Opisze co i jak dla chętnych którzy chcą się za to zabrać
Na początek kilka ogólnych uwag:
Ja początkowo zabrałem się za to sam pod garażem z wielkim zapałem lecz po godzinie doszłem do wniosku że nie jestem dostatecznie przygotowany.
Mianowicie brak kluczy ( dobrej jakości ) 18 , 21
Doszłem do wniosku że chyba spasuję i zadzwoniłem do kolegi na warsztacik i okazało sie że ma wolny czas.
Więc jedynka i ogień na warsztat.
Teraz do sedna sprawy , pokolei .
odkręcamy osłonę belki , cztery nakrędki na klucz 10 i mały wkręt na torx ( nie znam rozmiaru ale mały )
Podnosimy autko na podnosniku z wymianianej strony ( to chyba jasne :lol: ) i luzujemy śruby ( klucz 18 ) przykręcone do podwozia.
Drugim podnośnikiem podpieramy belkę gdyż pręży nam sprężyna , żeby nie opadła.
luzujeny śrubę łączącą tuleje z belką ( klucz 21 )
Następnie odkręcamy całkowicie śruby od podwozia , tuleja powinna nam opaść do dołu.
Nastepnie odkręcamy nakrędkę ze śruby łaczącej z belką , wysuwamy daną śrubę i mamy zużytą tuleję w ręce.
Zakładamy nową tuleje i składamy wszystko w odwrotnej kolejności.
Jedyny wyjątek to :
Najpierw przykręcamy na maksa tuleje do podwozia trzema śrubami a dopiero po opuszczenuiu auta z podnośnika dokręcamy na maksa śrubę mocującą tuleje z belką.
Jeżeli macie pytania o szczegóły , które ominołem po piszcie postaram się pomóc.
Miłej wymiany
