pojawiło się u mnie denerwujące skrzypienie tylnego zawieszenia. Dziś trochę się ociepliło, więc postanowiłem tam zajrzeć. Pierwszą rzeczą która sprawdziłem oraz nasmarowałem było ramię czujnika poziomowania ksenonów. Nic nie pomogło. Sprawdzając dalej gumy zawieszenia, okazało się, że tylne tuleje (jak przypuszczam) skończyły swój żywot. Optycznie wyglądają na rozwarstwione i przy próbach poruszania nimi widać spore luzy. Z uwagi na to, że przy zawieszeniu tylnym w Audi nie miałem jeszcze przyjemności grzebać, mam parę pytań.
Czy jest to przyczyna skrzypienia tyłu na nierównościach? Jest to słyszalne przy spokojnej jeździe. Gdy jadę szybciej nie słyszę skrzypienia. Amortyzatory wraz z odbojami są nowe.
Czy wymienia się tylko tuleje widoczne na zdjęciach, czy też trzeba wymienić całe wahacze?
Dużo jest z tym roboty?
Przydałaby się rada kogoś kto robił u siebie tylne zawieszenie.
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 sty 2019, 18:07

Wydaje mi się, że akurat te tuleje można dostać osobno i to nawet Lema :).

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 30 sty 2019, 14:09

ten pierwszy wahacz wymienił bym w całości sądzę ze koszt tulejek jest nieznacznie niższy do samego wahacza, tym bardziej ze wprasowanie jest w kiepski materiał,
co do wahacza górnego i dolnego.
jak zwykle walka z śrubami, tam są takie ciekawe na mimośród wiec zapewne stoją dębem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl