Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Tył za bardzo osiada

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
heCtO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 lip 2008, 13:37
Lokalizacja: Giżycko

[A6 C5] Tył za bardzo osiada

Post autor: heCtO » 03 lip 2008, 14:03

Jestem nowy na forum wiec na początku chciałbym sie przywitac.

Witam Wszystkich.!


Otóż mam taki problem parę miesięcy temu kupiłem audi a6 1.9TDI 110KM 230tys :-D
Na początku wszystko było normalnie potem okazało sie ze trzeba wymienic wszystkie drażki układu kierowniczego ponieważ sa już porozwalane. Oczywiscie wszystkie zostały wymienione potem zauważyłem ze przód jest wyżej od tylu myslałem ze to przez te drazki ze sie to ustawi ale niestety tak nie było dalej mam tyl niżej od przodu i jeszcze jedna ciekawa sprawa gdy wrzucę do bagażnika cos cięższego 50-100KG to tył za mocno osiada nawet jesli wejda 2 osoby ważące razem około 150KG to tyl za bardzo osiada. A gdy stoje zaciagne hamulec reczny np: na górce to tyl strasznie skrzypi. :cry:
Nie wiem co jest czy musze wymienic amorki czy co zeby tyl byl normalnie ulozony i tak nie osiadał.
Prosze o pomoc z góry dzieki Pozdrawiam


przywitaj się w dziale"powitania"
Ostatnio zmieniony 03 lip 2008, 18:59 przez heCtO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 03 lip 2008, 15:24

amory i sprezyny do sprawdzenia

heCtO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 lip 2008, 13:37
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: heCtO » 04 lip 2008, 08:07

Z amorami i sprężynami jest wszystko Ok.

Teraz mam pytanie czy po prostu mogę np: tył podwyższyć a przód troszkę zniżyć, żeby było równo jeśli tak to jak to zrobic? :roll:

Awatar użytkownika
Kris0181
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 12 gru 2007, 14:52
Imię: wentylatora
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: mazury

Post autor: Kris0181 » 04 lip 2008, 22:59

heCtO pisze:A gdy stoje zaciagne hamulec reczny np: na górce to tyl strasznie skrzypi. :cry:
podciągnij linkę ręcznego

Awatar użytkownika
instpud
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 01 maja 2009, 14:01
Lokalizacja: śląsk

Post autor: instpud » 01 cze 2009, 15:42

Kris0181 dobrze napisał
podciągnij linkę ręcznego
...
Zaciągniesz ręczny na full i po prostu nie dociska do końca hamulca i przy oporowym tarciu NATURALNYM jest te 'skrzypienie'...

to, że z tyłu siada to spręzyny do wymiany, już są wychechłane i nie trzymają już dobrze, automatycznie polecam wymianę amortyzatorów...
Kody zakładu montażowego (A - Ingolstadt, B - Bruksela, N - Neckarsulm)

marcin87m4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2009, 23:51
Lokalizacja: płock

Post autor: marcin87m4 » 11 cze 2009, 22:41

tez tak mniałem,na poczatek podniosłem tył wkrecaac w sprezyny specjalne gumy,tył stał sie twardszy i wyzej stoi,ale teraz zamiezam wsadzic z tyłu sprezyny od kombi;)
Zeby sztywna byla furka,
w furce musi byc rozpórka

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga