stary, przy założeniu że "wachacze" to jakiś prototyp elementu - koszt może być kosmiczny... nie wiem, z milion złotych? :lol:
co do typowego zwieszenia - koszt uzależniony od rodzaju (quattro, pneumatyka), oraz od stopnia rozległości wymiany... minimum - jakieś 2k PLN, MAX i z 8k
A w c6 nie ma już przypadkiem likwidacji alu zawieszenia? Kolego zobacz ile kosztują części i dolicz z 600zł za przód i tył. No chyba że amory i sprężyny tarcze klocki to ojjjj. Sprecyzuj:-)
yataman pisze:I jak jest z tym zawieszeniem, dalej jest aluminiowe i wytrzymuje max 40k km?
tak dalej jest aluminiowe, ale jakby wzmocnione...
po polskich drogach zrobiłem prawie 30tyś na 18" kołach i zawieszeniu s-line i narazie cisza i spokój :mrgreen:
A jak oceniacie twardość/miękość zawieszania audi C6 na naszych duktach w porównaniu z innymi "klasykami gatunku" np.:
bmw 5
mercedes E
toyota avensis
citroen c6
volvo v70
yataman pisze:I jak jest z tym zawieszeniem, dalej jest aluminiowe i wytrzymuje max 40k km?
zależy co założysz i ile cali koła
ori przy 16" i nawet przy naszył pięknych drogach wytrzyma 100 tysi ( tylko wszystko zależy jeszcze od kierowcy, bo tego nie da się sklasyfikować )