Tylne sanki w Quattro przesuwne ?
- LuQas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
- Imię: Janek ASO Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: RS6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląskie
- Kontakt:
Tylne sanki w Quattro przesuwne ?
Witam mam pytanie czy tylne sanki (wózek) są w jakiś sposób przesuwne w lewo prawo ?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Nie da, bo fabrycznie śruby nie były dobrze zabezpieczone przed korozją i w kilkunastoletnim samochodzie są praktycznie nie do ruszenia, więc pozostaje tylko cięcie, a to właśnie tymi śrubami ustala się kąty.
Sam już to przerabiałem i wiem jak to wygląda. Poza tym jazda z rozjechanymi kątami na tyle jest szalenie niebezpieczna, o ile na suchym asfalcie nie czuć tego, o tyle na mokrym, śliskim asfalcie tył tańczy jak szalony, jakby ktoś co chwilę ręczny zaciągał.
U mnie na szczęście wystarczyła wymiana śrub i ustalenie kątów, a przy okazji tulei, ale wiem, że wahacz nie wychodzi w zamienniku i kosztuje jeśli dobrze pamiętam ok 400PLN za sztukę w ASO.
Dzwoniłem do handlarzy i żaden nie decydował się na wyciągnięcie, bo sami mówili, że śruby są nie do ruszenia i trzeba wszystko ciąć.
Kupiłem komplet tulei i 2 śruby mimośrodowe (80PLN w ASO) i z częściami, wymianą oraz ustawieniem zbieżności zmieściłem się w 400PLN.
PS. Też zwiedzałem krawężnik
Sam już to przerabiałem i wiem jak to wygląda. Poza tym jazda z rozjechanymi kątami na tyle jest szalenie niebezpieczna, o ile na suchym asfalcie nie czuć tego, o tyle na mokrym, śliskim asfalcie tył tańczy jak szalony, jakby ktoś co chwilę ręczny zaciągał.
U mnie na szczęście wystarczyła wymiana śrub i ustalenie kątów, a przy okazji tulei, ale wiem, że wahacz nie wychodzi w zamienniku i kosztuje jeśli dobrze pamiętam ok 400PLN za sztukę w ASO.
Dzwoniłem do handlarzy i żaden nie decydował się na wyciągnięcie, bo sami mówili, że śruby są nie do ruszenia i trzeba wszystko ciąć.
Kupiłem komplet tulei i 2 śruby mimośrodowe (80PLN w ASO) i z częściami, wymianą oraz ustawieniem zbieżności zmieściłem się w 400PLN.

PS. Też zwiedzałem krawężnik

metyoo, nie zgodzę się kolego z tobą, że po kilkunastu latach srób mimośrodowych nie da się ruszyć. U mnie po założeniu felg 18' musiałęm udać sie na geometie i w samochodzie z 98r nie poszła tylko jedna z 4 śrub. Dodatkowo mimo ustawienie geometri tylne koło od strony kierowcy jest przesunietę (przód/tył) o jakieś 3cm względem drugiej strony ale samochód jedzie jak po szyanch. U mnie koszt geometri 80zł. Moja rada to dobra stacja.Pozdrawiam.
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Nie wiem skąd u ciebie są 4, bo wszędzie są 2 śruby mimośrodowe.alexkret pisze:i w samochodzie z 98r nie poszła tylko jedna z 4 śrub.
PS. a jednak, któraś nie chciała puścić?

Nie wiem,czy masz się z czego cieszyć...alexkret pisze:Dodatkowo mimo ustawienie geometri tylne koło od strony kierowcy jest przesunietę (przód/tył) o jakieś 3cm względem drugiej strony ale samochód jedzie jak po szyanch.
Poza tym przesunięcie przód/tył w linii to całkiem coś innego niż rozjechane kąty.