[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
pany ja zrobiłem/kupiłem regenerowane TRW/Lemy
zrobiłem na nich już 4kkm nie czuć zużycia
tylko gość jest ze śląska i stare wahacze bierze
700 jedna strona z zbieżnością
zrobiłem na nich już 4kkm nie czuć zużycia
tylko gość jest ze śląska i stare wahacze bierze
700 jedna strona z zbieżnością
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
Dam wam ciekawą zagwostkę.
W Passacie B5 słuzbowym/ojca do codziennego zajeżdzania po 30-40km dziennie, po dobrych dizurach i wybojach założyłem renomowane
zawieszenie firmy kraft w cenie ok 480zł kpl. plus amory kraft w cenie po ok 90zł szutka i łozyska mc persona Febiego po ok 100zl sztuka bo innych nie było. Po 14 tys km cos zaczęło dziwnie walić.
Od razu pomyśłem ahh ten Krafcik... Ku mojemu zdziweniu, lozysko/ poduszka febiego rozkurw... się w dorbny pył i amor latał luzem i tlukł, a waczacze i amory krafta są jak z fabryki. Zero luzów na ściezce zdrowia, a maory sprawność po 80 przod i 82% tył.
Jak mi to wytłumaczą wszycy formumowi onaniści, cały czas jadący krafta i tym podobne ?
Plus teorie miekich srub, ktore nie wykazaują zadnego luzu ?
Do swojego A6 oczywiscie tez kupilem hamskiego krafta z allegro, przed zimą, zrobilem nim duzoo mniej km jakies 3 tys ok, ale także zero jak narazie jakich kolwiek objawów
W Passacie B5 słuzbowym/ojca do codziennego zajeżdzania po 30-40km dziennie, po dobrych dizurach i wybojach założyłem renomowane

Od razu pomyśłem ahh ten Krafcik... Ku mojemu zdziweniu, lozysko/ poduszka febiego rozkurw... się w dorbny pył i amor latał luzem i tlukł, a waczacze i amory krafta są jak z fabryki. Zero luzów na ściezce zdrowia, a maory sprawność po 80 przod i 82% tył.
Jak mi to wytłumaczą wszycy formumowi onaniści, cały czas jadący krafta i tym podobne ?
Plus teorie miekich srub, ktore nie wykazaują zadnego luzu ?
Do swojego A6 oczywiscie tez kupilem hamskiego krafta z allegro, przed zimą, zrobilem nim duzoo mniej km jakies 3 tys ok, ale także zero jak narazie jakich kolwiek objawów

Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA
Plus DVD, ALU 17" z chrom
i bla bla 
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA

