Witajcie.
Mam a6 2010r ze zwykłym zawieszeniem 1BA, po kupnie samochodu rzucało mi lekko tyłem stąd udałem się na ustawienie geometrii.
Poniżej wrzucam wydruk z ustawienia.
Pytania:
1. Z tego co zauważałem na wydruku to na maszynie wybrali "air suspension" a przecież mam
1BA. Czy różnią się parametry między pneumatyk a 1BA?
2. Mam zamiar założyć sprężyny H&R -40mm, po zamontowaniu jaki najlepiej wybrać zawias
w maszynie przy ustawianiu geometrii? dodam, że amortyzatory zostaną fabryczne
Geometria zawieszenia, obniżenie samochodu (foto)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 26 sty 2019, 01:01
- Imię: Dariusz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Geometria zawieszenia, obniżenie samochodu (foto)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Biały
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 26 sty 2019, 01:01
- Imię: Dariusz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Zdaje sobie z tego sprawę, że lepiej byłoby na pewno gdybym miał krótsze Amorki, no ale nie mam a używane kupić to loteria. Nowe natomiast z sline są bardzo drogie.repek92 pisze:Przy zmianie sprężyn a amortyzatory oryginalne to trochę zmienia sie warunki pracy dla amortyzatora a nie chcesz oryginalnego zawiasu np 1BE tez jest nizszy niz 1BA, a i amortyzator jest troche krótszy
Czy umiesz odpowiedzieć mi na pytanie jaki wybrać Zawias przy ustawieniu geometrii? Czy widełki z pneumatycznego zawiasu są inne niż do pozostałych?
Biały
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Różnica w kątach jest minimalna. Nie dawno robiłem u siebie geometrię i porównałem Twoje wyniki z moimi dla 1BA. Wszystkie mieszczą się w normie dla 1BA za wyjątkiem pochylenia tylnego prawego koła, które dla 1BA może wynosić -1*10', a masz -1*18'. Reszta jest w porządku. Jak będziesz zmieniał na -40 mm, to ustawiaj geometrię na 1BV, bo zawieszenie zostanie obniżone, a to się liczy. Amortyzator determinuje jedynie skuteczność tłumienia drgań.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 sty 2020, 17:57
- Imię: Darek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Brodnica
Cześć ja tak mam zrobione w moim poście pisałem że chce wrócić na oryginał.
W sobotę będę zdejmował właśnie takie sprężyny h&r i zakładał oryginały.
Ja na feldze 17 o profilu opony 225/50/r17 mam nie całe 1,5cm z przodu i 3 cm z tyłu
Bardzo ładnie wygląda, po za tym nic .
Jak wpadniesz w dziurę to jakby siekierą przez plecy i w dodatku we wszystkich koleinach przycieram podwoziem o asflat.
Ale jakbyś chciał to będę sprzedał takie sprężyny .
A i amorki nie nadają się fabryczne ponieważ one na tych sprężynach wogulę nie pracują. Powinny być gwintowane.
Na moim poście w zipie są zdjęcia jak to wygląda
W sobotę będę zdejmował właśnie takie sprężyny h&r i zakładał oryginały.
Ja na feldze 17 o profilu opony 225/50/r17 mam nie całe 1,5cm z przodu i 3 cm z tyłu
Bardzo ładnie wygląda, po za tym nic .
Jak wpadniesz w dziurę to jakby siekierą przez plecy i w dodatku we wszystkich koleinach przycieram podwoziem o asflat.
Ale jakbyś chciał to będę sprzedał takie sprężyny .
A i amorki nie nadają się fabryczne ponieważ one na tych sprężynach wogulę nie pracują. Powinny być gwintowane.
Na moim poście w zipie są zdjęcia jak to wygląda
