jesli skrecam kolami na sniegu to strasznie zgrzyta(nie naturalnie)a przy hamowaniu z uzyciem abs slychac delikatne metaliczne zgrzyty...
[A6 C5] uderzenie kolem w kraweznik
to nic nie terkocze tylko jesli wykonuje mocny skret kierownica a wolna jazda to slychac glosne ,skrzypienie sniegu..
powaznie ,napoczatku myslalem ze moze malo powietrza w kolach i daki efekt,dopompowalem i nic..bylem na geometri i niby ok..ale jakos nie wierze,pytam.:jesli geometria jest przestawiona,lub cos w podobie to czy jedno kolo moze jakos dziwnie reagowac na skret ?wykonywac nie plynny manewr skretu tylko np cos w stylu ciagniecia kola ?(mowie o skrecie na postoju )

- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
M0NEER,
Wysłany: 2010-11-29, 14:17
Fura juz ogarnieta,uszkodzenia:
Starty rant felgi org audi 16
I dolny tylny wahacz,wahacz wymieniony..pozostaje tyl. Geometria,chodz nic nie sciaga,a kierownica wrocila na swoje miejsce.
Strona wcześniej
A co do szaleństwa, u mnie nawet przy 20/h na rondzie ludzi rzuca. Istne lodowisko...
Wysłany: 2010-11-29, 14:17
Fura juz ogarnieta,uszkodzenia:
Starty rant felgi org audi 16
I dolny tylny wahacz,wahacz wymieniony..pozostaje tyl. Geometria,chodz nic nie sciaga,a kierownica wrocila na swoje miejsce.
Strona wcześniej
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
-=Rafal=-, śledzę temat od początku, dlatego zapytałem...
po tym wywnioskowałem, że jeszecze coś nie teges....byggdavid pisze:bylem na geometri i niby ok..ale jakos nie wierze,pytam.:jesli geometria jest przestawiona,lub cos w podobie to czy jedno kolo moze jakos dziwnie reagowac na skret ?wykonywac nie plynny manewr skretu tylko np cos w stylu ciagniecia kola ?(mowie o skrecie na postoju )
![]()
![]()
siemanko..
u mnie jak juz opisalem straty to:
-obdarty rant org 16
-tylni dolny wachacz
i to na tyle..cale szczescie..
[ Dodano: 2010-12-20, 21:10 ]
wie ktos moze cos na temat zabawy z wyl.ESP lub wlaczonym ..czy multi któras opcje moze zle odbierac..nabawic sie szybciej jakiejs awarii..itd.?
jak sie ma multi do slizgów...
u mnie jak juz opisalem straty to:
-obdarty rant org 16
-tylni dolny wachacz
i to na tyle..cale szczescie..
[ Dodano: 2010-12-20, 21:10 ]
wie ktos moze cos na temat zabawy z wyl.ESP lub wlaczonym ..czy multi któras opcje moze zle odbierac..nabawic sie szybciej jakiejs awarii..itd.?
jak sie ma multi do slizgów...
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
Znam to powiedzenie, że praw fizyki się nie oszuka...qubas pisze:pamiętaj, że grawitacji się nie oszuka :P
Parę tyg. temu ESP błyskawicznie mnie wyciągnął z dość poważnych tarapatów i sam byłem zaskoczony efektu jego działania:
Tóż za miastem jadę 35/h po prostej, nieodśnieżonej drodze z ubitym śniegiem w formie torów, a po środku są takie muldy, że np. ciężko z tych torów się wydostać. Droga wązka, dwukierunkwa, po bokach ogrodzenia domów i drzewa obok asfaltu. Dosłownie na chwilę tylko obniżyłem wzrok, żeby spr.prędkość i w tym ułamku sekundy (nie wiem co się stało) ale gdy podniosłem wzrok akurat na horyzoncie miałem ogrodzenie jednego z domów -zaczęło obracać mnie w lewo, skontrowałem w prawo, jednocześnie ESP swoje zrobił i w kolejnym ułamku sekundy znalazłem się znowu na swoim torze jazdy. To wszystko stało się tak szybko, że wątpię żebym mógł sytuację opanować bez systemu ESP -nawet nie zdążyłem przełożyć nogi z gazu na hamulec. Nie mogłem wyjść z podziwu bo jestem pewnien że w innym wypadku byłbym skazany m.in. na AC i lawetę.
Sorry za OT :mrgreen:










