[A6 C5 Quattro] tylne zawieszenie, tyleje wahaczy
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
miałem już geometrie ustawianą "milion" razy także wszystkie śruby pracują normalnieZbój pisze:Radzę Ci wymienić też tuleje na drążkach regulacji zbieżności bo potrafią zapiec się w nich śruby i nieda sie poprawnie wyregulować grometrii... Moim zdaniem lepiej zamówić komplet.Założyć i zapomnieć o zawieszeniu przez pare lat
druga sprawa jest taka że też nie chce przesadzać z inwestycjami w 20 letnie auto jeśli coś jest sprawne jeszczę
wymieniłem te tuleje tylko na wahaczach i na zwrotnicach łącznie 12 tulejek
kosztowało mnie to 628zł (przesyłka pobraniowa gratis)
tulejki marki strongflex i też z tej strony od nich zamówiłem.
zapakowane solidnie każde tuleje opisane do czego i posegregowane same tulejki w sobie wyglądały jakoś konkretnie ładne kolorowe itd he
w kpl był jeszcze smar również jakiś ich marki strongflex, było go o tyle więcej że jeszcze zostało po montażu
ogólnie nie ustawiłem jeszcze geometri bo z przodu jeszcze kilka rzeczy muszę poprawić i tak narazie mniej więcej mi mechanik ustawił także co do jazdy na wprost się nie wypowiem i do reakcji na podmuchy
natomiast to co czuć od razu że tył podczas jazdy jedno że jest twardszy ale bez przesady nie aż tak dużo (tulejki żółte "sport") ale też czuć że jest o wiele sztywniej w samym prowadzeniu się tylnej osi co uważam za duży plus
jeżdżę na 15" w zimę i wszystko w miarę normalnie niweluje nierówności wyboje itd ciężko tu zauważyć jakąś wielką różnicę pomiędzy ponadrywanymi seryjnymi tulejkami
więc spokojnie można montować nie zrobi się z auta jakiś wóz drabiniasty
pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Witam
Temat już jest stary, ale może ktoś z Was będzie wiedział. Mam podobne autko t/j Passata B5 synchro czyli z identycznym tylnym zawieszeniem jak A6 C5 quattro.
Chodzi mi o tuleje zwronicy, jest ich 4 na stronę - identyczne. W ETCE to 8E0 505 172 A . Ale znalazłem Lemfordera o oznaczeniu 25881 01 i jest to teoretycznie tuleja do A4 B5 quattro o oznaczeniu z ETKI 8D0 505 171.
I teraz pytanie: czy to jest to samo? Wygląda identycznie. Wydaje mi się, że są to zamienniki, ale czy na pewno?
Temat już jest stary, ale może ktoś z Was będzie wiedział. Mam podobne autko t/j Passata B5 synchro czyli z identycznym tylnym zawieszeniem jak A6 C5 quattro.
Chodzi mi o tuleje zwronicy, jest ich 4 na stronę - identyczne. W ETCE to 8E0 505 172 A . Ale znalazłem Lemfordera o oznaczeniu 25881 01 i jest to teoretycznie tuleja do A4 B5 quattro o oznaczeniu z ETKI 8D0 505 171.
I teraz pytanie: czy to jest to samo? Wygląda identycznie. Wydaje mi się, że są to zamienniki, ale czy na pewno?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga