[ A6 C5] tył za nisko
[ A6 C5] tył za nisko
Tył mojego sedana siedzi niżej kilka cm od przodu, może dlatego ze mam hak i butle LPG. Zawieszenie jest standard 1BA. Z tyłu wymieniłem sprężyny na nowe KYB (odpowiednik do mojego modelu, nie utwardzone), niestety nie pomogło jeżeli chodzi o wysokość, jedynie jest sztywniej.
Sprawa była kilka razy poruszana na forum przez inne osoby, niestety bez echa. Zastanawiam czy ta zagadka jest tak trudna do rozwiązania ? Specjalnie przeglądałem ogłoszenia z A6 benzyna, sedan, hak, LPG i okazuje się że są samochody które stoją ładnie, równo i nie wyglądają jak motorówka na wyścigach.
Proszę o pomoc.
PS, Chętnie wymontowałbym ten cholerny hak ale jest mi potrzebny na wakacje. Dodam że nie chcę eksperymentować z gumami pod sprężyny
Sprawa była kilka razy poruszana na forum przez inne osoby, niestety bez echa. Zastanawiam czy ta zagadka jest tak trudna do rozwiązania ? Specjalnie przeglądałem ogłoszenia z A6 benzyna, sedan, hak, LPG i okazuje się że są samochody które stoją ładnie, równo i nie wyglądają jak motorówka na wyścigach.
Proszę o pomoc.
PS, Chętnie wymontowałbym ten cholerny hak ale jest mi potrzebny na wakacje. Dodam że nie chcę eksperymentować z gumami pod sprężyny
- bart3k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 459
- Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
- Imię: Bartek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Piaski
- Kontakt:
dobrze gada,ja tez tak miałem.. pewnie będą Ci mowić,że amory nic nie mają do wysokości ale jednak cos tam mają.. po zmianie wróciło wszystko do normyPisi pisze: A odnośnie ori zawiasu skoro wymieniłeś sprężyny czemu nie wymieniłeś amorów? Najprawdopodobniej one są zużyte i dlatego auto ci siedzi nisko.
Ja tak miałem z przodem w 2.8 Q. Zmieniłem amory i auto poszło w górę
Na forum A6Klub.PL miałem 1.9, dalej było 2.5...teraz czas Pb 2.4? 3.0? a może 2.7?
U mnie w avancie też tył jest dużo niżej a amortyzatory są ok. Mi akurat to nie wadzi za bardzo, bo przód potrzebuję wyżej (czytaj parkowanie w Krakowie
), a jakby tył był na wysokości przodu to by wyglądał bardziej jak allroad

Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Nie wymieniaj zawieszenia na gwintowane bo tył siedzi niżej. Będziesz mia taboret a nie komfort:)
Ja kupiłem używane sprężyny od sedana i nowe amortyzatory Sachs na tył.
Jest wyżej ale nie idealnie równo.
Ja bym kupił sprężyny ori od avanta.
U siebie planuje wstawić gumy ( wiem, że nie wszyscy polecają bo były sygnały, że sprężyna pękła)
ale jak się poczyta to wychodzi, że kolesie wkładali po dwie na jedną sprężynę co jest dla mnie totalną głupotą.
Ja kupiłem używane sprężyny od sedana i nowe amortyzatory Sachs na tył.
Jest wyżej ale nie idealnie równo.
Ja bym kupił sprężyny ori od avanta.
U siebie planuje wstawić gumy ( wiem, że nie wszyscy polecają bo były sygnały, że sprężyna pękła)
ale jak się poczyta to wychodzi, że kolesie wkładali po dwie na jedną sprężynę co jest dla mnie totalną głupotą.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
Ha, u mnie podobna sprawa, ale...
Generalnie odkąd pamiętam dupa nisko siedziała w moim avancie, ale jakoś mi to nie przeszkadzało. Niestety po trzepaczce wyszło, że amory do wymiany. Niestety nie udało mi się zamontować SACHSA i musiałem posilić się amorami MONROE. Dupa jak siedziała nisko tak dalej siedzi ale co zauważyłem, po wymianie amorów zaczęła mi się ślizgać dupcia, odczuwam to zwłaszcza na zakrętach albo na nierównej drodze. Generalnie dramatu nie było do momentu kiedy spadł śnieg. Do tej pory zima dla mojej ślicznotki nie stanowiła problemu, ba nawet jazda 150 km/h po śniegu to pikuś, ale teraz nie można jechać szybciej niż 40 km/h ponieważ jadę bokiem, tył tak strasznie się ślizga, że jest problem utrzymać samochód na drodze.
Sprawdziłem zawieszenie na szarpakach ale nic nie wyszło i jestem w kropce...
Generalnie odkąd pamiętam dupa nisko siedziała w moim avancie, ale jakoś mi to nie przeszkadzało. Niestety po trzepaczce wyszło, że amory do wymiany. Niestety nie udało mi się zamontować SACHSA i musiałem posilić się amorami MONROE. Dupa jak siedziała nisko tak dalej siedzi ale co zauważyłem, po wymianie amorów zaczęła mi się ślizgać dupcia, odczuwam to zwłaszcza na zakrętach albo na nierównej drodze. Generalnie dramatu nie było do momentu kiedy spadł śnieg. Do tej pory zima dla mojej ślicznotki nie stanowiła problemu, ba nawet jazda 150 km/h po śniegu to pikuś, ale teraz nie można jechać szybciej niż 40 km/h ponieważ jadę bokiem, tył tak strasznie się ślizga, że jest problem utrzymać samochód na drodze.
Sprawdziłem zawieszenie na szarpakach ale nic nie wyszło i jestem w kropce...

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
wracając do wątku który założyłem, to jestem po wymianie wszystkich amorów bilstein i sprężyn na przodzie CS Germany. Wszystko dobrane wg katalogu zgodnie z wlepką. Przypominam, że w listopadzie 2011 wymieniłem sprężyny z tyłu. Powiem krótko, jest k...wa taka tragedia że nie mogę patrzeć na moje auto. Przód jeszcze bardziej pieje. Z tyłu ok. Nawet jak przód siądzie z 2 cm to i tak kiszka. Dzisiaj parkingowy jak zobaczył ten wodolot to się spytał co się stało
HELP
!


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 546
- Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2014
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Pomyśl nad wstawieniem z tyłu amorów od combi! Ja miesiąc temu wymieniałem w swoim amory właśnie z tyłu, przez pomyłkę gość w sklepie sprzedał mi właśnie amory zamiast do sedana to do combi, wszystko wyszło na jaw dopiero jak założyłem amory - tył strasznie poszedł w górę, teraz wygląda jak "kangur" przód nisko tył strasznie wysoko, a na dodatek też mam butle z gazem i to 75 litrów, nawet jak zatankuję do pełna, to tył ani drgnie! Jak się okazało osadzenie sprężyn na amorze do mojego z tyłu jest inne w sedanie jak w combi - dlatego tak mi tył poszedł do góry! Nie wiem jak jest u Ciebie z tym osadzeniem i jak to wszystko wygląda, ale popytaj dowiedz się, może właśnie taka wymiana Ci pomoże! Pozdrawiam! 
