[ A6 C6] prowadzi sie jak trup !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
zawieszenie
gwarancja sie juz skonczyla a aso to mam dosyc teraz bedzie prowadzony zabieg z zawieszeniem tak wiec moze sie okaze co bylo uszkodzone albo przyczyna lezy w czyms innym? Robie z pneumatycznego na zwykle (sportowe) tak wiec kupa nowych klamotów będzie bo aso policzyło 5 tys brutto za czesci potrzebne do przekładki.bedzie mozna miec pewnosc ze to nie zawieszenie i amory itp to kuzwa co w takim razie ? moze okazac sie ze to jakas pierdola i tak pewnie bedzie...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
ja znam tylko jedą odpowiedź na twoje dolegliwości... auto jak kupowałeś było ok wiec jaki jest teraz z tego morał? po prostu jak dbasz tak masz rozj*bałeś je i tyle. Z tego co pamietam to poprzednie a6 też rozwaliłeś w kilka miesięcy od kupna . Proponuje sie przesiąść do czołgu choć i pewnie z tym też sobie poradzisz
Alleluja :D
Alleluja :D
wojoo, czytając wszystkie posty kolegi MaciejTFSI, o udoskonalaniu i modyfikacjach jego auta trudno jest się z Tobą nie zgodzić. Wiadomo że każdy ze swoim autkiem może robić co zechce - nawet kupić takie z przebiegiem 6 tyś km i non stop przy nim grzebać i poprawiać inżynierów z Audi. Ale potem nie można się dziwić że nie da się tym jeździć. Czy tylko ja nie widzę sensu takich przeróbek dwuletniego auta czy może ktoś się ze mną w tej kwestii zgodzi ? Nie chciałbym pneumatycznego zawieszenia to bym auto sprzedał i kupił z takim zawieszeniem na jakim chciałbym jeździć - pomijając już sam fakt zakupu takiego samochodu pewnie od razu z założeniem że to się "przerobi". Marka Audi to nie Tata Nano i oprócz czysto formalnej i spisanej na papierze gwarancji są jeszcze inne formy doprowadzenia auta tak młodego i z takim przebiegiem do 100 % sprawności przez ASO. Chyba że jest już tak udoskonalone prze użytkownika że Audi się może z tego łatwo wykręcić. No i oczywiście wiele zależy od podejścia ASO.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
prowadzenie auta
widze ze troche mnie tu gnieciecie auto kupiłem ponieważ jest jedyne w swoim rodzaju (nie ze sie jeb%$ie non stop) chciałem s4 nowa ale miałem poprzednia a6 i znów jednak wróciłem na a6 bo ta mi sie spodobala! Auto jest fajne ale zawsze można polepszyć coś a nie zjeb^%$ac i zakładać syf ! Co takiego zmieniłem wielkiego ze to masakra jakas??? Mam ukl hamulcowy od audi s6 nowy kupiony w aso,zawieszenie wywalam bo nie interesuje mnie az tak komfort jak prowadzenie sie auta! Kup se rs6? ok jak dopłacisz za mnie ! Zmieniam w aucie to co mi jest potrzebne i to wszystko !
Hamulce s6 - większe bezpieczeństwo / skuteczność
zawieszenie sportowe - mniejsze przechyły nadwozia / lepsze prowadzenie auta itp
Hamulce s6 - większe bezpieczeństwo / skuteczność
zawieszenie sportowe - mniejsze przechyły nadwozia / lepsze prowadzenie auta itp
Macieju
Powiem ci że miałem podobne problemy z uciekaniem auta pojechałe do kumatego mechanika i ot co . Facet wymieniał mi górne wachacze i ustawiał zbieżność i tam mi ją ustawił że mechanik który ją poprawiał złapał się za głowę . Mówiąc krótko zobacz łaczniki stabilizatorów podstawowo . u mnie były masakrycznie tulejki wybite i stąd kierownica uciekała także tuleje drążków reakcyjnych i przede wszystkim geometria zawieszenia ! to kosztuje 200 zł . Najważniejsze żeby nie ustawiał tylko geometri przednich kół ale ustawił też tylną oś bo ona ma wiele współnego z tym noszeniem auta . I może u ciebie do wymiany jest sworzeń zwrotnicy a jeżeli tak to cała zwrotnica ma luzy i ją nosi więc automatycznie geometria się przestawia i masz takie objawy . Jedź na szarpaki do stacji diagnostycznej najlepiej tam ci diagnosta powie dokładnie co masz walnięte. W najgorszym wypadku przekładnia kierownicza może być powodem .
Powiem ci że miałem podobne problemy z uciekaniem auta pojechałe do kumatego mechanika i ot co . Facet wymieniał mi górne wachacze i ustawiał zbieżność i tam mi ją ustawił że mechanik który ją poprawiał złapał się za głowę . Mówiąc krótko zobacz łaczniki stabilizatorów podstawowo . u mnie były masakrycznie tulejki wybite i stąd kierownica uciekała także tuleje drążków reakcyjnych i przede wszystkim geometria zawieszenia ! to kosztuje 200 zł . Najważniejsze żeby nie ustawiał tylko geometri przednich kół ale ustawił też tylną oś bo ona ma wiele współnego z tym noszeniem auta . I może u ciebie do wymiany jest sworzeń zwrotnicy a jeżeli tak to cała zwrotnica ma luzy i ją nosi więc automatycznie geometria się przestawia i masz takie objawy . Jedź na szarpaki do stacji diagnostycznej najlepiej tam ci diagnosta powie dokładnie co masz walnięte. W najgorszym wypadku przekładnia kierownicza może być powodem .
