
Drgania-wibracje na nadwoziu
Witam Panowie, borykam się z podobnym problemem wibracji podczas jazdy.
Czy komuś udało się w pełni wyeliminować problem ? Znalezienie mechanika, który chciałby w pełni podjąć się tematu to w tych czasach chyba graniczy z cudem, bo jeśli sam nie powiem co zrobic/wymienić to sami nie podejmują żadnej inicjatywy...
Czy komuś udało się w pełni wyeliminować problem ? Znalezienie mechanika, który chciałby w pełni podjąć się tematu to w tych czasach chyba graniczy z cudem, bo jeśli sam nie powiem co zrobic/wymienić to sami nie podejmują żadnej inicjatywy...
Mateusz, z niecierpliwoscią czekam na Twoją relacje po wymianie. Tez praktycznie od zakupu borykam sie z drganiami i wyczailem ze wlansie na prawej flanszy jest taki luz, wydaje mi sie ze jeszcze wiekszy niz u Ciebie.
powiedz mi wogole jaki jest plan naprawy, co będziesz tam dokladnie wymienia i co rozkrecał. Mi sie wydawalo ze to gniazdo gdzie siedzi ta flansch jest wyrobione ale jak to naprawic nie mam pojecia dlatego narazie tak jeżdżę. pozdrawiam
powiedz mi wogole jaki jest plan naprawy, co będziesz tam dokladnie wymienia i co rozkrecał. Mi sie wydawalo ze to gniazdo gdzie siedzi ta flansch jest wyrobione ale jak to naprawic nie mam pojecia dlatego narazie tak jeżdżę. pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Na pewno to zrobię zanim założę letnie koła, bo wtedy mocniej jest to odczuwalne. Będę wymieniał trzy łożyska, pokrywę mechanizmu, dwa uszczelniacze oraz oczywiście olej. Problemem będzie dobór odpowiedniej podkładki regulacyjnej, ale będzie się tym martwił jak rozbiorę mechanizm. Wstępnie rozmawiałem z mechanikiem i wszystko będziemy robić z kanału. Do odkręcenia będą obie półosie oraz pokrywa mechanizmu. Nic więcej nie przewiduję
. Ogólnie luz jest bieżni łożyska, ktora zamontowana jest w pokrywie. Z czasem zaczyna się obracać i wyciera podkładkę regulacyjną. Tworzy się luz wzdłużny, który nie stanowi większego problemu, ponieważ jest kasowany na przegubie wewnętrznym i luz promieniowy, który jest właśnie problemem, który odczuwamy jako bicie.
[ Dodano: 2019-01-31, 14:40 ]
Części będę zamawiał i kupował na miejscu u oficjalnego dystrybutora ZF, bo mam do nich 45 km.

[ Dodano: 2019-01-31, 14:40 ]
Części będę zamawiał i kupował na miejscu u oficjalnego dystrybutora ZF, bo mam do nich 45 km.
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
mat1324, a orientowałeś się czy wszystkie łożyska będzie można wymienić ? nie są żadne prasowane itd? bo jesli by tak było to miejsca troche mało chyba ze jakiś sprzet do ewentualnego wprasowania, czyli ogólnie mówiąc masz na celu zlikwidowanie luzu na prawej flanszy?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net