Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wachacz przedni Audi allroad czy jest różnica

Zawieszenie
Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 23 lis 2015, 17:28

michalwruszak, nie miałem najmniejszego zamiaru zareklamować tutaj darmy, nawet mi to przez myśl nie przeszło, tymbardziej że kompletnie nic z tego nie mam, nikogo tam też nie znam. I szokiem dla mnie jest ta cena. Sklep podałem jako przykład, nic więcej.

Koniec OT.
Lektor.

michalwruszak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie

Post autor: michalwruszak » 23 lis 2015, 17:34

Apropo ceny - jest wyjatkowo wysoka , podobne są ceny do A8/S8 D2 gdzie auto wyjchało fabrycznie na kołach 20 cali .

Awatar użytkownika
MaRcInEs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 14 lip 2015, 21:52
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: MaRcInEs » 24 lis 2015, 08:18

Juz zamówiłem 550zł TRW i dziekuje za naprowadzenie :) ale cena i tak :shock:

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 24 lis 2015, 19:29

Sprawdzałem z kolegą w katalogu i znaleźliśmy idealnie pasujące silentbloki do tych wahaczy. Cena jednego około 25 - 30 zł, zamówiliśmy i bedziemy sprawdzać co są warte <mysli>

Posiadajac prasę nie powinno być problemu z wymianą ;)
Lektor.

MrDarcy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 maja 2010, 15:06
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: MrDarcy » 20 kwie 2016, 09:25

Witam,

wygląda na to, że czeka mnie taka sama "zabawa" z zawiasem. Coś zaczęło popukiwać ale chyba muszę podjechać na diagnostykę bo szukałem z kumplem przyczyny na podniesionym aucie i za diabła nic tam nie ma luzu. Trochę mi podpadają górne wahacze ale pewności nie mam. Niestety ceny do OLKA zabijają. Zastanawiam się jak zdały egzamin te idealnie dobrane silentbloki? Mam dostęp do prasy więc może to jakieś rozwiązanie.
Jest - A6 C5 2.7t BEL, Allroad 2005, Tiptronic
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992

Mauros88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 22 lut 2016, 19:00
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Mauros88 » 07 lut 2017, 21:59

Wiem ze temat troszeczke juz nie aktualny ale napisze swoje doswiadczenia po wymianie zawieszenia. Otóż w naszych allkach prawie cale zawieszenie pasuje z A6 tylko nie pasuje dolny banan co do prostego to w SPAM do A6C5 jest delikanie z grubszego odlewu i lekko mocowanie na wahaczu czujnika zawieszenia trzeba ścisnąć bo jest lużne. Reszta P&P z A6. U mnie na szczescie były wywalone tuleje na bananach wiec tylko je wymienilem przeprasowane na meyle HD koszt od 70zl szt. Reszta załozona SKV od kolegi z Forum. Po wymianie oczywiscie zrobiona zbieżność czy wszystko jest ok. 8tys km bez problemow

sawiksaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 28 sty 2017, 13:04
Lokalizacja: pabianice

Post autor: sawiksaw » 08 lut 2017, 15:30

dolny banan trw do allroda ok 400 zł w ic

Awatar użytkownika
Nuras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:52
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras » 24 sty 2018, 21:08

Koledzy a ile kosztuje i gdzie kupić zestaw przednich wahaczy do Allroada c5 firmy Lemforder? No i żeby był oryginalny a nie Turecki kebab ;-).

Mauros88 ma racię. Przerabiałem już zawieszenie w swoim Allroadzie i wszystko pasuje oprócz bananów. Mają grubszy sworzeń w Allroadzie. Podobno kule sworzni są grubsze w zawieszeniu Alla. Tak czy inaczej ja nie zwracam uwagi na numery reszty gratów tylko pakuje je jak leci. Jeśli trafią się od zwykłej a6 to musi pasować tu nie ma żadnej filozofii. Jeszcze jedna sprawa jeśli wam coś puka stuka na dziurach i nic nie wychodzi na szarpakach ani podczas podważania kół łomem to rozpiąć zawieszenie ze sworzni i po kolei sprawdzać nie ma pewniejszej metody. Będą wam wmawiać, że amory pukają albo magiel he he. To samo miechy lepiej wyjąć i sprawdzić w wannie upuszczając powietrze po nabiciu do 8 bar. U mnie nie leciały bąble jak je nabiłem dopiero jak upuściłem powietrza na tyle, że miech cofnął się w okolice 2 poziomu zawieszenia zaczęło dawać bąblami a w tym poziomie właśnie auto klękało. Przypuszczam jak bym sprawdził na kanale pianą na drugim poziomie to też by bąble było widać, ja niestety sprawdzałem na 4 i była ta sama sytuacja co w wannie nic nie leciało ;-). Pozdrawiam i szerokości ;-)
A6 C4 Quattro Rulez ;) i c5 Allroad;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga