A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Witam forumowiczów, posiadam a6 c6 allroad 2008r i mam problem dotyczący zawieszenie otóż.
w styczniu tego roku w czasie jazdy zapalała się migająca żółta kontrolka zawieszenia ze strzałkami góra i dól [raczej od lekkich mrozów] po czym nie można było przełączać trybu wysokości w MMI. Po wyłączeniu stacyjki i ponownym załączeniu wszystko wracało do normy i po kilku lub kilku dziecięciu km błąd powracał. Po nocnym postoju w ciepłym garażu większość dnia nie było problemow.
Błąd jaki wyrzucało to:
02645 - Zawory regulacji poziomu zawieszenia
003 - Usterka mechaniczna - Sporadyczny
stwierdziłem w końcu zawór oryginał miał prawo strzelić po latach wiec zakupiłem nowy ''Niemiecki" ze strony Aerosus. Zamontowałem po ruszeniu znów wyrzuciło błąd ten sam ale później ucichło i w ciągu 5 miesięcy jeszcze może z 4 razy błąd się powtórzył ale po zabawie stacyjką wszystko wracało do normy aż w końcu kilka dni temu zawór strzelił na amen za każdym razem po przejechaniu 500m / 2km / max 3 km wyrzucało ten sam błąd:
02645 - Zawory regulacji poziomu zawieszenia
003 - Usterka mechaniczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100011
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 15
Wew. licznik błędów: 177
Przebieg: 224306 km
Więc zespół zaworów chciałem odesłać na reklamacje ale szanse były marne ponieważ dodzwonić się nie było można odzewu na wiadomości na stronie tez nie było wiec zakupiłem kolejny blok zaworowy tym razem z ali ali za 3 stówki [same pozytywne koment.] po tym jak otrzymałem i zamontowałem dokonałem adaptacji zrobiłem wszystko na tip top wyjeżdżam z garażu jadeee 3km i znów błąd.. myśle sobie ***** *** nowy zawór i ten sam błąd 02645. Miedzy czasie udało mi się skontaktować ze sklepem i odesłać ten zespół zaworów na gwarancje.
Dodam iż auto po nocy lub po paru nocach stoi jak go zostawiłem nie opuszcza się, z podnoszeniem tez nie ma problemu idzie szybko do góry. Robiłem tez te ogólne Testy akumulator ciśnienia itd. i tez było wszystko OK.
Kolejnego dnia rano wziąłem kompa, program i pojechałem do pracy mam około 5km, po wyjechaniu 300m od domu znów błąd zgasiłem odpaliłem kolejne 500m to samo dojechałem do pracy rano o godzinie 6 po skończonej pracy godzina 18 przed uruchomieniem silnika podłączyłem komputer kasuje błąd wchodzę w bloki pomiarowe kanał 003 i 006
kanał 003:
pierwsze pole [po lewe]j: ciśnienie było około 12 bar wiec chyba nie tak złe
drugie pole [środkowe]: było około 3 bar ale myślę ze to pole nie jest istotne
trzecie pole [po prawej] : to tez chyba niema znaczenia.
kanał 006:
jedyne co mnie interesowało to kiedy załącza się kompresor
Wiec odpalam auto ruszam rozpędzam do 40/50 i jadę stała prędkością staram się nie zejść poniżej 30 aby kompresor się nie wyłączył bo kiedy zwolnię poniżej 30 km/h i kompresor wyłączy się zanim napompuje do 16 bar tez wyrzuca błąd [02645]. Dobra jadę kompresor załączony i pompuje około 4 min do ciśnienia 15,8 bar po czym kompresor gaśnie mija 2 sec i błąd [02645] ten sam co zawsze. Zatrzymuje się kasuje błąd podnoszę auto do max i opuszczam na poziom automatyczny [2 kreski] ciśnienie spada do około 11,5 bar i znowu ruszam mija 30 km/h załącza się kompresor i pompuje jadę około 40/50 km/h dochodzi 16 bar znowu kompresor się wyłącza mija 2 sec i znowu błąd [02645] zatrzymuje się kasuje błąd i już nie podnoszę auta zostaje na wysokości automatycznej [2 kreski] ciśnienie 15,8 bar droga do domu 4km już bez błędu.
Wydaje mi się że póki ciśnienie nie spadnie i kompresor się nie rusza błąd nie wyskoczy chociaż na dalszej trasie tego nie testowałem
Myślę też że problem nie dotyczy zaworów chociaż błąd świadczy o nich
Czy miał ktoś taki problem??? lub ktoś mógłby podpowiedzieć co mogę jeszcze sprawdzić bo już ręce opadają
a może zawory faktycznie lipne i zostaje czekać na rozpatrzenie reklamacji tych wcześniejszych zaworów
Proszę o pomoc.
w styczniu tego roku w czasie jazdy zapalała się migająca żółta kontrolka zawieszenia ze strzałkami góra i dól [raczej od lekkich mrozów] po czym nie można było przełączać trybu wysokości w MMI. Po wyłączeniu stacyjki i ponownym załączeniu wszystko wracało do normy i po kilku lub kilku dziecięciu km błąd powracał. Po nocnym postoju w ciepłym garażu większość dnia nie było problemow.
Błąd jaki wyrzucało to:
02645 - Zawory regulacji poziomu zawieszenia
003 - Usterka mechaniczna - Sporadyczny
stwierdziłem w końcu zawór oryginał miał prawo strzelić po latach wiec zakupiłem nowy ''Niemiecki" ze strony Aerosus. Zamontowałem po ruszeniu znów wyrzuciło błąd ten sam ale później ucichło i w ciągu 5 miesięcy jeszcze może z 4 razy błąd się powtórzył ale po zabawie stacyjką wszystko wracało do normy aż w końcu kilka dni temu zawór strzelił na amen za każdym razem po przejechaniu 500m / 2km / max 3 km wyrzucało ten sam błąd:
02645 - Zawory regulacji poziomu zawieszenia
003 - Usterka mechaniczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100011
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 15
Wew. licznik błędów: 177
Przebieg: 224306 km
Więc zespół zaworów chciałem odesłać na reklamacje ale szanse były marne ponieważ dodzwonić się nie było można odzewu na wiadomości na stronie tez nie było wiec zakupiłem kolejny blok zaworowy tym razem z ali ali za 3 stówki [same pozytywne koment.] po tym jak otrzymałem i zamontowałem dokonałem adaptacji zrobiłem wszystko na tip top wyjeżdżam z garażu jadeee 3km i znów błąd.. myśle sobie ***** *** nowy zawór i ten sam błąd 02645. Miedzy czasie udało mi się skontaktować ze sklepem i odesłać ten zespół zaworów na gwarancje.
Dodam iż auto po nocy lub po paru nocach stoi jak go zostawiłem nie opuszcza się, z podnoszeniem tez nie ma problemu idzie szybko do góry. Robiłem tez te ogólne Testy akumulator ciśnienia itd. i tez było wszystko OK.
Kolejnego dnia rano wziąłem kompa, program i pojechałem do pracy mam około 5km, po wyjechaniu 300m od domu znów błąd zgasiłem odpaliłem kolejne 500m to samo dojechałem do pracy rano o godzinie 6 po skończonej pracy godzina 18 przed uruchomieniem silnika podłączyłem komputer kasuje błąd wchodzę w bloki pomiarowe kanał 003 i 006
kanał 003:
pierwsze pole [po lewe]j: ciśnienie było około 12 bar wiec chyba nie tak złe
drugie pole [środkowe]: było około 3 bar ale myślę ze to pole nie jest istotne
trzecie pole [po prawej] : to tez chyba niema znaczenia.
kanał 006:
jedyne co mnie interesowało to kiedy załącza się kompresor
Wiec odpalam auto ruszam rozpędzam do 40/50 i jadę stała prędkością staram się nie zejść poniżej 30 aby kompresor się nie wyłączył bo kiedy zwolnię poniżej 30 km/h i kompresor wyłączy się zanim napompuje do 16 bar tez wyrzuca błąd [02645]. Dobra jadę kompresor załączony i pompuje około 4 min do ciśnienia 15,8 bar po czym kompresor gaśnie mija 2 sec i błąd [02645] ten sam co zawsze. Zatrzymuje się kasuje błąd podnoszę auto do max i opuszczam na poziom automatyczny [2 kreski] ciśnienie spada do około 11,5 bar i znowu ruszam mija 30 km/h załącza się kompresor i pompuje jadę około 40/50 km/h dochodzi 16 bar znowu kompresor się wyłącza mija 2 sec i znowu błąd [02645] zatrzymuje się kasuje błąd i już nie podnoszę auta zostaje na wysokości automatycznej [2 kreski] ciśnienie 15,8 bar droga do domu 4km już bez błędu.
Wydaje mi się że póki ciśnienie nie spadnie i kompresor się nie rusza błąd nie wyskoczy chociaż na dalszej trasie tego nie testowałem
Myślę też że problem nie dotyczy zaworów chociaż błąd świadczy o nich
Czy miał ktoś taki problem??? lub ktoś mógłby podpowiedzieć co mogę jeszcze sprawdzić bo już ręce opadają
a może zawory faktycznie lipne i zostaje czekać na rozpatrzenie reklamacji tych wcześniejszych zaworów
Proszę o pomoc.
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Hej ,
Napisałeś ,że kompresor pompuje codziennie aż 4 minuty - u mnie po calonocnnym postoju trwa to kilka sekund . Nawet jak załaduje auto po dach bagażami pompuje może z 2 minuty ( nigdy tego nie mierzyłem ) ."Dobra jadę kompresor załączony i pompuje około 4 min do ciśnienia 15,8 bar po czym kompresor gaśnie mija 2 sec i błąd [02645] ten sam co zawsze. "
Może warto zinteresować się kompresorem
A zespół zaworów pasuje z A8 można dostać używany za 30zł
Pozdrawiam
Napisałeś ,że kompresor pompuje codziennie aż 4 minuty - u mnie po calonocnnym postoju trwa to kilka sekund . Nawet jak załaduje auto po dach bagażami pompuje może z 2 minuty ( nigdy tego nie mierzyłem ) ."Dobra jadę kompresor załączony i pompuje około 4 min do ciśnienia 15,8 bar po czym kompresor gaśnie mija 2 sec i błąd [02645] ten sam co zawsze. "
Może warto zinteresować się kompresorem

A zespół zaworów pasuje z A8 można dostać używany za 30zł

Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
barteklca myślę ze to nie kompresor jest problemem chodź może i słabo pompuje to myślę ze póki działa to nie ma co się odyzwać.
Co do zaworów dziś otrzymałem te zareklamowane zawory (nowe) po zamontowaniu, uruchomieniu i ogarnięciu adaptacji znów ten sam błąd ... ale zauważyłem w blokach pomiarowych że wysokości miedzy stronami prawa lewa nie są podobne i zastanawiam się czy to nie może wpływać na ten błąd 02645
lewy przód: - 5.0 mm
prawy przód: 5.0 mm
lewy tył: 0.0 mm
prawy tył 1.0 mm
powiedzcie mi koledzy czy ta rozbieżność pomiędzy czujnikiem wysokości prawym przednim a lewym przednim może wyrzucać błąd 02645 ?
zauważyłem że na lewym przednim mam zgnite mocowanie tego czujnika i jak złapać ręką to da się go przegiąć może to jest całym problemem ?
Co do zaworów dziś otrzymałem te zareklamowane zawory (nowe) po zamontowaniu, uruchomieniu i ogarnięciu adaptacji znów ten sam błąd ... ale zauważyłem w blokach pomiarowych że wysokości miedzy stronami prawa lewa nie są podobne i zastanawiam się czy to nie może wpływać na ten błąd 02645
lewy przód: - 5.0 mm
prawy przód: 5.0 mm
lewy tył: 0.0 mm
prawy tył 1.0 mm
powiedzcie mi koledzy czy ta rozbieżność pomiędzy czujnikiem wysokości prawym przednim a lewym przednim może wyrzucać błąd 02645 ?
zauważyłem że na lewym przednim mam zgnite mocowanie tego czujnika i jak złapać ręką to da się go przegiąć może to jest całym problemem ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Koledzy, objaw jest taki że po ruszeniu i zatrzymaniu się wyrzuca błąd albo po przejechaniu kawałka też wyrzuca błąd 02645. Lecz nie zawsze tak jest, czasem się uda że błędu nie ma ostatnio przejechałem 50 km po dziurach przełączałem nawet tryby na allroad i na dynamic i nic nie wyrzucilo aż do zatrzymania się i ponownego uruchomienia i jazdy, wczoraj wymieniłem jeden czujnik wysokosci prawy przód bo miał spore luzy i problem taki sam, adoptowalem zawieszenie już kilka razy i nic to nie daje, w najbliższym czasie biorę się za regenerację kompresora może faktycznie za słabo już pompuję, czytałem na niemieckich stronach że ktoś miał to samo co ja i po wymianie kompresora wszystko się uspokoiło.
Także ogarnę kompresor i zobaczymy
Także ogarnę kompresor i zobaczymy

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
kompresor ogarniałem i nic sie nie zmieniło lecz rozebrałem i przeczyscilem elektrozawór upustowy i tak jakby pomogło i tydzien było dobrze lecz w blokach pomiarowych nie pokazywało cisnienia na akumulatorze i ciśnienia bezpośrednio z kompresora nie wiem jak to jeździło ale ok aż do dziś, był problem z opuszczaniem nie chciał schodzic na poziom normalny a na dynamic to juz prawie wgl, błedów nie było stał dośc wysoko, jak juz udało sie cos zejsc to do góry bez problemu szedł szybko, zamontowałem inny blok zaworowy, na którym wyskakuje bład 02645 ale na nim ciśnienie pokazuje ok wiec mam 2 zawory: jeden brak info o ciśnieniu a drugi wyrzuca bład 02645 nawet na postoju także chyba poprostu nie mam szczescia do zakupow i przyjdzie mi kupic 3 zawór, a tak poza tym w dodatku strzelił miech z przodu...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Miałem podobne objawy,że po wykasowaniu błędu i przejechaniu 300m do 1km wyskakiwał błąd i wchodził w tryb awarii.A błędy co chwilę inne.Dopiero kiedy,wysokość kół na nowo wprowadziłem do bloków pomiarowych i zapisałem nowe dane-żadnych błędów już nie ma.Śmiga aż miło.
Robiłeś na nowo adaptację zawieszenia?
Robiłeś na nowo adaptację zawieszenia?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Kolego adaptację to dosłownie już z 20 razy, chodź dziwi mnie że gdy spojrzeć na czujnik prawy z lewy przod to ramienia są jedno wyżej od drugiego, na vcds też pokazuje prawy np. 5 a lewe -7 nawet po adaptacji nigdy nie są równo
Dodano po 4 minutach 8 sekundach:
Niestety dalej walczę, zmieniłem miech bo strzelił, zaworu już 4 założone od a8 i nie pomaga teraz bede zmieniał sterownik bo już nie wiem gdzie szukać A tak poza tym to jeszcze ostatnio ma problem z opuszczeniem się, podnosi moment dopóki błąd nie rozłączy ale opuszcza się bardzo opornie
Dodano po 4 minutach 8 sekundach:
Niestety dalej walczę, zmieniłem miech bo strzelił, zaworu już 4 założone od a8 i nie pomaga teraz bede zmieniał sterownik bo już nie wiem gdzie szukać A tak poza tym to jeszcze ostatnio ma problem z opuszczeniem się, podnosi moment dopóki błąd nie rozłączy ale opuszcza się bardzo opornie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Sterownik podmieniałem nie pomogło, kupie kolejne zawory używkę bo chyba juz nie ma co sprawdzać dalej i szukać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 maja 2021, 18:21
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Witammotogold pisze: ↑01 wrz 2020, 21:42Miałem podobne objawy,że po wykasowaniu błędu i przejechaniu 300m do 1km wyskakiwał błąd i wchodził w tryb awarii.A błędy co chwilę inne.Dopiero kiedy,wysokość kół na nowo wprowadziłem do bloków pomiarowych i zapisałem nowe dane-żadnych błędów już nie ma.Śmiga aż miło.
Robiłeś na nowo adaptację zawieszenia?
A jakie wartości podałeś przy adaptacji?
Ja znalazłem gdzieś dane w linku
https://www.ross-tech.com/vag-com/cars/ ... ntrol.html
Z tego wynika że A6 C6 powinno mieć
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)
Po zakodowaniu sprawdziłem Mass Block i mam wartości na kanale 011
-3,0 1.0 00 -2 [mm]
Rozbieżności nieduże ale są.
