michalwruszak, nie miałem najmniejszego zamiaru zareklamować tutaj darmy, nawet mi to przez myśl nie przeszło, tymbardziej że kompletnie nic z tego nie mam, nikogo tam też nie znam. I szokiem dla mnie jest ta cena. Sklep podałem jako przykład, nic więcej.
Koniec OT.
Wachacz przedni Audi allroad czy jest różnica
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Witam,
wygląda na to, że czeka mnie taka sama "zabawa" z zawiasem. Coś zaczęło popukiwać ale chyba muszę podjechać na diagnostykę bo szukałem z kumplem przyczyny na podniesionym aucie i za diabła nic tam nie ma luzu. Trochę mi podpadają górne wahacze ale pewności nie mam. Niestety ceny do OLKA zabijają. Zastanawiam się jak zdały egzamin te idealnie dobrane silentbloki? Mam dostęp do prasy więc może to jakieś rozwiązanie.
wygląda na to, że czeka mnie taka sama "zabawa" z zawiasem. Coś zaczęło popukiwać ale chyba muszę podjechać na diagnostykę bo szukałem z kumplem przyczyny na podniesionym aucie i za diabła nic tam nie ma luzu. Trochę mi podpadają górne wahacze ale pewności nie mam. Niestety ceny do OLKA zabijają. Zastanawiam się jak zdały egzamin te idealnie dobrane silentbloki? Mam dostęp do prasy więc może to jakieś rozwiązanie.
Jest - A6 C5 2.7t BEL, Allroad 2005, Tiptronic
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992
Wiem ze temat troszeczke juz nie aktualny ale napisze swoje doswiadczenia po wymianie zawieszenia. Otóż w naszych allkach prawie cale zawieszenie pasuje z A6 tylko nie pasuje dolny banan co do prostego to w SPAM do A6C5 jest delikanie z grubszego odlewu i lekko mocowanie na wahaczu czujnika zawieszenia trzeba ścisnąć bo jest lużne. Reszta P&P z A6. U mnie na szczescie były wywalone tuleje na bananach wiec tylko je wymienilem przeprasowane na meyle HD koszt od 70zl szt. Reszta załozona SKV od kolegi z Forum. Po wymianie oczywiscie zrobiona zbieżność czy wszystko jest ok. 8tys km bez problemow
- Nuras
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 23 cze 2011, 16:52
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Koledzy a ile kosztuje i gdzie kupić zestaw przednich wahaczy do Allroada c5 firmy Lemforder? No i żeby był oryginalny a nie Turecki kebab .
Mauros88 ma racię. Przerabiałem już zawieszenie w swoim Allroadzie i wszystko pasuje oprócz bananów. Mają grubszy sworzeń w Allroadzie. Podobno kule sworzni są grubsze w zawieszeniu Alla. Tak czy inaczej ja nie zwracam uwagi na numery reszty gratów tylko pakuje je jak leci. Jeśli trafią się od zwykłej a6 to musi pasować tu nie ma żadnej filozofii. Jeszcze jedna sprawa jeśli wam coś puka stuka na dziurach i nic nie wychodzi na szarpakach ani podczas podważania kół łomem to rozpiąć zawieszenie ze sworzni i po kolei sprawdzać nie ma pewniejszej metody. Będą wam wmawiać, że amory pukają albo magiel he he. To samo miechy lepiej wyjąć i sprawdzić w wannie upuszczając powietrze po nabiciu do 8 bar. U mnie nie leciały bąble jak je nabiłem dopiero jak upuściłem powietrza na tyle, że miech cofnął się w okolice 2 poziomu zawieszenia zaczęło dawać bąblami a w tym poziomie właśnie auto klękało. Przypuszczam jak bym sprawdził na kanale pianą na drugim poziomie to też by bąble było widać, ja niestety sprawdzałem na 4 i była ta sama sytuacja co w wannie nic nie leciało . Pozdrawiam i szerokości
Mauros88 ma racię. Przerabiałem już zawieszenie w swoim Allroadzie i wszystko pasuje oprócz bananów. Mają grubszy sworzeń w Allroadzie. Podobno kule sworzni są grubsze w zawieszeniu Alla. Tak czy inaczej ja nie zwracam uwagi na numery reszty gratów tylko pakuje je jak leci. Jeśli trafią się od zwykłej a6 to musi pasować tu nie ma żadnej filozofii. Jeszcze jedna sprawa jeśli wam coś puka stuka na dziurach i nic nie wychodzi na szarpakach ani podczas podważania kół łomem to rozpiąć zawieszenie ze sworzni i po kolei sprawdzać nie ma pewniejszej metody. Będą wam wmawiać, że amory pukają albo magiel he he. To samo miechy lepiej wyjąć i sprawdzić w wannie upuszczając powietrze po nabiciu do 8 bar. U mnie nie leciały bąble jak je nabiłem dopiero jak upuściłem powietrza na tyle, że miech cofnął się w okolice 2 poziomu zawieszenia zaczęło dawać bąblami a w tym poziomie właśnie auto klękało. Przypuszczam jak bym sprawdził na kanale pianą na drugim poziomie to też by bąble było widać, ja niestety sprawdzałem na 4 i była ta sama sytuacja co w wannie nic nie leciało . Pozdrawiam i szerokości
A6 C4 Quattro Rulez i c5 Allroad;-)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga