Auto "z ledwoscia" przeszlo badanie techniczne i mam do wymiany:
- wahacze gora przod
- wahacze dolne (ale chyba tylko banany, albo jeden z tych dolnych) obie strony
- koncowka drazka prawa strona
Zastnawiam sie czy wymieniac w takiej sytuacji cale zawieszenie czy tez tylko wymienione elementy.
Mechanik poleca firme SWAG
Calosc zawieszeni to 1300PLN.
Jaka jest Wasza opinia o tej firmie?
Uzywalem jej wahaczy w moim poprzednim A4 i te elementy wytrzymywaly 25-40tys. km

Dodatkowo mam do wymiany artyzatory z tylu i poniewaz mam sportowe zawieszenie, czyli za niskie jak na polskie drogi to chce wsadzic normalne sprezyny i normalne amrtyzatory.
Teraz pytanie czy warto wsadzic jeszcze 600 PLN zeby zrobic to samo z przodu gdzie amortyzatory sa podobno OK.
Generalnie kwota jaka musze zaplacic za czesci troche mnie powala.
Prawie 3 tys PLN do samochodu ktory ma 15lat

No ale mam dlugi wyjazd zagraniczny w trudny teren (dlatego to sportowe zawieszenie chce zmienic) i chce miec to auto sprawne.
Pytanie tylko czy nie da sie tego zrobic jakos taniej, bo szczerze to nie wiem czy chce mi sie tym samochodem jezdzic dluzej niz jeden sezon, a jak wpakuje 3tys. to chyba bede jezdzil nim nastepne 2-3
