Tak jak w temacie tył mi opada cały , żółta kontrolka nawet na chwilę nie gaśnie obstawiam prawy miech ale czy może być inna przyczyna ..? Dodam że ciężko w ogóle podnieść tył udaje mi się to na kilka razy ..
Takie błędy mam
02646 - Prawidłowość układu kontroli poziomu
01583- Wykryto wycieki w układzie
Tutaj link do filmiku https://megawrzuta.pl/download/4d2899f8 ... 34060.html
Opadający tył zawieszenie pneumatyczne
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Opadający tył zawieszenie pneumatyczne
Witam.
Z filmu wychodzi, że masz dużo mikro pęknięć także miech lub miechy do wymiany.
W pierwszej kolejności wymieniłbym ten z filmu i zobaczył czy nadal opada jeśli tak, to wymiana również drugiego miecha Cię nie minie.
Pozdrawiam.
Z filmu wychodzi, że masz dużo mikro pęknięć także miech lub miechy do wymiany.
W pierwszej kolejności wymieniłbym ten z filmu i zobaczył czy nadal opada jeśli tak, to wymiana również drugiego miecha Cię nie minie.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2022, 20:48
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żary
Re: Opadający tył zawieszenie pneumatyczne
Miech już zamówiony , dodatkowo zamówiłem nowy przekaźnik i filtr powietrza kompresora ,dam znać jak założę

- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Opadający tył zawieszenie pneumatyczne
Witam.Łotek1995 pisze: ↑04 maja 2022, 19:13Tutaj macie zdjęcia jak to wygląda
https://drive.google.com/file/d/1ldAJGl ... p=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1lcQM80 ... p=drivesdk
Szkoda, że zdjęć nie zrobiłeś na równej nawierzchni ale i tak widać, że stoi nie równo.
Wymień poduszkę i zostaw auto w tym samym miejscu i zaś zrób zdjęcia to będzie można porównać przed i po wymianie poduszki - poduszek.
Nie wiem jak w Twoim przypadku (tak jest w Allroadzie + VCDS) czy jest możliwość zrobienia kalibracji wysokości zawieszenia mając tylko z tyłu poduszki ? (musisz doczytać lub niech ktoś się wypowie, a odległość mierzy się od osi koła do krawędzi błotnika)
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2022, 20:48
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żary
Re: Opadający tył zawieszenie pneumatyczne
Nie ma za bardzo różnicy czy stoi na nie równym czy też nie obawiam się że druga poduszka też będzie do wymiany co do kalibracji zrobię ja dopiero jak założę pierwszą poduszke (miech) .
No i dziwi mnie to że bardzo często rozłącza kompresor ewidentnie ma problem by nabić odpowiednie ciśnienie ale to może ze względu na żółtka kontrolkę na desce rozdzielczej no sam nie wiem
No i może jest to też wina uciekającego powietrza
No i dziwi mnie to że bardzo często rozłącza kompresor ewidentnie ma problem by nabić odpowiednie ciśnienie ale to może ze względu na żółtka kontrolkę na desce rozdzielczej no sam nie wiem
No i może jest to też wina uciekającego powietrza

- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Opadający tył zawieszenie pneumatyczne
Witam.Łotek1995 pisze: ↑05 maja 2022, 15:12Nie ma za bardzo różnicy czy stoi na nie równym czy też nie obawiam się że druga poduszka też będzie do wymiany co do kalibracji zrobię ja dopiero jak założę pierwszą poduszke (miech) .
No i dziwi mnie to że bardzo często rozłącza kompresor ewidentnie ma problem by nabić odpowiednie ciśnienie ale to może ze względu na żółtka kontrolkę na desce rozdzielczej no sam nie wiem
No i może jest to też wina uciekającego powietrza
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie przy kompresorze jest czujnik temperatury, który zapobiega spaleniu się silnika kompresora lub jego zatarcia (to nie jest urządzenie do ciągłej pracy) Jeśli temperatura jest za wysoka to komputer wyłącza kompresor (lampka na blacie) a włącza jak już trochę ostygnie.
Także jeśli miech - miechy są nie szczelne to musiałby cały czas pracować, co skutkowałoby jego zatarciem.
Jak wymienisz miechy to wszystko wróci tak jak powinno być (chyba, że któreś połączenie będzie upuszczać powietrze)
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2022, 20:48
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żary
Re: Opadający tył zawieszenie pneumatyczne
Wymieniłem miecha jest dużo lepiej ale daje delikatnie opada no i pokazał się błąd od zbyt wysokiej temperatury 00453 czyli wychodzi na to że albo rozdzielacz gdzieś puszcza albo gdzieś w układzie jest nieszczelność ale jeszcze zobaczę dokładnie drugi miech ale raczej nie jest to wina tego drugiego miecha bo opada jedno i drugie koło

- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Opadający tył zawieszenie pneumatyczne
Witam.Łotek1995 pisze: ↑08 maja 2022, 11:45Wymieniłem miecha jest dużo lepiej ale daje delikatnie opada no i pokazał się błąd od zbyt wysokiej temperatury 00453 czyli wychodzi na to że albo rozdzielacz gdzieś puszcza albo gdzieś w układzie jest nieszczelność ale jeszcze zobaczę dokładnie drugi miech ale raczej nie jest to wina tego drugiego miecha bo opada jedno i drugie koło
No to w takim przypadku auto na kanał i sprawdzić odpowiednim preparatem (18 zł.) wszędzie szczelność na wszystkich złączach łącznie z zasilaniem miechów.
Musi gdzieś być małe ujście powietrza.
Czy jakbyś zostawił auto np. na dwa/trzy dni, to opadłby całkowicie ?
Pozdrawiam.