Czy zwrotnica z lifta będzie pasowac do przedlifta??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 234
- Rejestracja: 02 maja 2015, 20:12
- Imię: Nie ma imienia
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie znam profilu
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Bytów
Czy zwrotnica z lifta będzie pasowac do przedlifta??
Witam mam pytanie czy zwrotnica od 3.0 tdi lift bedzie pasowac do 2.0 tdi 2005?? Wogole czy w c6 bylo duzo rodzajow zwrotnic tak jak a6 c5?? Czy byl jeden typ na wszystkie ogólnie dostepne jednostki (Mam na mysli pojemność od 2.0 do 3.2).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
W C6 są dwa rodzaje zwrotnic: 85 mm i 92 mm. Podane rozmiary odnoszą się do średnicy łożyska koła.
Zwrotnicę 92 mm miały silniki TDI V6 oraz benzynowe V8 i V10. Jedynie RS6 ma inną odmianę zwrotnicy 92 mm, ponieważ pochodzi ona z A8 D3. Wszystkie pozostałe silniki, czyli R4 i benzynowe V6 mają zwrotnicę 85 mm. Powyższy wykaz dotyczy całej generacji C6, czyli zaczynając od zwykłej A6, poprzez S6 czy Allroada, a kończąc na RS6.
Odpowiedź na Twoje pytanie, czy zwrotnica od 3.0 TDI będzie pasować do 2.0 TDI brzmi: nie
.
Zwrotnicę 92 mm miały silniki TDI V6 oraz benzynowe V8 i V10. Jedynie RS6 ma inną odmianę zwrotnicy 92 mm, ponieważ pochodzi ona z A8 D3. Wszystkie pozostałe silniki, czyli R4 i benzynowe V6 mają zwrotnicę 85 mm. Powyższy wykaz dotyczy całej generacji C6, czyli zaczynając od zwykłej A6, poprzez S6 czy Allroada, a kończąc na RS6.
Odpowiedź na Twoje pytanie, czy zwrotnica od 3.0 TDI będzie pasować do 2.0 TDI brzmi: nie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 234
- Rejestracja: 02 maja 2015, 20:12
- Imię: Nie ma imienia
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie znam profilu
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Bytów
A zaciski z 3.0 pasuja bez problemu, myślałem ze moze całą zwrotnice wrzuce bo mialem na oku za stowke z dobrym lozyskiem a u mnie buczec zaczyna a te lozyska dosyc drogie na przód.
[ Dodano: 2018-07-27, 08:27 ]
Mam jeszcze pytanie o gorne sruby mocowania amortyzatora. Wpadła mi jedna w ten profil zamkniety. Jest jakas szansa zeby ją wyjac?
[ Dodano: 2018-07-27, 08:27 ]
Mam jeszcze pytanie o gorne sruby mocowania amortyzatora. Wpadła mi jedna w ten profil zamkniety. Jest jakas szansa zeby ją wyjac?
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
A6 c6 2.0tdi blb
- mustafa160
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 09 lut 2020, 20:53
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Manchester
Re:
Jestem w trakcie kompletowania gratów celem upgrade'u hebli na S6 fabrycznie miałem 347mm tarczę i na 92mm piaście. Niestety w S6 zwrotnica jest inna bo odsadzenie tarczy jest inne. Niedaleko rozbierają na części RS6 i pytanie czy tarcza z zaciskami z S'ki wejdzie na zwrotnicę RS?mat1324 pisze: ↑21 lip 2018, 11:40W C6 są dwa rodzaje zwrotnic: 85 mm i 92 mm. Podane rozmiary odnoszą się do średnicy łożyska koła.
Zwrotnicę 92 mm miały silniki TDI V6 oraz benzynowe V8 i V10. Jedynie RS6 ma inną odmianę zwrotnicy 92 mm, ponieważ pochodzi ona z A8 D3. Wszystkie pozostałe silniki, czyli R4 i benzynowe V6 mają zwrotnicę 85 mm. Powyższy wykaz dotyczy całej generacji C6, czyli zaczynając od zwykłej A6, poprzez S6 czy Allroada, a kończąc na RS6.
Odpowiedź na Twoje pytanie, czy zwrotnica od 3.0 TDI będzie pasować do 2.0 TDI brzmi: nie.