Zmiana zawieszenia z 1BA na 1BE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Jak zrobię to wrzucę foto :D Właśnie dzisiaj przyszły amorki do tyłu 1BE :D
Czekam krts na Twój pomiar tyłu bo nie wiem czy wkładać te sprężyny jak Twoje czy kategorie wyżej bo chce żeby tył nie był niżej od przodu.
Pozdro
Czekam krts na Twój pomiar tyłu bo nie wiem czy wkładać te sprężyny jak Twoje czy kategorie wyżej bo chce żeby tył nie był niżej od przodu.
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
Springi które kupiłem na tył to także byłby hard core i teraz mam dylemat co założyć.bboykoti pisze: Fakt że zależy to jeszcze od nacisku na osie ale szczególnie jeżeli chodzi o tył, bo przód prawie wszyscy będą mieli taki sam (nie wiem czy bogatsze wyposażenie i ewentualnie automat może wpłynąć na nacisk osi). O tylnej osi najbardziej może decydować oryginalny hak
Tutaj bardziej trzeba patrzyć na wysokość sprężyny
Dla przykładu przód dla 1BA ma rozmiar sprężyny ok. 355 x 135 a dla 1BE już 300 x 140
Tył 1BA to 273 x 148 a 1BE 240 x 150 słabsza i 240 x 160 ta mocniejsza.
Także dla 1.8T:
Przód 1BE
1 x brązowy 2 x niebieski
Tył 1BE
1 x żółty 1 x brązowy
lub (LPG + hak)
1 x żółty 2 x brązowy
Ja już kupiłem springi na przód (ciężej dostać), teraz jeszcze tył i będę zakładał jednak szybciej niż myślałem :D
Pozdro
dzisiaj dzwoniłem do gostka z allegro który ma w ofercie właśnie springi 1 x żółty i 1 x brązowy z zapytaniem o ich wysokość i co się okazało? Ok 280mm. Jak więc auto można na nich obniżyć? Jest możliwość że są sprężyny o tych samych oznaczeniach a innych wysokościach? Mam już mętlik.Bo nie chcę ani za mało ani za dużo.
Kolega mrporpoise zaprezentował swoje autko, jak dla mnie to moje 1-2 cm w dół i było by ok.
Mam prośbę do wszystkich którzy maja doświadczenia w tym temacie ażeby przedstawili foto oraz dokładnie podali co założyli ażeby uzyskać efekt ze zdjęcia wraz z rozmiarem felgi, opony i odległości nadkola od podłoża. Każdy będzie mógł łatwo dobrać coś dla siebie.
Aha ważna sprawa czy po montażu zestawu obniżającego luzowaliście śruby mocujące tuleje wahaczy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Właśnie dzisiaj przyszły do mnie sprężyny 1BE do tyłu o oznaczeniu 1 x żółta 2 x brązowa czyli mniej obniżająca niż ta z 1 x brąz a ma wysokośc 240mm więc może sprzedawca coś mierzyć nie umie :D
Szybkie przygotowanie, już mam też amorki i wkładam do autka tył
Ja nie rozkręcałem bo 2,4cm to nie duża różnica, ale u Ciebie poszła z 5,5cm to już sporo
Pozdro
Szybkie przygotowanie, już mam też amorki i wkładam do autka tył
Ja nie rozkręcałem bo 2,4cm to nie duża różnica, ale u Ciebie poszła z 5,5cm to już sporo
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
bboykoti, Na jutro inny allegrowicz ma mi pomierzyć springi.
Mam do Ciebie prośbę i jest to dość ważne. Chciałbym żebyś pomierzył maksymalna długość amora 1ba i 1be. Muszę wiedzieć czy jest różnica a jak jest to jaka. Sprężyny które kupiłem są na tyle krótkie że istniała by szansa że na amorach 1ba mogły by wypaść.
Za nim obniżyłem auto stało na wysokości ok 69 cm na kole 225/55/16 wyszło ok 62.5 po poluzowaniu wahaczy jeszcze siadło ok 0,5-0,7 cm. Przy kole 205/55/16 podejrzewam wysokość między 60,5 a 61 cm. Już kilka przypadkowych osób mnie pytało czy jest możliwe skręcenie kół
Mam do Ciebie prośbę i jest to dość ważne. Chciałbym żebyś pomierzył maksymalna długość amora 1ba i 1be. Muszę wiedzieć czy jest różnica a jak jest to jaka. Sprężyny które kupiłem są na tyle krótkie że istniała by szansa że na amorach 1ba mogły by wypaść.
Za nim obniżyłem auto stało na wysokości ok 69 cm na kole 225/55/16 wyszło ok 62.5 po poluzowaniu wahaczy jeszcze siadło ok 0,5-0,7 cm. Przy kole 205/55/16 podejrzewam wysokość między 60,5 a 61 cm. Już kilka przypadkowych osób mnie pytało czy jest możliwe skręcenie kół
bboykoti, ale się uczepiłeś tego przodu. Ja mam żółte amory oraz czerwone sprężyny firmy FK na przodzie.
Na tył natomiast mam sprężyny niższe niż te od 1be o oznaczeniu kropek 1 x brąz 1x żółty i na seryjnych amorach od 1ba jest taka możliwość że mogą wypaść. Dlatego skoro masz amory z 1be to pytam czy one mają taka samą długość czy może są krótsze i by mi podeszły.
Na tył natomiast mam sprężyny niższe niż te od 1be o oznaczeniu kropek 1 x brąz 1x żółty i na seryjnych amorach od 1ba jest taka możliwość że mogą wypaść. Dlatego skoro masz amory z 1be to pytam czy one mają taka samą długość czy może są krótsze i by mi podeszły.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
OK, zmierzę Ci jutro i dam znać
Pozdro
[ Dodano: 2014-03-10, 10:56 ]
650mm od środka otworu na śrubę mocującą do końca amorka po max wychyleniu.
Pozdro
[ Dodano: 2014-03-25, 13:02 ]
1BE założone też z tyłu.
Pomiary:
Przód 65,2
Tył 66
Teraz jest tak jak chciałem, wizualnie wygląda równiutko, ale gdybym założył 1 x żólty 1 x brązowy to nie był bym zadowolony bo tył by siedział za nisko. Wszystko przez LPG i Audio
Pozdro
Pozdro
[ Dodano: 2014-03-10, 10:56 ]
650mm od środka otworu na śrubę mocującą do końca amorka po max wychyleniu.
Pozdro
[ Dodano: 2014-03-25, 13:02 ]
1BE założone też z tyłu.
Pomiary:
Przód 65,2
Tył 66
Teraz jest tak jak chciałem, wizualnie wygląda równiutko, ale gdybym założył 1 x żólty 1 x brązowy to nie był bym zadowolony bo tył by siedział za nisko. Wszystko przez LPG i Audio
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga