Zawieszenie SKV Germany - wahacze i końcówki drążków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 26 lip 2015, 20:42
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
http://allegro.pl/zestaw-wahaczy-audi-a ... 38314.htmlkierowiec pisze:Chciałbym się dowiedzieć gdzie można kupić te wahacze. Pozdrawiam.
Wg. sprzedającego te wahacze pasują do mojego, więc i do twojego również powinny.
podajemy najtansze znalezione na allegro
04SKV100 - to nr producenta SKV dla zestawu do aut produkowanych do połowy 2001 roku (do numeru nadwozia 4B_2_031500):
http://allegro.pl/wahacze-zestaw-skv-au ... 00163.html
04SKV115 - to nr producenta SKV dla zestawu do aut produkowanych od połowy 2001 roku (auta ze zwrotnicą aluminiową od numeru nadwozia 4B_2_031500):
http://allegro.pl/zestaw-wahaczy-audi-a ... 38314.html
Różnica między zawieszeniem przedliftowym i poliftowym jest jedynie jedynie w średnicy stożka
Wahacz do przedlifta ma średnicę stożka sworznia w dolnych wahaczach przednich (zarówno lewym jak i prawym) mierzoną pod gwintem ok 21mm
Wahacz do aut poliftowych z aluminiową zwrotnicą ma średnicę stożka sworznia w dolnych wahaczach przednich (zarówno lewym jak i prawym) mierzoną pod gwintem ok 16 mm
oba wahacze zestawione obok siebie:
Pozostałe elementy zestawu łącznie ze śrubami są jednakowe.
04SKV100 - to nr producenta SKV dla zestawu do aut produkowanych do połowy 2001 roku (do numeru nadwozia 4B_2_031500):
http://allegro.pl/wahacze-zestaw-skv-au ... 00163.html
04SKV115 - to nr producenta SKV dla zestawu do aut produkowanych od połowy 2001 roku (auta ze zwrotnicą aluminiową od numeru nadwozia 4B_2_031500):
http://allegro.pl/zestaw-wahaczy-audi-a ... 38314.html
Różnica między zawieszeniem przedliftowym i poliftowym jest jedynie jedynie w średnicy stożka
Wahacz do przedlifta ma średnicę stożka sworznia w dolnych wahaczach przednich (zarówno lewym jak i prawym) mierzoną pod gwintem ok 21mm
Wahacz do aut poliftowych z aluminiową zwrotnicą ma średnicę stożka sworznia w dolnych wahaczach przednich (zarówno lewym jak i prawym) mierzoną pod gwintem ok 16 mm
oba wahacze zestawione obok siebie:
Pozostałe elementy zestawu łącznie ze śrubami są jednakowe.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7161
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Może wrzucę wartość NM nakrętek zawieszenia, rozmawiałem na ten ten temat z kolegą Marcinem:
- górne wahacze do mocowania kolumny - 50 NM + 90 stopni
- górne wahacze - długa śruba w zwrotnicy - 40 NM
- mocowanie kolumny 3 śruby w komorze silnika - 75 NM
- dolny prosty i banan do sanek - 70 NM + 180 stopni
- dolny prosty i banan do zwrotnicy - 100 NM żeliwna zwrotnica , 110 alu zwrotnica
- amortyzator do prostego wahacza - 90 NM + 90 stopni
- łącznik stabilizatowa do wahacza - 40 NM + 90 stopni
- łącznik stabilizatora do stabilizatora - 60 NM
- górne wahacze do mocowania kolumny - 50 NM + 90 stopni
- górne wahacze - długa śruba w zwrotnicy - 40 NM
- mocowanie kolumny 3 śruby w komorze silnika - 75 NM
- dolny prosty i banan do sanek - 70 NM + 180 stopni
- dolny prosty i banan do zwrotnicy - 100 NM żeliwna zwrotnica , 110 alu zwrotnica
- amortyzator do prostego wahacza - 90 NM + 90 stopni
- łącznik stabilizatowa do wahacza - 40 NM + 90 stopni
- łącznik stabilizatora do stabilizatora - 60 NM
Ostatnio zmieniony 10 maja 2016, 22:39 przez bendzji, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7161
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
górne montujemy na odległość od podstawy kolumny do wahaczy powinna wynośić 57 mm +/- 2mm
Ja robiłem zawsze tak że jeśli widziałem że wahacze z fabrycznego montażu to najpierw odkręcałem jeden i ustawiałem do drugiebo
Ja robiłem zawsze tak że jeśli widziałem że wahacze z fabrycznego montażu to najpierw odkręcałem jeden i ustawiałem do drugiebo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2016, 10:28 przez bendzji, łącznie zmieniany 1 raz.
- CykCyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 15 gru 2014, 17:09
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Trzcińsko-Zdrój
Ja u siebie jak wymieniałem górne to dokręcałem je po opuszczeniu auta ze zdjętym kołem, a pod dolny wahacz podstawiałem kołek odmierzony dokładnie tak, aby auto stało tak jak gdyby koło było na miejscu. Myślę, że sposób prosty, a dostęp do śrub jest bezproblemowy i zawias jest wtedy ustawiony jak trzeba. Po wymianie zrobiłem już koło 5k km i wszystko tam gra.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga