Witam.
Mam taki problem, pali mie sie żółta kontrolka zawieszenia. Zauważyłem ze moge tylko zmienic tryb wysoki, komfort i automatyczny. Tryb dynamiczny jest nie dostępny. Przy zmianie z wysoki na komfort i odwrotnie auto nie reaguje, tzn nie zmienia sie prześwit. Mierzyłem tak na oko i tylko i prześwit z przodu wynosi mniej więcej 5,5cm, natomiast z tyły z jednej strony jest 5cm a w drugim 4,5cm.
Wiem że pierwszą rzeczą ktorą musze zrobic to diagnoze i zobaczyc jakie błedy wychodzą, ale zanim znajde mechanika w okolicach moze ktos z forumowiczow miał podobny probłem i będzie mógł mnie nakierować gdzie szukać przyczyny.
I takie pytanko czy jazda takim autem jest bezpieczna?
z góry dzięki za pomoc!
[ Dodano: 2015-01-14, 12:52 ]
tak tez rozmyslam, mialem male cisnienie w jednej przedniej oponie i zanim zauwazyłem to zrobilem kilka kilometrow. Kontrolka sie zapalila, potem zgasla. Napompowałem opony tzn wyrównałem cisnienia i kontrolka znowu sie zapalila. moze to miec jakis zwiazek? moze zapamietanie przez komputer poziomu zawieszenia?
[ Dodano: 2015-01-16, 09:39 ]
Teraz się palą dwie kontrolki razem. Żółta i zielona. Dziwne bo jak niby sie pali żółta to oznacza ze zawieszenie jest za wysoko a jak zielona to ze jest za nisko. Tak pisze w manualu. Ale o dziwno u mnie z zadnej strony zawieszenie nie opadlo, jest na w miare wyrównanym poziomie.
pneumatyka - żółta kontrolka
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
czekam własnie na kabelek i będę wiedział dokładniej co się dzieje, mam nadzieje ze dojdzie po wekendzie bo wku...rzony tylko chodze
[ Dodano: 2015-01-20, 21:15 ]
podłaczyłem sie pod vcds'a i wyszlo mi 3 błedy dotyczące chyba tego zawieszenia.
Address 34: Level Control Labels: None
3 Faults Found:
01399 - Relay for Level-Control Compressor (J403)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Reset counter: 15
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
01583 - Leak in System Detected
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 55
Time Indication: 0
Date: 2015.01.13
Time: 09:54:33
01780 - Sensor for Vehicle Leveling
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 74
Time Indication: 0
Date: 2015.01.19
Time: 15:00:12
Jeżeli ktos wie gdzie dokładnie szukać tych usterek albo jakią część trzeba wymienic-naprawić będe bardzo wdzięczny! Błedy na przekaźniku kompresora(do wymiany czy naprawy?) oraz i jakiś czujnik? od kompresora?

[ Dodano: 2015-01-20, 21:15 ]
podłaczyłem sie pod vcds'a i wyszlo mi 3 błedy dotyczące chyba tego zawieszenia.
Address 34: Level Control Labels: None
3 Faults Found:
01399 - Relay for Level-Control Compressor (J403)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Reset counter: 15
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
01583 - Leak in System Detected
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 55
Time Indication: 0
Date: 2015.01.13
Time: 09:54:33
01780 - Sensor for Vehicle Leveling
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 74
Time Indication: 0
Date: 2015.01.19
Time: 15:00:12
Jeżeli ktos wie gdzie dokładnie szukać tych usterek albo jakią część trzeba wymienic-naprawić będe bardzo wdzięczny! Błedy na przekaźniku kompresora(do wymiany czy naprawy?) oraz i jakiś czujnik? od kompresora?
podobny problem
Ja mam prawie to samo, kiedys miałem bicie gdzies z tyłu wiec podjechałem do wulkanizacji i zdjelismy koła z tyłu (blokade zawieszenia czywiscie właczyłem) i okazało sie ze felga krzywa wiec wyprostowalismy i pojechałem do domu. Na drugi dzien rano podchodze do auta i widze ze cały tył mi siadł. Po odpaleniu podniosł sie i było ok przez jakies 2 tyg. Po 2 tygodniach zaczeła mi sie palic kontrolka zielona podczas jazdy i gasła po jakims czasie. Wczoraj jechałem i zaczeła migac i zielona i zółta, tylna oś siadła i nie podosi sie. Komputer w ogóle "wygasił" opcje regulacji zawieszenia.
NIe wiem czy to ważne ale podczas tego jak samochód był na podnosniku i tylne koła zdjete to otworzyłem drzwi bo telefon mi dzwonił i go wyjałem. Znajomy mi mowił ze podobno jest jakis czujnik i nie mozna otwierac drzwi jak samochod jest na podnosniku bo zaczyna sie regulowac zawieszenie ale czy to prawda to nie wiem...
Jade dzisiaj do mechanika i mam nadzieje ze uda mi sie cos ustalic
NIe wiem czy to ważne ale podczas tego jak samochód był na podnosniku i tylne koła zdjete to otworzyłem drzwi bo telefon mi dzwonił i go wyjałem. Znajomy mi mowił ze podobno jest jakis czujnik i nie mozna otwierac drzwi jak samochod jest na podnosniku bo zaczyna sie regulowac zawieszenie ale czy to prawda to nie wiem...
Jade dzisiaj do mechanika i mam nadzieje ze uda mi sie cos ustalic
Hej, udało sie rozwiązać problem ? Mam u siebie te same błędy. Zastanawiam sie, która ze stron ma nieszczelność i w jaki sposób można to szybko zdiagnozować. Napisz jak poszło.
Dzięki z góry.
[ Dodano: 2015-02-24, 21:02 ]
Jestem już po diagnozie. Okazało się, że problem leżał w kostkach idących do sprężarki.
Sterowanie sprężarki jak i główne zasilanie było skorodowane. Z jednej wtyczki wypadł mi przewód. Jakość tego daje wiele do życzenia.
Także dla osób borykających się z tym problemem, radziłbym sprawdzić okablowanie mając w ręku w razie czego przekaźnik.
Dzięki z góry.
[ Dodano: 2015-02-24, 21:02 ]
Jestem już po diagnozie. Okazało się, że problem leżał w kostkach idących do sprężarki.
Sterowanie sprężarki jak i główne zasilanie było skorodowane. Z jednej wtyczki wypadł mi przewód. Jakość tego daje wiele do życzenia.
Także dla osób borykających się z tym problemem, radziłbym sprawdzić okablowanie mając w ręku w razie czego przekaźnik.