Plus DVD, ALU 17" z chrom


Witam komplet master sportów dzisiaj ma najechane 38 000 km,po 26 000 poleciały górne (konkretnie połączenia metalowo-gumowe .Dolne są w jak najlepszym porządku ,98% przejechane po dziurawych ulicach Olsztyna.Jeszcze jedno ,jak zmieniałem kpl. wahaczy wrzuciłem amory bilsteina no i kółka standard .Jak za pięć stów to polecam ,muszę ogarnąć te górne lemforedr 140 zł szt) drogie,może zainwestuję w kpl górnych ms sport 190zł komplet) i dokładniej je zamontuję bo to ma duży wpływ na szybkie zerwanie tych połączeń gumowych.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
witam własnie dzis sprzatałem w szopie,,,i znalazlem stare wahacze brata od pasata firmy krafta miechanik wziol za wymiane i czesci 1500zl bratprzejechal ok9tys teraz jestem zorientowany w cenach wiec wat konkretny teraz wymienil na ruville za 1700zl komplet z wymiana tez konkretny wacik!!lepiej czesci sobie samemu zamowic a mechanik tylko za wymiane albo najlepiej samemu wymienic zaluje ze na wlasna reke swoich master sportow nie wymienilem....bo jak to przemyslec dobre klucze pomocnik i samemu mozna sie brać..teraz sie tak zastanawiam czy te mastry nie skoncza jak te krafty.pozdrawiam
- PictBridge
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
typowe polskie cwaniactwo mechaników i żerowanie na nie wiedzy ludzidamilol pisze:od pasata firmy krafta miechanik wziol za wymiane i czesci 1500zl bratprzejechal ok9tys teraz jestem zorientowany w cenach wiec wat konkretny teraz wymienil na ruville za 1700zl komplet z wymiana tez konkretny wacik
powinni przywrócić karę śmierci za takie złodziejstwo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
witam
mam w domu 2 auta mogłbym załozyc LMO ale stwierdziłem ze jesli nie kupie w ASO za kilka tysiecy to nie kupie pewniaków ori z allegro za 1500zł
wiec szybka kalkulacja dobry zamiennik około 500zł prosty rachunek 1500/500=3 za cene LMO mam 3 komplety zamienników , robie sam wiec mi zwisa czy trzeba wymienic , a wymienia sie przyjemnie
wracajac do fur :
passat b5: miał załozone krafty jak go kupiłem zmieniłem na master sporty i są super po 10k nieoszczedzania auta są jak nowe pieknie sie sprawuja
audi a6 c5: koła 18" lato/zima profil 45/40 załozyłem cały komplet qap za około 500zł z 2 letnia gwarancja , wymieniłem wszytsko , przez 1,5 roku zrobiłem na nich około 10k i zgadnijcie
zero luzów a tuleje metalowo gumowe jak nowe 
konkluzja jest jedna zmieńcie baranów mechaników którzy nie umieją wymienic wahaczy i dokrecaja je na pałe jak auto jest podniesione nastepnie opuszczaja i tuleja gumowo metalowa jest pod ciągłym napręzeniem co powoduje jej szybkie zużywanie sie
oczywiscie to nie jest reguła ale potrafi skrócic zycie tulei kilkakrotnie
pozdrawiam
[ Dodano: 2013-02-24, 00:43 ]
a dodam jeszcze ze wahacze mozna tulejowac , tj wymieniac tuleje metalowo gumowe na LMO koszt samej tulei około 20-30zł na allegro , potrzebna do tego jest prasa
[ Dodano: 2013-02-24, 00:46 ]
, jesli zamontujesz sam to za cene LMO kupisz 3 zestawy , ja mam w pasku MS i swietnie sie maja a auto duzo jeździ
mam w domu 2 auta mogłbym załozyc LMO ale stwierdziłem ze jesli nie kupie w ASO za kilka tysiecy to nie kupie pewniaków ori z allegro za 1500zł
wiec szybka kalkulacja dobry zamiennik około 500zł prosty rachunek 1500/500=3 za cene LMO mam 3 komplety zamienników , robie sam wiec mi zwisa czy trzeba wymienic , a wymienia sie przyjemnie
wracajac do fur :
passat b5: miał załozone krafty jak go kupiłem zmieniłem na master sporty i są super po 10k nieoszczedzania auta są jak nowe pieknie sie sprawuja
audi a6 c5: koła 18" lato/zima profil 45/40 załozyłem cały komplet qap za około 500zł z 2 letnia gwarancja , wymieniłem wszytsko , przez 1,5 roku zrobiłem na nich około 10k i zgadnijcie


konkluzja jest jedna zmieńcie baranów mechaników którzy nie umieją wymienic wahaczy i dokrecaja je na pałe jak auto jest podniesione nastepnie opuszczaja i tuleja gumowo metalowa jest pod ciągłym napręzeniem co powoduje jej szybkie zużywanie sie
oczywiscie to nie jest reguła ale potrafi skrócic zycie tulei kilkakrotnie
pozdrawiam
[ Dodano: 2013-02-24, 00:43 ]
a dodam jeszcze ze wahacze mozna tulejowac , tj wymieniac tuleje metalowo gumowe na LMO koszt samej tulei około 20-30zł na allegro , potrzebna do tego jest prasa
[ Dodano: 2013-02-24, 00:46 ]
śmiało kupuj jak bedziesz miał papier na zalozenie to masz gwarancje na 2 lata , jesli jakis sie zuzyje to odsyłasz go i przysyłaja Ci nowyPictBridge pisze:czyli jak myślicie nie zawracać sobie głowy master sport?

Witam.
Właśnie przymierzam się co zakupu jakiegoś kpl. wahaczy ale już sam nie wiem co wybrać.
Założyłem w ubiegłym roku po taniości kpl. HPS i powiem szczerze ze rozpadło mi się po pół roku, jakieś 15000km. Ogólnie gumy słabej jakości, popękały do takiego stopnia ze przy hamowaniu czułem jak mi się kolo cofa. Tanio ale bez przesady. Oczywiście wymianę we własnym zakresie wykonałem i już mam obcykane. Ale szkoda czasu na ta firmę.
Wcześniej zakładałem zamiennik ale z "górnej" półki MASTER-SPORT no i powiem ze nie były najgorsze. Przelatałem na nich z 2lata.
Właśnie przymierzam się co zakupu jakiegoś kpl. wahaczy ale już sam nie wiem co wybrać.
Założyłem w ubiegłym roku po taniości kpl. HPS i powiem szczerze ze rozpadło mi się po pół roku, jakieś 15000km. Ogólnie gumy słabej jakości, popękały do takiego stopnia ze przy hamowaniu czułem jak mi się kolo cofa. Tanio ale bez przesady. Oczywiście wymianę we własnym zakresie wykonałem i już mam obcykane. Ale szkoda czasu na ta firmę.
Wcześniej zakładałem zamiennik ale z "górnej" półki MASTER-SPORT no i powiem ze nie były najgorsze. Przelatałem na nich z 2lata.