Niestety później pojawił się błąd
01780 - Sensor for Vehicle Leveling
003 - Mechanical Failure - Intermittent
I tak w kółko, powraca, kasuję, adaptacja i znowu
Czy może jakiś pomysł i jakie wartości podałeś przy adaptacji?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Cześć
Przy adaptacji podajesz wartości rzeczywiste.Czyli takie,jak ci miarka podaje na zmierzonym kole.Po to własnie robisz adaptację.Wtedy automatycznie komputer ustawia i koryguje do wartości prawidłowych.
Tutaj masz poglądowy filmik,jak to zrobić.
https://www.youtube.com/watch?v=WT6_Wva ... rsztatDory
Przy adaptacji podajesz wartości rzeczywiste.Czyli takie,jak ci miarka podaje na zmierzonym kole.Po to własnie robisz adaptację.Wtedy automatycznie komputer ustawia i koryguje do wartości prawidłowych.
Tutaj masz poglądowy filmik,jak to zrobić.
https://www.youtube.com/watch?v=WT6_Wva ... rsztatDory
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 sie 2012, 15:31
- Lokalizacja: kietrz
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Witam odświeżam temat, czy ktoś poradził sobie z tym błędem 02645 Zawory regulacji poziomu zawieszenia. W mojej A6 C6 padł kompresor, po jego wymianie ciągle wyskakuje powyższy błąd. Założyłem inny blok zaworów i nic nie pomogło. Proszę o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Jeśli blad pokazuje zawory to tak jest. Przerabiałem to wymieniając 3 razy
Dodano po 1 minucie 24 sekundach:
Nawet nowy blok zaworów może okazać się niesprawny miałem tak w razy
Dodano po 23 sekundach:
2razy*
Dodano po 1 minucie 24 sekundach:
Nawet nowy blok zaworów może okazać się niesprawny miałem tak w razy
Dodano po 23 sekundach:
2razy*
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 cze 2022, 21:41
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Witam,
Mam pytanie, czy blok zaworowy od A8 pasuje do A6 ? tj czy 4F0616013 zamienia się na 4E0616014 lub 14B, dzięki
Mam pytanie, czy blok zaworowy od A8 pasuje do A6 ? tj czy 4F0616013 zamienia się na 4E0616014 lub 14B, dzięki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
4E0 to poprzedniki 4F0. Nawet w A8 były montowane bloki od A6
.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 lip 2022, 08:56
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SKOŁYSZYN
Re: A6 C6 Allroad problem z pneumatyką.
Witam szanowne Forum
temat napewo był poruszany ale nie moge sie dogrzebać wątku mianowicie;
posiadam audi a6c6 , pneumatyka autko z 2007r. mechanicy ostatnio wymienili mi łożysko z tyłu koła podejrzewam ze nie właczyli trybu podnośnika w aucie. Teraz po przejechaniu około 1km świeci się żółta lampka od zawieszenia zawieszeszeenia i wszystkie tryby regulacji zawieszenia są nieaktywne , po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu lampka gaśnie i zawieszeniem można sterować. Zostawiłem dzisiaj autko w trybie podniesienia na cała noc nie opadło ( mierzyłem metrem wartość 380mm mniej wiecej od środka koła) Czy zaieszenie mogło sie rozkalibrować
czy może pomóc sama adaptacja zawieszenia 
z góry dziekuje za podpowiedzi

posiadam audi a6c6 , pneumatyka autko z 2007r. mechanicy ostatnio wymienili mi łożysko z tyłu koła podejrzewam ze nie właczyli trybu podnośnika w aucie. Teraz po przejechaniu około 1km świeci się żółta lampka od zawieszenia zawieszeszeenia i wszystkie tryby regulacji zawieszenia są nieaktywne , po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu lampka gaśnie i zawieszeniem można sterować. Zostawiłem dzisiaj autko w trybie podniesienia na cała noc nie opadło ( mierzyłem metrem wartość 380mm mniej wiecej od środka koła) Czy zaieszenie mogło sie rozkalibrować


z góry dziekuje za podpowiedzi
