[a6 c5] tylne sanki w quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
- Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie
[a6 c5] tylne sanki w quattro
witam mam pewien problem ponieważ od dłuższego czasu borykam się z problemem, mianowicie gdy dodaję i gwałtownie puszczam pedał gazu to mam takie szarpnięcie gdzieś w okolicach tylnej osi, wykluczam poduszki silnika bo sprawdzone, dygerencjał powodował by raczej metaliczne stuki a zawieszenie tylne spradwzdone... Pozostały mi tylke tuleje/poduszki które podwieszają tylną oś w quattro jest ich 4. Moje pytanie jest takie czy da sie te tuleje wymienic i dokupić same pojedynczo bez sanek. Jest to bardzo denerwujące i już próbuje się czepić wszystkiego i tylko to mi zostało a odczuwalne jest to najbardziej na tytlnej kanapie. Tak jakby coś leżało w bagażniku i udezrało w oparcie.
S-LINE:P
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
- Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie
dzis jestem po wymianie własnie poduszek lemfordera tylnego dyferencjału i dalej lipa to samo... sam juz nie wiem czy brać się za te sanki bo juz mi sie koncepcje kończą... może wy wiecie co to mogło by być bo ręce opadają:(
[ Dodano: 2013-06-28, 17:50 ]
Dodam żę trochę luzu ma też sam dyfer ale on powodowałby metaliczne stuki raczej a nie jakby się coś przesuwało i głucho uderzało.. sam nie wiem. ten luz na dyfrze to tak około centymetra w jędną i w drugą jak go próbuje obrócic.
[ Dodano: 2013-06-28, 17:55 ]
Może któryś z kolegów by zbadał jak to się ma w swoich quattrówkach ile tego luzu jest na wyjściu z dyfra... Może to będzie to... Ciekaw jestem czy sam dyfer da się zregenerować w dobrych pieniądzach czy lepiej używki szukać:(
[ Dodano: 2013-06-28, 17:50 ]
Dodam żę trochę luzu ma też sam dyfer ale on powodowałby metaliczne stuki raczej a nie jakby się coś przesuwało i głucho uderzało.. sam nie wiem. ten luz na dyfrze to tak około centymetra w jędną i w drugą jak go próbuje obrócic.
[ Dodano: 2013-06-28, 17:55 ]
Może któryś z kolegów by zbadał jak to się ma w swoich quattrówkach ile tego luzu jest na wyjściu z dyfra... Może to będzie to... Ciekaw jestem czy sam dyfer da się zregenerować w dobrych pieniądzach czy lepiej używki szukać:(
S-LINE:P
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ten luz masz na krzyżakach wału, czy na ataku dyfra?
Krzyżaki nie mogą mieć nawet minimalnego luzu, a ten jeden centymetr gdy jest na flanszy atakującej, masz za duży, minimalny może być, ale nie aż 1 cm. Taki luz powoduje już uderzenia przy dodawaniu, ujmowaniu gazu czy hamowaniu i w reszcie przy zmianie biegów.
Najpierw sprawdź stan oleju w moście. Ewentualnie wymień na nowy.
Krzyżaki nie mogą mieć nawet minimalnego luzu, a ten jeden centymetr gdy jest na flanszy atakującej, masz za duży, minimalny może być, ale nie aż 1 cm. Taki luz powoduje już uderzenia przy dodawaniu, ujmowaniu gazu czy hamowaniu i w reszcie przy zmianie biegów.
Najpierw sprawdź stan oleju w moście. Ewentualnie wymień na nowy.

Warsztat, naprawy Audi A6.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Najpierw sprawdÂź i ewentualnie wymień olej, potem będziesz zastanawiał się nad wymianą dyfra. Wymiana oleju powinna pomóc.Stanlejo pisze: wiec sprobuje moze sam dyfer wymienic na jakas dobra uzywke. Ale dyfer tez moze powodowac gluche stuki?
A jeśli to nie pomoże i zdecydujesz się kupić dyfer, to kontaktuj się z tym kolegą, przynajmniej Cię nie wyroluje na jakiś złom viewtopic.php?p=626169#626169
Warsztat, naprawy Audi A6.