Chciałem sie Was poradzic moze ktos wie w czym problem
Własnie wrociłem z garażu , miałem zamiar wymienic oba przeguby , a na chwile obecna nie udało sie ruszyc nawet pierwszego,
Problem w tym ze niby robiłem wszystsko ksiązkowo
Najpierw poluzowałem tą śrube srodkowa od przegubu jeszcze na opuszczonym samochodzie
Nastepnie, odkreciłem koło, wykreciłem ta poluzowana srodkową srube
I w tym momencie pojawił sie problem
Bo zabrałem sie ( zgodnie z porada forumowicza) za wachacze dolne
Odkręciłem obie sruby dwóch dolnych wachaczy , od tego co biegnie do niego amortyzator i drugi z tym ze gdy juz poluzowałem i odkreciłem nakrętke za cholere nie dało sie wybic tych srub, probowąłem roznych metod aczkolwiek nie chciałem przesadzac z siła aby nie uszkodzic gwintu tych śrub
I w tym momencie utknałem, juz nawet nie wiedziałem czy jest sens zabierac sie za górne wachacze jak inny kolega radził
Dodam tylko ze wszystskie narzedzia czesci włacznie z garazem z kanałem mam do dyspozycji
Prosze o pomoc , bo nie wiem czy sobie odpuscic czy jechac juz do mechaniora
Pozdrawiam
[ A6 C5 2,5 TDI ] Wymiana przegubu zew.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
witam ja jak robilem z tego co pamietam odkrecalem jeden dolny wachacz jak sie zapieklo ciezko jest zeby to wyszlo sa specjalne sciagacze ale jak robisz sam wez jakis 2metry pred zaprzyj o cos tylko nie o silnik czy o skrzynie bo widzialem przypadek ze koles zrobil dziure w silniku hehe zaprzyj o zawieszenie i musisz duza sila nacisnac lub skoczyc oczywiscie stojac jeszcze jak masz prysnij wd 40 i musi isc nie ma ze boli pozdro
[ Dodano: 2009-10-10, 19:34 ]
a dodam ze jesli chodzi o wachacze gorne tez sa probemy chodzi mi o ta dluga srube najlepiej obstukac w okolo mloteczkiem aby ja zruszyc bo w aluminium sie zapieka leko odkrecic nakretke i stukac w nia zeby nie popsuc gwintu w najgorszym przypadku pojdzie sruba tez sie meczylem ale poszlo
[ Dodano: 2009-10-10, 19:34 ]
a dodam ze jesli chodzi o wachacze gorne tez sa probemy chodzi mi o ta dluga srube najlepiej obstukac w okolo mloteczkiem aby ja zruszyc bo w aluminium sie zapieka leko odkrecic nakretke i stukac w nia zeby nie popsuc gwintu w najgorszym przypadku pojdzie sruba tez sie meczylem ale poszlo
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
wiesz nie pamietam pierwszym trazem sciagalem 2 za drugim razem tylko jeden zaraz wyjde zobacze odrazu po piwko skocze heh raczej nie zobacze bo mam glebe jeszce o tej porze odkrec jeden ten drugi i skrec na maxa i powinno wyjsc napewno z tego co dobrze pamietamn jeden wchodzi od gory a drugi odwrotnie to ten ktory wchodzi od dolu i u gory sruba to ten wachac i powinno byc ok pozdro
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.