Witam,
czy poza zestawem obniżającym Eibach ProKit oraz standardowymi spręzynami S-line występują jakieś inne zestawy sprężyn obniżające Audi A6 C6 , np. takich firm jak MTS Technik , APEX , Jamex itp...
Mowa o obniżeniu auta o około 20-30mm. Zależy mi na obniżeniu auta a nie utwardzeniu go. Jak dla mnie jest wystarczająco twardy na felgach 19cali.
Jakich firm sprężyny obniżające do A6 ?
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
1. Używaj szukajki, było o obniżaniu aut tysiące postów.
2. Nie ma technicznej możliwości obniżenia bez utwardzenia zawieszenia
Producent zakłada dla auta zawieszonego np. 6cm nad ziemią (najniższy punkt) skok zawieszenia 4cm, a Ty chcesz obniżyć o 3 i zachować skok 4 cm?
Pewnym rozwiązaniem jest zestaw gwint ale ze sprężyną wstepnego tłumienia, ma w ofercie Bilstein takie kity.
Wtedy za wybieranie i komfort odpowiada mała dodatkowa, krótka, cienka, więc dająca jako taki komfort, jak skok jest zbyt duży dla niej, do akcji wkracza właściwa.
2. Nie ma technicznej możliwości obniżenia bez utwardzenia zawieszenia

Pewnym rozwiązaniem jest zestaw gwint ale ze sprężyną wstepnego tłumienia, ma w ofercie Bilstein takie kity.
Wtedy za wybieranie i komfort odpowiada mała dodatkowa, krótka, cienka, więc dająca jako taki komfort, jak skok jest zbyt duży dla niej, do akcji wkracza właściwa.
- Jonnyrobert
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 03 gru 2011, 15:04
- Lokalizacja: Poznań / OsnabrĂźck / 3-Miasto
46-189899 B12 komplet 2546,06 PLN
47-116573 B14 komplet 3728,73 PLN
48-116541 B16 komplet 6498,75 PLN
Z tego co wyczytałem, (dla mnie) "wystarczająca" opcja to B14 bo:
B12- obniżenie w zakresie ok 40-50mm
B14- obniżenie w zakresie ok 30-50mm, zakres regulacji obniżenia wynoszący do 20mm
B16- obniżenie w zakresie ok 30-50mm, zakres regulacji obniżenia wynoszący do 20mm, Indywidualne ustawienie od najwyższej komfortu, regulacja siły odbicia i dobicia za pomocą pokrętła, 10 lub 9 (w zależności od lektury) -stopniowa regulacja siły tłumienia
Podsumowując...
B14 i B12 to to samo "prawie" problem jest tylko z ustawami, czyli jak często zmieniamy styl jazdy to lepsze B16 Jeśli raz sobie ustawimy co chcemy to opcją jest B14, natomiast B12 jest dobre na tor lub dla ludzi z mocnym kręgosłupem :D
47-116573 B14 komplet 3728,73 PLN
48-116541 B16 komplet 6498,75 PLN
Z tego co wyczytałem, (dla mnie) "wystarczająca" opcja to B14 bo:
B12- obniżenie w zakresie ok 40-50mm
B14- obniżenie w zakresie ok 30-50mm, zakres regulacji obniżenia wynoszący do 20mm
B16- obniżenie w zakresie ok 30-50mm, zakres regulacji obniżenia wynoszący do 20mm, Indywidualne ustawienie od najwyższej komfortu, regulacja siły odbicia i dobicia za pomocą pokrętła, 10 lub 9 (w zależności od lektury) -stopniowa regulacja siły tłumienia
Podsumowując...
B14 i B12 to to samo "prawie" problem jest tylko z ustawami, czyli jak często zmieniamy styl jazdy to lepsze B16 Jeśli raz sobie ustawimy co chcemy to opcją jest B14, natomiast B12 jest dobre na tor lub dla ludzi z mocnym kręgosłupem :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
sprezyna
Polecam firmę Vogtland sprężyny gleba a jak chcesz miec ,,komfort" to eibach pro kit
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Różnica między B14 a B16 jest taka, że B16 MA regulację siły tłumienia amora i do tego dostępną z zewnątrz, B14 jej nie ma wcale, w B14 żeby coś zmienić w nastawach amora trzeba go rozebrać, wymienić zaworki i złożyć - jedno (a może jedyne) z miejsc gdzie można taki zabieg wykonać to Zerkopol.neimaD pisze:46-189899 B12 komplet 2546,06 PLN
47-116573 B14 komplet 3728,73 PLN
48-116541 B16 komplet 6498,75 PLN
Z tego co wyczytałem, (dla mnie) "wystarczająca" opcja to B14 bo:
B12- obniżenie w zakresie ok 40-50mm
B14- obniżenie w zakresie ok 30-50mm, zakres regulacji obniżenia wynoszący do 20mm
B16- obniżenie w zakresie ok 30-50mm, zakres regulacji obniżenia wynoszący do 20mm, Indywidualne ustawienie od najwyższej komfortu, regulacja siły odbicia i dobicia za pomocą pokrętła, 10 lub 9 (w zależności od lektury) -stopniowa regulacja siły tłumienia
Podsumowując...
B14 i B12 to to samo "prawie" problem jest tylko z ustawami, czyli jak często zmieniamy styl jazdy to lepsze B16 Jeśli raz sobie ustawimy co chcemy to opcją jest B14, natomiast B12 jest dobre na tor lub dla ludzi z mocnym kręgosłupem :D