Kalifas
MaciejTFSI spoko, masz trochę racji, ale jak kupujesz a6 i próbujesz na siłę zmieniać ją w eSę i ładujesz tak dużo kasy, to chyba nie problem było od razu tą kasę co ładujesz teraz odłożyć i wziąć gotowca... no chyba że nie mam racji i wolisz robić więcej problemów. Generalnie możesz se wszystko przełożyć, ale nie ma co wtedy narzekać bo większe prawdopodobieństwo, że Ci coś rypnie. A w aucie w Twoim wieku to grzech
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
prowadzenie
witam. co do zawieszenia to wszystko ostatnio wymienialem a teraz drazki i koncowki drazkow a laczniki stab jakies 4 tys temu . z geometria wlasnie mam problem bo ciagle jest do ustawienia ale to dlatego w sumie tez bo ciagle cos jest grzebane ale na moje cos jest wyje^%ane i dlatego ! moze sanki albo tuleje jakies albo sam juz nie wiem...kiedys wkoncu uderzylem zima o kraweznik bokiem (tyl prawa strona) i od tego momentu chyba sa problemy....
Tak jak pisałem wcześniej przód przodem ale geometria tyłu jest tutaj niezmiernie ważna . Możesz ewentualnie sprawdzić czy jakieś koło z danej osi przedniej lub tylnej jest cofnięte- może być kilka minimetrów po uderzeniu przestawione w osi . jeżeli sanki są walnięte i samochód ma więcej niż dwa ślady to niestety ale nie ustawisz geometri . ewentualnie na sztukę . i jeszcze jedno - w pneumatycznym zawieszeniu jest tak że jak ustwisz geometrię na danym ustawieniu np komforrt to po obniżeniu na np dynamic mogą się zmienić parametry . wszytko to jest niesamowicie czułe . Podstawa to sprawdzić czy auto ma dwa ślady :) - równe
Kalifas
Bedlam, mało tego że na siłę przerabia na eskę to jeszcze na auto do jeżdżenia bokiem . A potem post - "prowadzi się jak trup".
MaciejTFSI, tą informację którą podałeś w ostatnim poście mogłeś podać od razu w pierwszym i by było wiadomo gdzie szukać przyczyny. Bo pisanie "Audi już nie kupie chyba nigdy " - nie marka Twojego auta jest chyba tym problemom winna .
Było kiedyś takie powiedzonko "co robi fabryka tego się nie tyka". Może stare i w dużej części już nieaktualne ale zapewne jeszcze w wielu przypadkach się sprawdza.
MaciejTFSI, tą informację którą podałeś w ostatnim poście mogłeś podać od razu w pierwszym i by było wiadomo gdzie szukać przyczyny. Bo pisanie "Audi już nie kupie chyba nigdy " - nie marka Twojego auta jest chyba tym problemom winna .
Było kiedyś takie powiedzonko "co robi fabryka tego się nie tyka". Może stare i w dużej części już nieaktualne ale zapewne jeszcze w wielu przypadkach się sprawdza.
A moim zdaniem całkiem to jest na czasie. Przyciemnianie szyb, wymiana grilla i takie estetyczne sprawy tego nie obejmują, są korektami/ dodatkami. Natomiast w przypadku reszty, jest to nadal aktualne, a może i bardziej. Samochody są coraz bardzie zaawansowane technologicznie, a wiele elementów ze sobą ściśle powiązanych i od siebie zależnych. W takich wypadkach zmieniasz jedno i wpływa to na drugie..., a jak się zmienia pół fabryki to się wszystko zaczyna sypać. Ja kupiłem auto, które nie było bite, było monitorowane przez mechanika znajomego, nie było robione, a też ma jedno koło tylne minimalnie głębiej. Nie mogę się zebrać żeby jechać z tym, ale w końcu będę musiał. W tym przypadku to nie efekt modyfikacji, co nie zmienia faktu, że zbytnia ingerencja w auto może się skończyć źle. W końcu coś zostało zaprojektowane w taki, a nie inny sposób z uwzględnieniem masy czynników. Podejrzewam, że żaden z nas nie dysponuje technologią Audi stosowaną do testów samochodowych. A one przechodzą tych testów naprawdę sporo i czasami może coś nas dziwić, ale jednak musi być takie, a nie inne bo inżynierowie wiedzą, że w przeciwnym wypadku będzie kupamaciek71 pisze:Było kiedyś takie powiedzonko "co robi fabryka tego się nie tyka"
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
Bedlam, no w pełni się z Tobą zgadzam. Pisząc że w dużej części nie aktualne miałem na myśli właśnie to co piszesz - jest nieograniczony dostęp do ori akcesoriów dedykowanych do danego auta że można je sobie w pewnym stopniu udoskonalić czyli poprawić jego funkcjonalność.Kiedyś po prostu takich możliwości nie było. Co do ingerencji "głębszej" już nie jest tak kolorowo.W wielu przypadkach tak samo się dzieje zapewne z awariami naszych tiptroniców - dla większości "zrobienie" chiptuningu wydaje się nieszkodliwe dla skrzyni. Tylko ciekawe np dlaczego w nowej A6 z 3.0 TDI 313 KM jest już zupełnie nowa 8-biegowa skrzynia a nie stary tip czy chociażby s-tronic? Jak dla mnie odpowiedź jest taka że poprzednia skrzynia nie dałaby zapewne rady z większą mocą.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
po uderzeniu wymienilem piasta,lozysko,felga oraz ostatnio na probe poloska z przegubem ale nic sie nie zmienilo! Jako wlasciciel to ja ciagle zglaszam kazdemu ze tamta strona dostala strzala ale kazdy twierdzi ze nic tutaj nie widac...Geometria jest ustawiana i jak ogarna temat dadza oczywiscie szczegolowe wydruki to bedzie wiadomo co jest...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga