Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 2,5 tdi] wymiana maglownicy

Zawieszenie
Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 12 lis 2017, 17:32

Mogą powodować stuki. Najlepiej zdjąć końcówkę drążka ze zwrotnicy i ruszać przód tył jeśli będzie wybita będzie czuć luz. Lub podnieś koło i całym ruszać
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

TadzioNorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: TadzioNorek » 12 lis 2017, 22:39

końcówki musiałby być mocno wywalone,watpie aby mechaniory ich nie wymacały <mysli> odgłos walniętej maglownicy jest specyficzny,wystarczy odpalić auto i przy otwartch drzwiach i szybkich ruchach kierownicą z podszybia słychac stukanie

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 13 lis 2017, 14:58

U mnie jak stukala maglownica to po ściągnięciu manszety lewej przy ruchach kierownica prawo lewo był widoczny dość spory luz jak listwa unosiła się góra dół być. Dzownilem po różnych zakładach co zajmują się regeneracja i powiedzieli że nie powinno być tam luzu. Oddałem wiec do regeneracji z montażem jakby się coś stało w ciągu gwarancji wtedy zawioze i.musza zrobić. Odrazu nowe drążki nowe końcówki oryginalne manszety. I spokój. Czasami przy wolnej jeździe gdzieś coś puknie ale nie mam pojęcia co to ale już nie robię nic.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

krzychc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 15 cze 2012, 22:22
Imię: Krzysiek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: krzychc » 13 lis 2017, 22:00

Maglownice mam, więc pozostaje tylko trochę pomęczyć się z wymianą i będę wiedział czy to było to... Ale nadal nie wiem czy mogę zastąpić fabryczną KOYO tą ZF.
Czekam na info

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 13 lis 2017, 22:29

Musisz porównać je dokładnie czy nie różnią się czymś np wyjściem pod kierownicę itd. Wystarczy że delikatnie będzie coś innego i możesz nie zamontować. Obie są bez servotronic?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

krzychc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 15 cze 2012, 22:22
Imię: Krzysiek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: krzychc » 13 lis 2017, 22:43

Obie są bez servotronic.

29.11.2017

Założyłem maglownicę ZF - pasuje. Nie stuka przy najechaniu na krawężnik ale... wspomaganie ma teraz mniejszą siłę i ciężej chodzi kierownica, szczególnie przy zawracaniu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja