Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Jakich firm sprężyny obniżające do A6 ?

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
armandoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 15 wrz 2011, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Jakich firm sprężyny obniżające do A6 ?

Post autor: armandoo » 10 paź 2012, 00:12

Witam,

czy poza zestawem obniżającym Eibach ProKit oraz standardowymi spręzynami S-line występują jakieś inne zestawy sprężyn obniżające Audi A6 C6 , np. takich firm jak MTS Technik , APEX , Jamex itp...

Mowa o obniżeniu auta o około 20-30mm. Zależy mi na obniżeniu auta a nie utwardzeniu go. Jak dla mnie jest wystarczająco twardy na felgach 19cali.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 10 paź 2012, 09:17

1. Używaj szukajki, było o obniżaniu aut tysiące postów.
2. Nie ma technicznej możliwości obniżenia bez utwardzenia zawieszenia :( Producent zakłada dla auta zawieszonego np. 6cm nad ziemią (najniższy punkt) skok zawieszenia 4cm, a Ty chcesz obniżyć o 3 i zachować skok 4 cm?
Pewnym rozwiązaniem jest zestaw gwint ale ze sprężyną wstepnego tłumienia, ma w ofercie Bilstein takie kity.
Wtedy za wybieranie i komfort odpowiada mała dodatkowa, krótka, cienka, więc dająca jako taki komfort, jak skok jest zbyt duży dla niej, do akcji wkracza właściwa.

Awatar użytkownika
Jonnyrobert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 03 gru 2011, 15:04
Lokalizacja: Poznań / OsnabrĂźck / 3-Miasto

Post autor: Jonnyrobert » 15 paź 2012, 22:14

KAW 55/40 :D

Wczesniej S-Line 30/30 <okok>

Dupa tez troche siedzi, ale tylko dla tego ze wracalismy z urlopu i samochód
byl na maxa zaladowany ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VCDS Ross Tech 15.7.4
VAS / ODIS / VCP i inne bajery :D

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 16 paź 2012, 16:33

Zagór pisze:Bilstein takie kity.
tak, zestaw z regulacją twardości to wydatek 6498,75PL ;]

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 16 paź 2012, 18:16

B12 też da radę, a to koszty sporo mniejsze, ale jak to mówią "kto zabroni bogatemu" ;)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 16 paź 2012, 19:26

46-189899 B12 komplet 2546,06 PLN
47-116573 B14 komplet 3728,73 PLN
48-116541 B16 komplet 6498,75 PLN

Z tego co wyczytałem, (dla mnie) "wystarczająca" opcja to B14 bo:
B12- obniżenie w zakresie ok 40-50mm
B14- obniżenie w zakresie ok 30-50mm, zakres regulacji obniżenia wynoszący do 20mm
B16- obniżenie w zakresie ok 30-50mm, zakres regulacji obniżenia wynoszący do 20mm, Indywidualne ustawienie od najwyższej komfortu, regulacja siły odbicia i dobicia za pomocą pokrętła, 10 lub 9 (w zależności od lektury) -stopniowa regulacja siły tłumienia

Podsumowując...
B14 i B12 to to samo "prawie" problem jest tylko z ustawami, czyli jak często zmieniamy styl jazdy to lepsze B16 Jeśli raz sobie ustawimy co chcemy to opcją jest B14, natomiast B12 jest dobre na tor lub dla ludzi z mocnym kręgosłupem :D

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

sprezyna

Post autor: MaciejTFSI » 31 paź 2012, 01:36

Polecam firmę Vogtland sprężyny gleba a jak chcesz miec ,,komfort" to eibach pro kit

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 01 lis 2012, 09:23

neimaD pisze:46-189899 B12 komplet 2546,06 PLN
47-116573 B14 komplet 3728,73 PLN
48-116541 B16 komplet 6498,75 PLN

Z tego co wyczytałem, (dla mnie) "wystarczająca" opcja to B14 bo:
B12- obniżenie w zakresie ok 40-50mm
B14- obniżenie w zakresie ok 30-50mm, zakres regulacji obniżenia wynoszący do 20mm
B16- obniżenie w zakresie ok 30-50mm, zakres regulacji obniżenia wynoszący do 20mm, Indywidualne ustawienie od najwyższej komfortu, regulacja siły odbicia i dobicia za pomocą pokrętła, 10 lub 9 (w zależności od lektury) -stopniowa regulacja siły tłumienia

Podsumowując...
B14 i B12 to to samo "prawie" problem jest tylko z ustawami, czyli jak często zmieniamy styl jazdy to lepsze B16 Jeśli raz sobie ustawimy co chcemy to opcją jest B14, natomiast B12 jest dobre na tor lub dla ludzi z mocnym kręgosłupem :D
Różnica między B14 a B16 jest taka, że B16 MA regulację siły tłumienia amora i do tego dostępną z zewnątrz, B14 jej nie ma wcale, w B14 żeby coś zmienić w nastawach amora trzeba go rozebrać, wymienić zaworki i złożyć - jedno (a może jedyne) z miejsc gdzie można taki zabieg wykonać to Zerkopol.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl