Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 18 lut 2013, 12:16

pany ja zrobiłem/kupiłem regenerowane TRW/Lemy
zrobiłem na nich już 4kkm nie czuć zużycia

tylko gość jest ze śląska i stare wahacze bierze

700 jedna strona z zbieżnością
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Pioman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2012, 15:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pioman » 18 lut 2013, 16:32

Dam wam ciekawą zagwostkę.

W Passacie B5 słuzbowym/ojca do codziennego zajeżdzania po 30-40km dziennie, po dobrych dizurach i wybojach założyłem renomowane :p zawieszenie firmy kraft w cenie ok 480zł kpl. plus amory kraft w cenie po ok 90zł szutka i łozyska mc persona Febiego po ok 100zl sztuka bo innych nie było. Po 14 tys km cos zaczęło dziwnie walić.

Od razu pomyśłem ahh ten Krafcik... Ku mojemu zdziweniu, lozysko/ poduszka febiego rozkurw... się w dorbny pył i amor latał luzem i tlukł, a waczacze i amory krafta są jak z fabryki. Zero luzów na ściezce zdrowia, a maory sprawność po 80 przod i 82% tył.


Jak mi to wytłumaczą wszycy formumowi onaniści, cały czas jadący krafta i tym podobne ?

Plus teorie miekich srub, ktore nie wykazaują zadnego luzu ?

Do swojego A6 oczywiscie tez kupilem hamskiego krafta z allegro, przed zimą, zrobilem nim duzoo mniej km jakies 3 tys ok, ale także zero jak narazie jakich kolwiek objawów ??
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA :)
Plus DVD, ALU 17" z chrom :) i bla bla :)

damilol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 17 lut 2013, 18:30
Lokalizacja: świetokrzyskie

Post autor: damilol » 18 lut 2013, 21:18

no i po wymianie na master sport...stare lewa strona co strasznie tukły byly febi prawa strona wogole mi nic nie stukala i wahacze niebyly do koćca zuzyte mialy oznaczenie TRW i wlasnie nie wiem czy dobrze zrobilem ruszając ta prawa strone :{ zobaczymy te master s

tomeko89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 30 sty 2012, 16:08
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomeko89 » 23 lut 2013, 15:40

Witam komplet master sportów dzisiaj ma najechane 38 000 km,po 26 000 poleciały górne (konkretnie połączenia metalowo-gumowe .Dolne są w jak najlepszym porządku ,98% przejechane po dziurawych ulicach Olsztyna.Jeszcze jedno ,jak zmieniałem kpl. wahaczy wrzuciłem amory bilsteina no i kółka standard .Jak za pięć stów to polecam ,muszę ogarnąć te górne lemforedr 140 zł szt) drogie,może zainwestuję w kpl górnych ms sport 190zł komplet) i dokładniej je zamontuję bo to ma duży wpływ na szybkie zerwanie tych połączeń gumowych. :] :]

damilol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 17 lut 2013, 18:30
Lokalizacja: świetokrzyskie

Post autor: damilol » 23 lut 2013, 16:22

witam własnie dzis sprzatałem w szopie,,,i znalazlem stare wahacze brata od pasata firmy krafta miechanik wziol za wymiane i czesci 1500zl bratprzejechal ok9tys teraz jestem zorientowany w cenach wiec wat konkretny teraz wymienil na ruville za 1700zl komplet z wymiana tez konkretny wacik!!lepiej czesci sobie samemu zamowic a mechanik tylko za wymiane albo najlepiej samemu wymienic zaluje ze na wlasna reke swoich master sportow nie wymienilem....bo jak to przemyslec dobre klucze pomocnik i samemu mozna sie brać..teraz sie tak zastanawiam czy te mastry nie skoncza jak te krafty.pozdrawiam

Awatar użytkownika
PictBridge
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: PictBridge » 23 lut 2013, 21:36

czyli jak myślicie nie zawracać sobie głowy master sport?

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 23 lut 2013, 23:18

damilol pisze:od pasata firmy krafta miechanik wziol za wymiane i czesci 1500zl bratprzejechal ok9tys teraz jestem zorientowany w cenach wiec wat konkretny teraz wymienil na ruville za 1700zl komplet z wymiana tez konkretny wacik
typowe polskie cwaniactwo mechaników i żerowanie na nie wiedzy ludzi
powinni przywrócić karę śmierci za takie złodziejstwo

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 24 lut 2013, 00:42

witam

mam w domu 2 auta mogłbym załozyc LMO ale stwierdziłem ze jesli nie kupie w ASO za kilka tysiecy to nie kupie pewniaków ori z allegro za 1500zł

wiec szybka kalkulacja dobry zamiennik około 500zł prosty rachunek 1500/500=3 za cene LMO mam 3 komplety zamienników , robie sam wiec mi zwisa czy trzeba wymienic , a wymienia sie przyjemnie

wracajac do fur :

passat b5: miał załozone krafty jak go kupiłem zmieniłem na master sporty i są super po 10k nieoszczedzania auta są jak nowe pieknie sie sprawuja

audi a6 c5: koła 18" lato/zima profil 45/40 załozyłem cały komplet qap za około 500zł z 2 letnia gwarancja , wymieniłem wszytsko , przez 1,5 roku zrobiłem na nich około 10k i zgadnijcie :) zero luzów a tuleje metalowo gumowe jak nowe :)

konkluzja jest jedna zmieńcie baranów mechaników którzy nie umieją wymienic wahaczy i dokrecaja je na pałe jak auto jest podniesione nastepnie opuszczaja i tuleja gumowo metalowa jest pod ciągłym napręzeniem co powoduje jej szybkie zużywanie sie

oczywiscie to nie jest reguła ale potrafi skrócic zycie tulei kilkakrotnie

pozdrawiam

[ Dodano: 2013-02-24, 00:43 ]
a dodam jeszcze ze wahacze mozna tulejowac , tj wymieniac tuleje metalowo gumowe na LMO koszt samej tulei około 20-30zł na allegro , potrzebna do tego jest prasa

[ Dodano: 2013-02-24, 00:46 ]
PictBridge pisze:czyli jak myślicie nie zawracać sobie głowy master sport?
śmiało kupuj jak bedziesz miał papier na zalozenie to masz gwarancje na 2 lata , jesli jakis sie zuzyje to odsyłasz go i przysyłaja Ci nowy :) , jesli zamontujesz sam to za cene LMO kupisz 3 zestawy , ja mam w pasku MS i swietnie sie maja a auto duzo jeździ

Awatar użytkownika
SaWaaa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 14 sty 2010, 18:05
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: SaWaaa » 14 mar 2013, 23:07

Witam.
Właśnie przymierzam się co zakupu jakiegoś kpl. wahaczy ale już sam nie wiem co wybrać.
Założyłem w ubiegłym roku po taniości kpl. HPS i powiem szczerze ze rozpadło mi się po pół roku, jakieś 15000km. Ogólnie gumy słabej jakości, popękały do takiego stopnia ze przy hamowaniu czułem jak mi się kolo cofa. Tanio ale bez przesady. Oczywiście wymianę we własnym zakresie wykonałem i już mam obcykane. Ale szkoda czasu na ta firmę.
Wcześniej zakładałem zamiennik ale z "górnej" półki MASTER-SPORT no i powiem ze nie były najgorsze. Przelatałem na nich z 2lata.

Awatar użytkownika
fadros
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 17 sty 2013, 10:30
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: fadros » 15 mar 2013, 08:07

Wymieniłem dwa górne i dolny prosty (trw) przy najeżdzaniu na niski kraweznik, albo czasem przy wjechaniu w dziure czyli gdy koło dostaje ruchu góra/dół słychać delikatny stuk.
Czy może to być jeszcze jakiś element czy mechanior coś Âźle skręcił po wymianie?

imm3

Post autor: imm3 » 18 mar 2013, 08:44

Wahacz trw po niecałych 50 tyś. Niestety podczas jazdy :(
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2019, 22:59 przez imm3, łącznie zmieniany 1 raz.

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 18 mar 2013, 09:15

uuuuuuuuuu a 50tysi to chyba nie duzo jak na TRW , nieładny widok
ANIMAL

imm3

Post autor: imm3 » 18 mar 2013, 09:46

Nadkole, błotnik, zderzak wyglądają gorzej. Wszystko na prostej drodze. 50 tys. ją rozumiem że się wybije ale nie że pęknie.

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 18 mar 2013, 10:59

masakra nikomu nic sie nie stało? takie pekniecie , zeby zaraz cała czapa odpadła <szok> widzialem pogiete juz , popekane , skrzywione , ale ten Twój jest najlepszy , wspołczucia
ANIMAL

imm3

Post autor: imm3 » 18 mar 2013, 11:22

Na szczescie nikomu nic sie nie stało, najbardziej ucierpialo auto. Predkosci nie mialem duzej bo hamowałem i miałem skręcac. Niechce sobie myśleć co by było przy większej prędkości na trasie i jeszcze żebym wpadł w jakąś dziurę a to było na prostej, równej drodze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja